مراسم دیدار به مناسبت سال نو در جبهه ملی ایران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

روز جمعه ۳۱ فروردین۱۴۰۳ از ساعت ۱۸ مراسم دیدار سال نو با حضور اعضای شورای مرکزی، هواداران، اعضای سازمان‌ها و احزاب #جبهه_ملی_ایران برگزار شد. در این جلسه رهبران احزاب ملی، جوامع مدنی، شخصیت‌های سیاسی و دوستداران جبهه ملی ایران حضور داشتند. در این مراسم چند تن از اعضای جبهه ملی ایران سخنانی در زمینه‌های گوناگون بیان کرده و پیام حزب جمهوری‌خواه سوسیال دموکرات و لاییک ایران قرائت شد. کمیته رسانه متن کامل این سخنرانی‌ها را متعاقبا منتشر خواهد کرد. این مراسم که نزدیک به سه ساعت به طول انجامید با همخوانی سرود ملی «ای ایران» توسط حاضران پایان پذیرفت.

روابط عمومی جبهه ملی ایران – کمیته رسانه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. جنابان خارج نشین من این نظر را در پاسخ به این مجلس ختم احمقانه و بیشرفانه خانم زهرا شجاعی نوشتم. جالب است که اینان فکر کرده اند که ماجرا را هر قدر طولانی تر بکنند خوشخوشانشان بیشتر میشود و آن خانم در بهشت ارضا خواهد شد. برای همین هر نام تسلیت گو را در یک خط و گشاد گشاد نوشته اند. مطلب در پائین صفحه میگذارم شاید به نظرتان آمد. آنها البته نظر مرا منتشر نخواهند کرد اما امیدوارم دست کم آن ۷۸۰ امضاکن آنرا بخوانند.
    نظر من این است اگر دلتان آمد آنرا منتشرش کنید.

    من ریدم به اسلامتان و قرآنتان و قبر پیامبرتان و رگهای بریده گردن امام حسینتان و فرق شکافته ی علی تان و تمامی این نامهای اسلامی عربیتان و به چادر و گیس این زنیکه پیرو فاطمه ی زهراتان. شما بیشرفان مسلمان به کدام کیفیت این دین جنایتکار افتخار می کنید. من خودم یک بچه آخوند هستم اینرا به پدر بیشرف خود و عمویم و حتا دامادمان هم گفته ام. اسلام در این ۱۴۰۳ سال چه تولیدی غیر از جنایت، غیر از تجاوز، غیر از تخریب، غیر از غارت، غیر از تحمیل دین داشته است!!!! چگونه ایران را، مصر را، هندوستان را، مسلمان کرده اند. به پدر بیشرفم میگویم داعش و سپاه پاسداران و بسیج، طالبان و القاعده در برابر سربازان محمد بچه باز و جنایتکار و شکنجه گر جزو معصومین هستند. صبح که بیدار شده به من میگوید: دیشب تا صبح نخوابیدم، شاید نه، حتما حق با توست اما تو حالا میگی چه کنیم ؟ پاسخش میدهم فقط اندکی شرف لازم است! شرف داشته باش ! پاسخی که میدهد همه سخنان مرا تائید میکند. میگوید آنوقت سر هممان را میبرند ! همین! شما زیتونیانِ دست کم احمق و دست زیاد جنایتکار و بیشرف لطفا در همین صفحه پاسخم دهید
    مصیبت نامه را در اینجا ببینید و قضاوت کنید:

    zeitoons.com/114199

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.