نشست مجازی روز جهانی زن

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

همسازی ملی جمهوری خواهان سوسیال دموکرات و لائیک ایران

زمان: دوشنبه ۸ مارس ۲۰۲۱
ساعت ۱۸ به وقت پاریس مرکزی

شرکت در برنامه از طریق نام افزار زوم: https://us02web.zoom.us/j/84111214846

پخش زنده از یوتیوب تلویزیون اینترنتی رنگین کمان بنیاد آزادی اندیشه و بیان

مطالب مرتبط با این موضوع :

8 پاسخ

  1. با روزخوش به همه زنان. دختر من می گوید که خانم آموزگار پیری بیانیه داده به آقای جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا! نمی دانم کجاست! او میگوید شعر هم هست و طنز هم هست. پس کجاست.

  2. پس این ال قصیده کجاست!؟ مشاعره کجاست!؟ ممنونم. زری هستم از مشهد نام عاریه ای

  3. اینا کین که قصیده میخان، برو از مداح محلتون بپرس یا مسجد سر کوچه تو بخواه. مرگ بر هرچی مذهب و هی چی دعا و هر چی نماز و هرچی قصیده ست. گور پدر امام حسین و حضرت عباس و بقیه. کاشکی عوض سر امام حسین سر عبد الله رو بریده بودن تا اون پیغمبر دمدار محمد ابن رجال رو پس نیندازه. قصیده میخاد. یکیش بهش بده خیر سر محمد و علی و عمر و ابوبکر همه از دم حرومزاده.

  4. آقای فرهنگ قاسمی، آقای قاسم شعله سعدی و بسیاری دیگر نام شما در میان امضاء کنندگان : « نه به جمهوری اسلامی» نیست. بفرمائید چرا تا من هم نامم را پس بگیرم.

  5. آقایونا، خانوما نیگا کنین. این قصیده دیگه اینتو نیست
    من فتوکپیشو دارم با موبایلم عکس گرفتم و واسه این و اون فرستادم
    اصل مطلب اینه که این بابا ممد نوریزاد رو دارن میکشنش
    خب بله قبلا با اینا بوده مثل من و تو اما حالا جرآتش و غیرتش گل کرده
    این برا من و تو داره جز میزنه پس باید ازش دفاع بشه
    براش کاری بکنین
    حاج محمدجواد اکبرین
    حاج اکبر گنجی
    حاج رضا علیجانی
    حاج احمد زید آبادی
    مرگ بر اصلاحاطتون
    مرگ بر اسلامتون
    مرگ بر قرآنتون بابا دست وردارین
    لعنت به همشون
    از آدم صفات الله
    تا نوح نیی الله
    تا محمد رسول الله
    تا خمینی روح الله
    تا خامنه ای نجاست الله
    تا مهدی عجل الله

    این اسلام نجس چی بهتون داده که حالا که بندازینش تو خلا از دستش بدین
    آخه بابا اگه هر کی تو خارجه ست طوماری چیزی امضاء بکنه کار این رژیم تمومه
    این ویدیو رو دیدم آتیش گرفتم
    به ایران قسم گریون شدم
    یک آدم درس حسابی آدرس این سایت رو به من داد
    خب اون شانسش گرفت درس خوند ما نخوندیم
    اون شد معلم و ما نشدیم
    اما مام عقل داریم آدمیم
    ادرس ایمیل داریم
    این آقا معلم یک فتوکپیم به هم داد که گفت القصیده رو اینجا کپی کرده
    وجدانن القصیده کارستونه
    خدا پدر نویسندشو بیامرزه
    خدا کنه بروز بشه
    این رفیق ما میگه شب ۳ بار انداختن تو خونش
    بار اول که بارون اومده و کاعذا له شدن
    دوبار آخر درست حسابی بوده
    برا همین یکشو به من داد
    مادرم میگه از ترسشه که میگه انداختن تو خونش
    چوم که ورق آخرش دوباره ورق اولشه
    نمی دونم
    پریشب ما از خنده گلاب به روتان روده بر شدیم
    هی چه آخوند و امام و مداح و طلبه تو روده هامون بود ریخت بیرون
    ویدیو اینجاست

    https://www.youtube.com/watch?v=srzXB2ujHDg

  6. به هر صفحه که رفتم نظری ندیدم، آمدم به این صفحه دیدم نظراتی هست. دلگرم شدم. البته آنچه را می نویسم یک خبر کهنه است اما از آنجا که کسی راجع به آن چیزی ننوشته و نمی نویسد و نمی گوید و اگر هم بگوید آبکی ست. اشاره ام به مصاحبه ی آبکی فرج سرکوهی ست که نهایت حرفش این است که خامنه ای دروغگو ست! این آقا تازه خودش هم نزدیک بوده بکشند! آنچه میگوید وانمودکردن اینکه مخالف است می باشد. بماند! آقای محترم دست کم حالا که رفتی انگلیس حرف بزن! مگر چند سال می خواهی زندگی کنی. محافظه کاری دپر عمق وجودت موج می زند. چرا که در تهع ماجرا تو هم مسلمانی! بدبختی تو و ما هر دو!
    و اما این خبر مال چند سال پیش است که من نوجوان بودم. من خودم دیدم که به فتوای روحانی ده – در چند ساعتی شهرستانی ـ جسد سه زن بهائی را از قبر در آوردند و آتش زدند. داستان از این قرار بود که دختر جوانی در اثر آسم مرده بود او را در کنار خاله و مادربزرگش دفن کرده بودند اهالی باشرف و مسلمان خیرخواه ده نبش قبر کردند و استخوانهای مادربزرگ جسد نیمه پوسیده ی خاله و جسد تازه ی دختر جوان را از قبر بیرون کشیدند و سوزاندند. می خواستند ادمه بدهند و به سراغ قبرهای دیگران بروند اما گوئی چنان به خدا نزدیک شده بودند که بسشان شد و با فرماندهی فرزند یک بازاری یک دبه نفت روی بقایای نیمه سوخته ریختند و دوباره آنها را به آتش کشیدند و بیل کلنگ را با خود بردند و رفتند سراغ خانه ها و کسب و کار آنها و غارت کردند …جالب این بود که یکی از فامیلهای خود من که حالا کافر شده هم در ماجرا دخیل بود و وقتی من به او گفتم آخر مرده که تقصیر ندارد! به من گفت چند سال دیگه می فهمی، برو از حاج آقا…بپرس، حالا داریم میریم سراغ زنده ها. عجب دین نجیب و حنیفی ست این دین اسلام. برای روز زن نوشتم! هممیهن تو چه فکر می کنی؟!

  7. رفتم صد جا ranginkaman.com و rangin.kaman.com و rangin-kaman.com و و rangin_kaman.com و پیدا نکردم چون روی ورقه القصیده به پارسی نوشته رنگین کمان دات کام! خب شاید اینجا باشد دوستی گفت باید روی عکس فرهنگ قاسمی صفحه نخست کلید کنیم. کلید زدیم پس کو! در ضمن در آوردن جسد بهائیان از گور و آتش زدن حتا استخوانهای آنها از فریضه های اسلام است. مادر بزرگک و پدر بزرگ این کارها را در کرج دیده اند. اگر کسی دستش به عبدالکریم سروش سید ابراهیم نبوی، عبدالعلی بازرگان و دیگران همه بیشرف می رسد به آنها بابت این اسلام نحسشان تبریک بگوید. دوستان ما آمدیم و القصیده انترینه در احوال آقا رو پیدا نکریم. از حومه تهران ساعت ده دقیقه کم.

  8. سایت محترم البته نمی دانم که نوشته ام را منتشر می کنید یانه. اما حاج اکبر گنجی مقاله ای را نوشته و در کشکول گویا انداخته زیر عنوان :. فقها به غصبِ ستمگرانه حکومت و همه تخصص ها پایان بخشند.

    البته ایشون حالشان معلوم است. این آقا میخواهد روحانیون و مداحان را از مرگی حتمی برهاند. می گویم مرگی حتمی چرا که آنها راهی راه غیر از این ترسیم نمی کنند. و چاره ی دیگری را برای ما باقی نگذاشته اند. چرا که همان گربه ای را که وزیر اطلاعات حکومت ضد بشری در مورد ملایان و در ارباط با غرب می گوید در مورد مردم ایران صادق است و این گربه بزودی پلنگ آسا پوست این بیشرفان را خواهند درید. گنجی نوشته:
    «جهان امروز، جهان تخصص است. فقیه از آن نظر که فقیه است، باستان شناس است. یعنی متخصص برساخته های اعراب جاهلی پیش از اسلام ( احکام امضایی فقهی که بیش از ۹۰ درصد فقه را تشکیل می دهند) است.»
    این آقای گنجی خودش را به نادانی نمی زند واقعا نادان است! چرا که تمامی شواهد نشان میدهند که «جاهلیت عرب» ساخته و پرداخته ی اسلامیون و خصوصا شیعیان است. تمامی حفاریها نشان از تمدن عرب پیش از اسلام دارد. زنده به گور کردن دختران دروغ محض است تا چادر سر عایشه سه ساله کردن توسط پیامبر را مائده الهی بنامند. چادر سر عایشه سه ساله کردن در حقیقت پوششی ست بر سر تجاوز و تفخیذ پیامبر بر عایشه سه ساله. (ارجاعتان میدهم به فتوای خمینی در مورد تغخیذ به شرطی عدم وطی که از سیره پیامبر است)
    ایشان برای باز کردن دری نوین به روی روحانیون تفضل می فرمایند که:
    « حکومت در دوران مدرن نیازمند متخصصان علوم انسانی تجربی( سیاست، جامعه شناس، اقتصاددان، برنامه ریزی، حقوق دان، روان شناس، روابط بین الملل، جمعیت شناسی، مدیریت، تاریخ، و…) و علوم طبیعی تجربی است.
    فقیه متخصص هیچ یک از اینها نیست، مگر اینکه فقیهی به دانشگاه رفته و در یکی از این رشته ها تحصیل کرده و متخصص آن رشته شده باشد. با اینکه متافیزیک مسلمین در حوزه ها تدریس می شود، محسن کدیور- که اجتهادش از سوی آیت الله منتظری تأئید شد- به دانشگاه تربیت مدرس رفت و دکترای فلسفه اسلامی اخذ کرد، از راه دین نان نمی خورد و از سال ۱۳۸۸ تاکنون در دانشگاه دوک تدریس می کند. »

    تنها این دین ضد بشری اسلام ناب است کمه هم طب اسلامی دارد، هم علوم اسلامی دارد، هم فلسفه اسلامی. ما هرگز فلسفه مسیحی، فلسفه یهودی یا حتا فلسفه پودائی و زرتشتی و بهائی نشنیده ایم!
    ایشون با ریا و حقه از طرف ایشون شکستهپ نفی می کند و می نویس:
    «…اما فلسفه متافیزیکِی و فقه او به کار حکومت های مدرن تخصص یافته نمی آیند و خودش نیز چنین ادعایی ندارد و از جمهوری سکولار دفاع می کند. ممکن است فقیهی به دانشگاه رفته و دکترای اقتصاد یا دیگر رشته های علوم تجربی انسانی را اخذ کرده باشد. در این صورت می تواند به عنوان یک متخصص در آن حوزه سخن بگوید…»
    ایشون« اسلام هراسی» که واژه ای من درآوردی ست را به جای اسلام هراسناک و آدمنش و ضد بشر بکار می برد.و احکام ضد بشری اسلام را برای آن موقع خوب میداند. و اجرای این احکام ضد زندگی ر ا فقط موجب ناکارآمدی و کج و معوج میداند! می فرماید:
    «اما، با احکام فقهی خشن و موهن اجتماعات ساده قبائلی نمی توان به اداره جامعه مدرن پرداخت. اجرای احکام کیفریِ خشنِ فقهی- که از سوی پیامبر اسلام با اصلاحاتی فقط و فقط برای همان دوران امضا شد- اینک موجب اسلام هراسی می شود. ولی حکومت را نیز ناکارآمد و کج و معوج می کنند. فقه را نباید با حقوق مدرن یکی فرض کرد. این ادعایی به کلی باطل است. حقوق مدرن نیاز حکومت های مدرن است، اما فقه به زیان حکومت ها و جوامع مدرن است…»

    من واقعا متوجه این موضوع شده ام که مومن به این دین نانجیب اگر هزار کلاس هم درس بخهواتند در نهایت تا ته استخوانش ضد بشر است. ایشون نهج البلاغه ای دویس سال پس از سقط شدن علی نوپشته شده را عدالت نامه می نامد. علی ای که کوچکترین جندشی از سربر یدن هزاران نفر ـ طبق گفته ی خود روحانیون بیشرف بیش از صد هزار نفر (در نمدت فقط ۴ سال و ۹ ماه حلافتش سر هفتاد و پنج هزار نفر را شخصا بریده٬ این را مصباح یزدی می گوید و خمینی می گوید فقط در یک نیمروز سر نهصد نفر یهودی بنی قریضه را بریده. در ۲۳ سال علی دشتی میگوید سر حتا بچه ها و حتا دوست دختر همسن و سال عایشه را هم بریده…). گنجی می نویسد:

    « نهج البلاغه علی بن ابی طالب، عدالت نامه است. شاید روحانیت ادعا کند که ما متخصص عدالت هستیم- که ادعای به کلی باطل است- یا دستکم به دنبال هدف خدا و پیامبر که بسط عدالت و قسط است، هستیم…»
    در هر حال اکبر گنجی، سید ابر اهیم نبوی که در دوره ی زندگی بسیجیش به بسیاری دختران در تهران و کرج تجاوز کرده، عبدالکریم سروش، سروش دباغ، عبدالعلی بازرگان، و بسیاری از اپوزیسیون صادراتی همگی در پی رهانیدن ملایان و مداحان و آیت الله ها و طلاب و آدمکشان و شکنجه گران حکومت ضد بشری اسلام و قرآن و پیامبر پدوفیلیائیش هستند. مردم ایران نباید حتا یک نفرشان را زنده بگذارد. بر جوانان و پیران و دختران و پسران و هر ایرانی با سن و سال است که بداند نباید حتا حتا حتا به یک نفرشان رحم کرد. اینان اشغالگران ایرانند، مفت خواران و مفت گایان مفت زی هایند. اینک کم کم دارند بیدار می شوند که باید نعل وارونه بزنند. نباید حتا یک نفرشان را باور کرد. مردم مسلمان ایران باید اسلام را به عنوان بیماری در خون و روح و روانشان بدانند و در پی معالجه آن برآیند. اولین قدم نابودی ملایان و انواع و اقسامشان از هر نوپع از آیت الله تا ملا و روضه خوان و طلبه است. به امید روزی که ما در ایران چندین عید داشته باشیم عید قرآن سوزان و عید مفاتیح سوزان وعید عمامه سوزان و عید عبا سوزان و عید چادر سوزان داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.