مهتاب قربانی شاعر و نویسنده؛ با هم آزادی را نفس بکشیم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بیایید تصور کنیم روزی را که ما مردم با حجاب و بی حجاب، مذهبی و غیر مذهبی، با هم آزادی را
نفس بکشیم. روزی که کسی را برای عقیده اش اسیر زندان نکنند و به دار نکشند. 

مهتاب قربانی، شاعر، نویسنده و فعال حقوق بشردر پیام روشن و پر امیدش به کمپین #به_سوی_گذار نوید آینده ای روشن را به مردم ایران در فردای آزادی می دهد. فردایی که در صورت حضور و همبستگی ما دور نیست. روزی که به عقیده مهتاب، زنان ایرانی در کشوری زندگی خواهند کرد که کسی را برای انتخاب پوشش تحقیر و مجازات نخواهند کرد. دولت منتخب مردم، خود را تنها به ملت ایران متعهد بداند.
کمپین “بسوی گذار” تلاش فعالان جمهوری خواه ایران از طیف های متنوع برای گذر از نظام استبدادی کنونی به یک نظام با ثبات، دموکراتیک و آزاد است. این مجموعه در طی فعالیت هایش برنامه های خود برای گذار از جمهوری اسلامی با کمترین هزینه ها، تشکیل شورای ائتلاف، مدیریت دوران گذار و انتقال قدرت به حکومت آینده را اعلام خواهد کرد.

 

مهتاب قربانی شاعر و نویسنده؛ با هم آزادی را نفس بکشیم

بیایید تصور کنیم روزی را که ما مردم با حجاب و بی حجاب، مذهبی و غیر مذهبی، با هم آزادی را نفس بکشیم. روزی که کسی را برای عقیده اش اسیر زندان نکنند و به دار نکشند. مهتاب قربانی، شاعر، نویسنده و فعال حقوق بشردر پیام روشن و پر امیدش به کمپین #به_سوی_گذار نوید آینده ای روشن را به مردم ایران در فردای آزادی می دهد. فردایی که در صورت حضور و همبستگی ما دور نیست. روزی که به عقیده مهتاب، زنان ایرانی در کشوری زندگی خواهند کرد که کسی را برای انتخاب پوشش تحقیر و مجازات نخواهند کرد. دولت منتخب مردم، خود را تنها به ملت ایران متعهد بداند. کمپین "بسوی گذار" تلاش فعالان جمهوری خواه ایران از طیف های متنوع برای گذر از نظام استبدادی کنونی به یک نظام با ثبات، دموکراتیک و آزاد است. این مجموعه در طی فعالیت هایش برنامه های خود برای گذار از جمهوری اسلامی با کمترین هزینه ها، تشکیل شورای ائتلاف، مدیریت دوران گذار و انتقال قدرت به حکومت آینده را اعلام خواهد کرد.با کمپین #بسوی_گذار همراه باشید و پیام ها و ویدیوهای خودتان را برای ما به این آدرس besooye.gozar@gmail.com ارسال کنید.#اگر_جمهوری_اسلامی_نباشد#فردای_آزادی#بعد_از_جمهوری_اسلامی………توییتر؛ https://twitter.com/BesooyeGozarاینستاگرام؛ https://www.instagram.com/besooyegozar/تلگرام؛ https://t.me/besooyegozar

Publiée par ‎به سوی گذار‎ sur Vendredi 29 juin 2018

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.