منتظر بپا خاستن هموطنان گرسنه باید بود!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بررسی رویدادها با هوشنگ کردستانی: بخش ۲۰۴
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان، بنیاد آزادی اندیشه و بیان ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۲ پاریس

مطالب مرتبط با این موضوع :

2 پاسخ

  1. آقای کردستانی امروز مردم چنان از غارتگران بیزارند و حکومت چنان ترسیده که دارند یکی یکی عارتگران خودی را قربانی میکنند تا بگویند اسلام دو نوع است فقیر و غنیو و حالا نوبت ولایتی ست. کسانی از حاج علی اکبر ولایتی پرسشهائی کرده اند که گوئی برای تولید موج است تا کشتار اسرائیلی ها و غزه ای ها توسط حکومت اسلامی ملاهای ایران ماتحت الشعاع قرار گیرد در این میان آقائی که خودش را ارواج جاودان میداند نظری نوشته و من پاسخی به او داده ام در سایت گویا و چون گویا با من بد افتاده و نظراتم را منتشر نمیکند آنرا در اینجا میگذارم شاید منتشر شد شاید نشد. در هر حال دست کم یک نفر آنرا میخواند.

    جناب روح جاودان! این فقط ایشون نیست که تریاکی ست! از آنجا که در زمان پیامبر بچه باز و تفخیذکار هنوز تریاک به عقبستان نرسیده بود در قرآن کثیف نامی از تریاک نیست. پس رهبر مخنث و بچه باز که خودش طبق گفته شیخ علی تهرانی بچه ی دیگران بود و شخص حاج شیخ علی تهرانی او را در خزینه در حالی که ذَکـَر مردی در مقعد حضرت آقا بوده را دیده که گوئی پیامبر است و علی ابن ابی طالب پس رهبری فرموده که تریاک مباح است و در مواقعی واجب هم هست. رهبری حتا طبق خبر موثق دو سه نوجوان حرم را به یبوست مبتلا میکردند و هنوز هم میکنند چنانکه با حاج سعید طوسی سیزده ساله کردند تا حتا از مدفوع متراکم آنها مثل تریاک بکشند و کیفور شوند. این البته از کارهائی ست که طبق اخبار شفاهی شیعه و سنی پیامبر گرامی اسلام با علی یازده ساله میکرده تا لذت ببرد. اینک طالبان در افغانستان این کارها را با نوجوانان پاکستانی افعانی میکنند. اینکه روز عیذ مطهر غدیر پیامبر اعظم علی را سر دست بلند میکند و میگوید هر کس را که من مولای او هستم علی همین این کاره است اشاره ی پیامبر رحمت همین حالت هاست تا تنگی مقعدها حفظ شوند. معنیش این است که من علی را هزار بار کرده امش ارشاد! و ارشاد از فعل رَشَدَ می آید یعنی ارضاء دو طرف: هم فاعل و هم مفعول. پس لطفا آقا روح جاودان به این معانی توجه کنید! من بیشتر از این مزاحم نمیشوم اگر کاری داشتید با گروه تروریستی مجاهدیم تماس بگیرد آنها نیز موارد خوبی را از حاج مسعود امام رجوی دارند. یک مجاهد سابق در تهران گفت که رجوی پس از عمل جراحی زیبائی که از هیولائی ساخته بود با استفاده از تریاک مسموم که رهبری ترتیب فرستادنش را داده بود به دیوانگی رسیده بود تا جائی که از مدفوع خود…رد. الله و اعلم!
    کسی که سایت شما را به من مغرفی کرد گفت این سایت مخفی ست! یعنی هیچ کس آنرا نمی شناسد! خوب است شما نام آنرا به سایت مخفی تغییر دهید چون هیچ کس آنرا نمی شناسد!

  2. جناب متفکر و مجرب! آخر فکر نمی فرمائید این عنوان شما تحقیر آمیز است! آیا معنیسش این نیست که ما شکم سیران نشسته ایم و منتاظریم و داریم نگاه میکنیم تا هموطنان گرسنه به پا خیزند! نفیسه خانم حیف شما ست با این نظر استوار که در این صفحه بنویسید. آقای کردستانی شما یک پوزش خواهی به مردم ایران بدهکارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.