مشارکت در «انتخابات» ناقضِ اساسی‌ترین اصولِ انسانی و میهنی است: رضا پرچی‌زاده 

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

0,,15765551_303,00

این رژیم ما را که هیچ، ایران را که هیچ، مادرِ خویش را هم برای حفظِ قدرت به فروش می‌رساند. هرگونه «همکاری» با چنین رژیمِ وطن‌فروش و جنایتکاری ناقضِ اساسی‌ترین اصولِ انسانی و میهنی است.

هموطنانِ گرامی،

چنانکه پیش‌بینی کرده بودم، رژیمِ ظلم و جورِ جمهوری اسلامی، پس از آن‌که توسطِ شورای نگهبانِ ولایتِ فقیه‌اش عناصرِ خودی و غیرِخودی را به طورِ گسترده «ردِ صلاحیت» کرد و ملت را مدتی در «خُماری» نگاه داشت، در نهایت داد شورای نگهبانش اکبر هاشمی رفسنجانی و علی مطهری را «تاییدِ صلاحیت» کند. بعید نیست طیِ چند روزِ آینده سید حسن خمینی را هم تایید صلاحیت کنند.

تا اینجای کار مطابقِ پیش‌بینیِ بنده پیش رفته است. چنانکه پیش‌تر گفته بودم، جمهوری اسلامی برای حفظِ «برجام» به حضورِ «پُرشورِ» مردم در پای صندوق‌های رای نیاز دارد. نیازِ رژیم به حفظِ برجام هم لزوما به هوای جریانِ «اتمی»اش نیست؛ که اتفاقا رژیم از آن بخشِ قضیه گریزان است، و می‌بینیم تا آنجایی که می‌تواند کار را به عقب می‌اندازد و مدام کارشکنی می‌کند. آزمایشِ موشکِ «عماد» و پرده‌برداری از انبارِ موشکیِ زیرزمینی در همین راستا بوده است. بنابراین، دغدغه‌ی اتمی تنها یک بخشِ قضیه است. هدفِ اصلی چیزِ دیگری است.

با کشاندنِ مردم به پای صندوق‌های رای، رژیم می‌خواهد به جهانیان نشان بدهد که «بازار» در ایران «امن» است، پس بیایید در ایران سرمایه‌گذاری کنید و پول بریزید توی بازار (یعنی در حقیقت توی جیبِ آخوندها و آقازاده‌ها و سپاه) تا ما از ورشکستیِ محتوم نجات پیدا کنیم. معاملاتِ اخیر با دولت‌های ایتالیا و فرانسه هم در همین راستا بوده است. به زودی باقیِ لاشخورها نیز از راه خواهند رسید. عجله‌ی انواع و اقسامِ کاسبانِ بین‌المللی و «لابی»های‌شان برای برداشته شدنِ «تحریم»ها از روی جمهوری اسلامی هم به همین دلیل است؛ وگرنه کسی دلش به حالِ ملتِ بدبخت و بیچاره‌ی ایران نسوخته است.

این‌ها همه یعنی اینکه قرار است بازارهای ایران را اجناسِ خارجی قبضه کند؛ و این به ‌نوبه‌ی خود یعنی اینکه به‌هیچ‌وجه قرار نیست در وضعیتِ اقتصاد و تولیدِ داخلی تغییری رخ دهد؛ و این نتیجه‌اش این می‌شود که تتمه‌ی «تولیدِ ملی» هم می‌خوابد؛ یعنی اینکه هموطنِ تولیدکننده‌مان باید برود غاز بچراند؛ یعنی «اقتصادِ ملی» تعطیل؛ یعنی ایرانی فقط «مصرف‌کننده»؛ یعنی ادعاهای «استقلال» و «نه شرقی، نه غربیِ» جمهوری اسلامی که نزدیکِ چهل سال است به هوایش دمار از روزگارِ ایرانیان درآمده همه بادی بیش نبود.

هموطنان، ببینید رژیمِ آخوندی برای اینکه قدرت را رها نکند حاضر است تا کجاها پیش برود. این رژیم ما را که هیچ، ایران را که هیچ، مادرِ خویش را هم برای حفظِ قدرت می‌فروشد. هرگونه «همکاری» با چنین رژیمِ وطن‌فروش و جنایتکاری ناقضِ اساسی‌ترین اصولِ انسانی و میهنی است. حال، آیا باز می‌خواهید با رفتن به پای صندوق‌های رایِ رژیم، در سرکوبِ خودتان و در فروختنِ ایران «مشارکت» کنید؟

رضا پرچی‌زاده

نهمِ بهمن‌ماهِ یک‌هزار و سی‌صد و نود و چهارِ خورشیدی

پنسیلوانیا – ایالاتِ متحده‌ی آمریکا

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.