موفقیتِ بزرگ جمهوری اسلامی و به ویژه دولت یازدهم « مرگِ زود رسِ ۵۵ درصد ایرانیان »

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

اگر در همه‌ی زمینه‌ها دولت یازدهم نا‌کارآمد است ؛ اما در زمینه‌ی « نسل‌کشی آرام » ملت و مردم ایران ، از موفقیت‌های ویژه‌ای برخوردار است که نتیجه‌ی آن : « مرگ زودرس ۵۵ در صد ایرانیان است » ؛ اما این ملت و مردم چنان ناسپاس‌اند که رییس جمهور که با این پرونده‌ی درخشان ، ناچار به مردم « تشر میزند » چرا شکر نعمت‌ها را نمی‌گذارید ؟! راستی را ، ما ملت و مردمِ ناسپاسی هستیم وگرنه هم امروز در هرکوی و برزن صندوق‌های رای بر پا می‌کردیم و به ادامه‌ی ریاست جمهوری جناب آقای حسن روحانی البته با معاونت‌ِ اولِ جناب حسین فریدون ، رای می‌دادیم و زحمت « مهندسان » را کم می‌کردیم ؟!
از درخشان‌ترین برگ‌های کارنامه‌ی این دولت پس از تحمیل قرارداد برجام ( برنامه جامع اقدام مشترک برای به بند کشیدن و اسارت ملت و مردم ایران ) ، برنامه‌ی « نشل‌کشی آرام » است که یکی از دست‌آورهای آن «‌مرگ رودرس » می‌باشد که در این مورد ، مهم‌ترین عامل مرگ در ایران در سال ۱۳۹۴ ، بیماری‌های قلبی و عروقی اعلام شده است که کاربری ناخواسته‌ی روغن پالم ( نخل / خرما ) به دلیل داشتن « اسید اوئیک » سهم اصلی در این افزایش مرگ و میر ها را به دنبال داشته است .
سفر اخیر رییس جمهور محبوب و هیات هم‌راه به بهانه‌ی شرکت در یک همایش بین‌المللی ، بیش‌تر به منظور دلالی و خرید روغنِ نخل ( خرما / نخل ) از مالزی و تایلند بود تا به « نسل‌کشی ایرانیان » شتاب بیش‌تری بخشد .
از سوی دیگر ، برای « راه‌گشایی » بیش‌تر برای واردات روغن خرما ( پالم / نخل ) در راستای شتاب بخشیدن هرچه بیش‌تر به « مرگ‌ِ زودرس » ، دولت یازدهم به گمرک‌خانه‌ها دستور داده است که به جای تعرفه‌ی روغن آماده ، از تعرفه‌ی روغن خام برای واردات روغن پالم ( خرما / نخل ) استفاده شود .
جناب آقای حسن روحانی ( حجت‌الاسلام و المسلمین ، دکتر ، عاقد قرارداد پرافتخار سعدآباد ، ژنو‌چای ، لوزان و ترکمان‌چای وین و … ) : از ژرفای وجود برای عقد این قراردادهای ایران بربادده و به ویژه قرارداد برجام ( برنامه جامع اقدام مشترک برای به بند کشیدن و اسارت ملت و مردم ایران ) ونیز اقدام مجدانه در راه « نسل‌کشی » ایرانیان ، از شما و دیگر دست اندرکاران جمهوری اسلامی از بالا تا پایین ، شکر گزاریم .
سه شنبه ۴ آبان ماه ۱۳۹۵ ـ هوشنگ طالع
نشانی تلگرام : @hotale

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.