مشکل بزرگ ما

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

فرزاد وحید

مشکل بزرگ مردم ایران اعتقادات مذهبی و یا به زبان دیگر خرافی آنهاست.

در دوران گذشته این خرافات بیشتر در پرده بود. جمهوری اسلامی پرده را پس کشید و ماهیت اسلام را چنان که هست نشان داد وما با کنه اعتقادات خرافی مردم و تضاد درونی، زن ستیزی و ماهیت بیرحمانه دستورات قرانی بیشتر آشنا شدیم.

هم اکنون در کشور ما دو جریان درحال تکوین است جریان اول تشویقهای مسئولین جمهوری اسلامی به خرافات هرچه بیشتر و دیگری آگاهی بیشتر جوانان و روشنفکران از عمق مشکلات اعتقادی و نتایج آن و مهمتر از آن لزوم درگیر شدن با ریشه آنهاست . گسترش استفاده از گوشی های موبایل و اینترنت جوانان را با دنیای خارج هر روز بیشتر آشنا می کند و تمام کوششهای رژیم برای ممنوع کردن دسترسی مردم به اخبار بین المللی هم نتوانسته جلوی آشنایی نسل جدید با دنیای مدرن را بگیرد.

شاهد این ادعا هم جنبش زن زندگی و آزادی است که اگر چه به علت رفتار وحشیانه رژیم سرکوب تا حدی سرکوب شد ولی هنوز هم بصورت آتشی زبر خاکستر باقی مانده است.

بی تردید در آتیه نه چندان دور ملت ما از این مهلکه ای که امریکائی ها برای ما ترتیب داده اند جان سالم بدر خواهد برد.

مشکلات اقتصادی پیش آمده در این دوران چهل و پنج ساله همه گذرا خواهند بود و در دراز مدت تاثیر چندانی برای آتیه این ملت بزرگ نخواهند داشت.

ما از هم اکنون باید از این فرصت تاریخی که جمهوری اسلامی بوجود آورده و پرده از روی اسلام چنانچه هست برداشته بهره ببریم و مردم را با اسلام واقعی آشنا کنیم .

از آنجا که نتیجه کار جمهوری اسلامی در این چهل و پنج سال چیزی جز ندانم کاریها و فساد و اختناق و منزوی شدن در عرصه جهانی و بی عدالتی هائی که بر تمام امور مملکتی سایه افکنده اند، نبوده است، باید از این فرصت برای آگاهی سازی و پاکسازی کامل اعتقادات مذهبی و خرافی از ذهن مردم استفاده کامل کرد و یکبار و برای همیشه از چنگال این بختکی که بر ملت ایران سایه انداخته آزاد شد.

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.