مراسم ششم اوت ۲۰۱۶ به مناسبت بیست و پنجمین سالروز قتل دکتر شاپور بختیار و سروش کتیبه

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

هموطنان گرامی،

بیست و پنج سال پیش، در ششم اوت ۱۹۹۱، گماشتگان فرستاده شده از سوی «شورای امور ویژه»ی مشتمل بر رهبر نظام آیت الله علی خامنه ای و رئیس جمهور علی اکبر هاشمی رفسنجانی و… ، یعنی تصمیم گیرندگان جنایت پیشه و مسئولین قتل های زنجیره ای، دکتر شاپور بختیار، ادامه دهنده ی واقعی و ثابت قدم راه مصدق، راسخ ترین مخالف نظام جمهوری اسلامی، بنیانگذار و رهبر نهضت مقاومت ملی ایران و، همراه با او، دستیار باوفا یش سروش کتیبه را کشتند.

امسال نیز، روز شنبه ششم اوت ۲۰۱۶ اعضای خانواده، آشنایان، یاران و طرفداران شاپور بختیار برای یادآوری و بزرگداشت بر مزار او و سروش کتیبه گرد آمدند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

3 پاسخ

  1. بزودی دانشکاهی و دانشکده علوم سیاسی و مدرسه ای ٬ میدانی٬ و.. بنام شاپور بختیار در ایران نامگذاری خواهد شد. من امید اوارم اولینش خیابان تروریست خالد استامبولی باشد. درود بر خازره ی آن مرد که مرغ طوفان بود. و حتا از قتل نهراسید.

  2. با سلام خدمت برپا کنندگان و سخنرانان این جلسه ایستاده!
    بنده واقعا شرمنده ام که کسانیکه در مورد بختیار آن مرد سخنور سخن می رانند حتا از رو خواندن نوشته خود نیز عاجزند. حیف واقعا! شهریاران و سخنوران ایران زمین کجایند!!! من خواهش می کنم این سخنرانان خودشان دوباره سخنان خودشان را گوش کنند. واقعا گویی یک کودک دبستانی سر کلاس انشاء می خواند. واقعا غمگین می شوم. حتا در محتوا نیز. این آقایان واقعا من را غمگین کردند.

  3. من فکر می گنم که سراگیم فقط سحنرانی اولین سخنران را گوش کرده. چون دومین که آتشین حرف زد و حق هم داشت و و دیگری که شرخ قتل بختیار را می دهد سخنرانی های نسبتا خوبی ست. اما در اینکه اینها نتوانسته اند راه بختیار را ادامه دهند حرفی در آن نیست. سیروس آموزگار حتا در مرگ شوهر خواهرش رضا مظلومان که همچون بختیار سرش را بریدند هم سکوت کرد و حرفی نزد. جمهوری ضد بشری اسلام ناب همه را آخته کرده. و البته خودش نیز به طور فجیعی نه تنها اخته که نابود خواهد شد. لاییسیته آینده ی درخشانی در ایران دارد. فقط از کیفیت همین آدمهایی که حرف می زنند معلوم است که جنم و جربزه چنین کاری را ندارند. من فکر می کنم از میان همین حکومت آدم لاییکی ظهور کند. و البته خواهد کرد. گفته می شود که محمد ناظری یکی از فرماندهان سپاه که چند ماه پیش توسط فرستادگان بیت رهبری به قتل رسید یکی از فرماندهانی بوده که در لاییسیته هیچ ضدیتی با اسلام نمی شناخته است. تا کنون چندین فرمانده سپاه بصپرتهای مختلف ولی همیشه مرموز به قتل رسیده اند. در هر حال به سحنرانی این صفحه بر گردیم متاسافنه معلوم است که چنگی بدل نمی زند. چرا که اگر کار اینها درست بود می بایست هزاران نفر در این جلسه ی ایستاده شرکت می کردند. چرا که ملیونها نفر امروز در خارج از کشورند و چنانکه من شنیده ام حدود پانصد هزار نفر فقط در فرانسه هستندو بنا بر این این جلسه یک شکست و یک هشدار است به اپوزیسیون در خواب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.