نشست عمومی بحث آزاد: ویژه برنامه زن زندگی آزادی و “لایحه عفاف و حجاب”

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

دو نهاد جمهوریخواه دموکرات و لائیک ایران:
همسازی ملی جمهوری خواهان ایران: (اندیشکده آگاهی و شناخت و حزب جمهوریخواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران)
موضوع: ویژه برنامه زن زندگی آزادی و “لایحه عفاف و حجاب”
سخنرانان: نیره انصاری: حقوقدان وکیل دادگستری کنشگر حقوق زنان و حقوق بشر سوئد
ثریا ندیم پور: عضو صدای زنان سوسیال دموکرات ایران و عضو حزب سوسیال دموکرات سوئد
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان بنیاد آزادی اندیشه و بیان ۳ شهریور ماه ۱۴۰۲

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. خوانندگان محترم مجید محمدی مقاله ای جالب نوشته. که ایکاش او را هم در سخنرانیتان شرکت داده بودیدید. من بر نوشته او اینرا نوشته ام. به شما پیشنهاد میکنم هم مقاله ی او را بخوانید تا شاید قدری از لکنت زبان فاصله بگیرید و هم نظر مرا در مورد نظر او بدانید.. سپاسگزارم
    مقاله م م اینجاست:
    news.gooya.com/2023/08/post-78812

    و این هم پاسخ من است که گویا آنرا منتشر نکرده. شاید هم بدستش نرسیده.
    با سپاس از مجید محمدی و چه خوب است ایشان نام خودش را از مجید محمدی به یک نام ایرانی برگردان کند. آما من با ایشان در همه ی موارد موافقم اما کل این نوشته را قبول ندارم. چرا که حکومت اسلامی یک حکومت اسلامی مطلق و ناب است. در اسلامی بودنش اصلا قلابی نیست. پیامبر اعظم در دمدار بودنش اعظم است. او با دست خودش سر بریده، او با سکس خودش با شیرخوار تفخیذ کرده، او حتا وطی کرده و به خاطر نتیجه وطی است که امام خمینی (ذلتهو مدام) تفخیذ با شیرخوار و نوزاد را جایز و وطی را مکروه دانسته. پس در عین حال که این حکومت اسلامی قلابی نیست و اصلی ست و حتا جوهری هم هست. اما با مطلقیتش در این راه هنوز به آن درجه از تعالی اسلامی نرسیده ایم که مومنین شیرخوارهاشان را به هم قرض بدهند تا متقابلا ارضا شوند. و البته دبرای کسانی که معنی تفخیذ و وطی را نمی دانند توضیحا عرض کنم که تفخیذ یعنی ذَکَرت را لای پای یک بچه ولو شیرخوار بگذاری و ازش لذت ببری. و وطی یعنی بر او به قول علمای اسلام دخول کنی. ببینید من اینرا از سایت امام خمینی کپی کرده ام و در اینجا میگذارم تا شما ببینید که حکومت اسلامی قلابی نیست و اصل و اساس اسلام ناب است! و تازه در راه تکامل اسلام قدم بر میدارد. تکمیلش اینی ست که در سایت امام خمینی (ره) آمده! بخوانید:

    نگاهی به دیدگاه امام خمینی ره در مسئله تفخیذ

    السلام علی الحسین «علیه‌السلام»

    چند سالی است شبهه ای پیرامون دیدگاهی از امام خمینی ره در باب تفخیذ بیان شده که بیان چند نکته را لازم میدانم.

    بیان شبهه: روح الله خمینی انجام عمل جنسی را با کودکان نابالغ، حتی با کودک شیرخواره، مجاز می داند: تحریرالوسیله خمینی، کتاب نکاح، مسأله ۱۲؛ مسأله ی ۱۲ از کتاب نکاح «تحریرالوسیله» ی روح الله خمینی: کسیکه زوجه اى کمتر از نه سال دارد، وطى او براى وى جایز نیست چه اینکه زوجه دائمى باشد، و چه منقطع، و اما سایر کام گیریها از قبیل لمس بشهوت و آغوش گرفتن و تفخیذ اشکال ندارد

    هر چند شیرخواره باشد.

    قبل از هر صحبت ابتدا توضیحی در مورد تفخیذ خدمتتون عرض کنم

    واژه «تفخیذ» مصدر باب «تفعیل» از ریشه «فَخِذ» به معنای «ران پا» می‌باشد. باب تفعیل در دستور زبان عربی برای متعدی کردن فعل لازم بکار می‌رود، یعنی برای انجام این عمل باید دو نفر باشند که یکی از آنها به عنوان فاعل و دیگری به عنوان مفعول خواهد بود که در اصطلاح عامیانه آن را «لاپایی» می‌نامند.

    و اما پاسخی که به ذهنم رسید را خدمتتان عرض میکنم ممکن است به این مطلب نقد داشته باشید، اشکالی ندارد، در نظرات بنویسید حتما میخوانم.

    مسئله اول: دسته بندی کتاب های علما

    علمای مجتهد دو دسته کتاب دارند:

    1- کتابی که نظرات و استدلال های فقهی آنها در کتاب بیان شده و جنبه بحث علمی دارد نه عملی. مقلد ایشان نمیتواند برای عمل به آن کتاب رجوع کند چون صرفا علمی است. ممکن است اشتباه یا خطا نیز داشته باشد. یا شخصی از علما در رد آن و یا شرح آن کتابی دیگر بنویسد و این رویه مرسوم بین تمام اندیشمندان تاریخ است.

    2- کتابی که برای بیان نظرات قطعی آنها برای عمل مکلفین نوشته شده است و آرای نهایی آنها در آن موجود است که به آن رساله عملیه (کتابی که تکلیف افراد را جهت عمل به احکام شرعی معین می کند) یا رساله توضیح المسائل (کتابی که به توضیح مسئله های شرعی میپردازد) نیز میگویند.

    حال توضیح مطلب:

    کتاب تحریر الوسیله کتاب علمی امام خمینی ره است که نظرات و بحث های علمی

    آنها در آن وجود دارد. همانطور که میدانید در بحث علمی نیاز به دلیل و برهان است و از روی فطرت یا احساس نمیتوان بحث کرد.

    ولی کتابی که مقلدین ایشان میتوانند به آن عمل کنند رساله توضیح المسائل ایشان…»

    توضیحا و به عنوان یک روحانی زاده عرض کنم که علم اسلامی یعنی ضدیت کامل با علم. همه چیز بر اساس تمایلات سکسی و جنسی و التواطی یعنی لواط کاریست و تجاوز و عنیمت گیری و غارت و تخریب تاریخ و تمدن و فرهنگ و هنر دیگری ست. در اینجا فرهنگ و تمدن ایران. . همین و همین و همین!

    در هر حال نوشته مجید محمدی نشان از تعالی این آدم دارد. برعکس نوشته های چپ اللهی ها و شاه اللهی ها و بنی صدراللهی ها. به قول عبید زاکانی:

    کیمیائی ست عجب ری…دن به رگهای حسین

    که نبید ز کسی منت مدفوع کشید

    کیمیا تر بود آن ری…دن، بر فرق علی

    آنکه از کعبه برون آمد و در کعبه برفت

    من از کسانیکه هنوز مسلمان مانده اند میپرسم که آیا حاضرند دختر بچه های شیرخوارشان را به قرض بدهند تا هر کدامشان با آن شیرخوار تفخیذ کند. البته من به پیامبر گرامی اسلام و پیامبر رحمت و پیامبر اعظم و خاتم الانبیا تبریک میگویم که با تجربه هائی که از وطی داشتند آنرا مکروه دانسته اند.

    در هر حال خواننده محترم:

    مرا هر آنچه شرط بلاغ است با تو گفته نمودم

    تو خواه از پس این وطی کن و یا تفخیذ

    و یا به عقل خرد تو بری ن به دین الله!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.