نخستین جلد طرح نوشتارهای میثم با عنوان “جغد” منتشر شد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

برای تهیه این کتاب می توانید به لینک انتهای خبر مراجعه کنید
میثم آقا سید حسینی، خلاق و ایده پرداز متولد ۱۳۶۲ زاده شهرری تهران است که با طرح ها و خلاقیت و نوآوری سبک جدیدی به دنیای گرافیک ارائه کرده
حسینی در مقدمه کتاب می نویسد،
کلمات از عمق و معنا تشکیل شده اند. این عمق کلمات است که واقعیت عظیم اطراف ما را خلق کرده اند. کلمات خالق و ناجی جهان، زندگی و حقیقت هستند.
قدرتمندترین نیروی در اختیار انسان ها کلمات هستند.
این تئوری من است که کلمه نباید حتی در ظاهر بی هدف و بدون نتیجه باشد!
هیچ وقت احساس نکردم دایره کلمات در زندگی ام را محدود کنم و یک آدم فقیر باشم!
من با زبان آفرینش و خلاقیت در کلام، ابراز‌ کننده احساساتم هستم
گاهی به کلمه نگاه می کنم ولی هیچ چیز نمی بینم!
هر چه بیشتر ارتباط برقرار می کنم، چیزهای بیشتری برای لذت خلق کردن می یابم.
آفرینش، خلاقیت و ایده پردازی، قدرت فوق العاده‌ در استنتاج و آرام و بی هیاهو کار‌ها را پیش بردن برای من به منزله رویکرد علمی است که فلسفه پیدایش را در طول و عرض تاریخ و فرهنگ ها قدم می زنم و به این صورت سعی می کنم دلایل را پیدا کنم و خودم را بیشتر بشناسم.

برایم حیرت آور است که در یک کلمه، چنین عمقی نهفته باشد .
برای نخستین بار در زبان فارسی، در حدود چندین هزار واژه را در یک سبک از فراگیری مهارت های آموزشی و کلامی در کتاب طرح نوشتارهای میثم در چندین جلد تقدیم علاقمندان و عزیزان خلاقیت و نوآوری و در پی جستجوی مسیرهای لذت بخش هنری و یادگیری ارائه خواهم کرد.

بی شک فراگیری این مهارت نه تنها جذاب است بلکه می تواند چالش برقراری ارتباط با دیگر فرهنگ و زبان ها را برای ما تسهیل کند.
در این کتاب قصد داریم به تشریح تیپ شخصیتی تعدادی از کلمات در عرصه های مختلف با استفاده از تلفیق نوشتار کلمه به زبان فارسی و هویت ظاهری آن بپردازیم که با ترجمه به زبان انگلیسی همراه خواهد بود.
سعی بر این داشتیم با کمک خلاقیت دامنۀ واژگان را از زاویه هنری افزایش دهیم ، و در این کتاب با حیطه‌های جدیدتری از تفکر آشنا خواهید شد.
با نگاهی نو به این واژگان، ما را با دنیایی از مفاهیم جدید آشنا می‌کند و راه‌های خلاقانه‌تری برای تفکر و متفاوت اندیشیدن را پیش روی ما می‌گذارد. درنتیجه ابزار بیشتری برای بیان افکار خود در اختیار خواهیم داشت. افرادی که از نگاه وسیع و غنی برخوردارند، با به‌کاربردن استعداد و ذوق و تراوشات ذهنی متفاوت و دلنشین به زندگی خود و دیگران رنگ شادی و طراوت می‌بخشند و این موجب تغییری سازنده و بزرگ در زندگی همه ما میشود.
با تواضع و فروتنی
میثم
https://play.google.com/store/books/details?id=ilUMEAAAQBAJ

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.