نه بگوییم به «انتصابات»

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

na

هموطنانِ گرامی!

«انتصاباتِ» دیگری در رژیمِ استبدادیِ جمهوری اسلامی در راه است. در اوایلِ اسفندماهِ سالِ جاری رژیم قصد دارد «انتخاباتِ» مجلسینِ «شورای اسلامی» و «خبرگان» را توامان برگزار کند. در ۳۷ سالی که از عمرِ جنایتکارانه و ننگینِ جمهوری اسلامی می‌گذرد، «انتخابات» از هر نوعِ آن عموما تنها به «تغییرات»ی انجامیده که هیاتِ حاکمه – اعم از «راست» و «چپ» در لباس‌ها و تحتِ عناوینِ مختلف – با نظر به «نیازهای روزِ» خود خواسته است.

در این میان آنچه که همیشه مغفول مانده «خواستِ مردم» بوده. بدین ترتیب، بنا بر سابقه و بر اساسِ وضعیتِ حاضر، هیاتِ تحریریه، همکاران و همراهانِ «تحلیل روز» معتقدند که این بار نیز رژیمِ جمهوری اسلامی‌ قصد دارد با برگزاریِ «نمایشِ انتخابات» هموطنان‌مان را فریب داده و در مسیرِ مقاصدِ شوم و استبدادی و ایران‌-بر-باد-‌ده و جهان‌سوزِ خود به کار گیرد؛ و در این فرآیند هیچ امتیازی هم به «جامعه‌ی مدنیِ» ایران ندهد.

با توجه به این برآورد، «تحلیل روز» بخشی ویژه تحتِ عنوانِ «نه بگوییم به انتصابات» تدارک دیده که تا زمانِ انتخاباتِ مجلسین در اسفندماهِ امسال به کارِ خود ادامه خواهد داد. این بخش برای بررسیِ مفهومِ «انتخابات» به طورِ عام و بررسیِ چند و چونِ «انتخابات» در حوزه‌ی جمهوری اسلامی به طورِ خاص در نظر گرفته شده. از آحادِ هموطنان‌مان در ایران و اقصی‌نقاطِ جهان دعوت می‌کنیم نظرات، مطالب، مقالات، تصاویر، و ویدیوهای خود و هرآنچه که مربوط به موضوعِ مذکور می‌شود را برای انتشار به قصدِ روشنگری به آدرسِ info@tahlilrooz.net بفرستند.

گفتنی است که «تحلیل روز» معتقد است بهبودِ وضعیتِ ایران تنها و تنها با عبورِ کامل از رژیمِ استبدادی و حامیِ تروریسمِ جمهوری اسلامی و استقرارِ تمام و کمال و بی قید و شرطِ اصولِ «دموکراسی» و مبانیِ «حقوقِ بشر» در ایران میسر خواهد شد و لاغیر. تمامِ تلاشِ همکارانِ «تحلیل روز» از هنگامِ آغازِ کارِ این مجموعه نیز در همین مسیر بوده و بس. از شما هموطنانِ آزادی‌خواه دعوت می‌کنیم به صفحه‌های «فیسبوک»، «توییتر»، «گوگل‌پلاس»، و کانالِ «تلگرامِ» وبسایتِ «تحلیل روز» بپیوندید تا از جدیدترین اخبار و تحلیل‌های مربوط به ایران، خاورمیانه و جهان آگاه شوید.

به امیدِ آزادی و آبادیِ ایرانِ عزیز
هیات تحریریه‌ی «تحلیل روز»
بیستمِ آذر‌ماهِ یکهزار و سی‌صد و نود و چهارِ خورشیدی

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.