مراسم بزرگداشت زنده یاد ابوالحسن بنى صدر

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

اولین رئیس جمهور منتخب مردم ایران
ضمن عرض تسلیت به مردم ایران به اطلاع هموطنان محترم می‌رساند که مراسم بزرگداشت آن روانشاد شریف، که آزادی و استقلال و سربلندی ایران همواره سر لوحه گامهایش بود، در شهر پاریس روز شنبه ٢٠ نوامبر رأس ساعت 16 تا 20 برگزار خواهد شد.
خانواده، همراهان و دوستان

برای ورود به سالن Passe Sanitaire ضروری است.

محل برگزارى مراسم :
Salle Hoche
9 Avenue Hoche, 75008 Paris
Métro Courcelles/Charles de Gaulle – Étoile

مطالب مرتبط با این موضوع :

2 پاسخ

  1. واقعن خجالت آور است! توهین به مردم و ملت ایران است! کدام جمهوری!؟ کدام رئیس جمهور!؟ بنی صدر گماشته خمینی بود و بعد هم از گماشتگی برش داشت! ایشون برای رئیس جمهوز شدن دستبوس خمینی شد و بعد که خمینی دید حتا در دستبوسیش هم صادق نیست فراریش داد. من مانده ام که چرا دست کم خانواده و دوستانش سکوت نمی کنند. این سیه روزی را بنی صدر هم درش سهیم است. فقط اندکی شرف و صداقت و خرد میخواهد تا بگویند که اصلا جمهوری ای نبوده که بنی صدر رئیسش باشد! رئیس جمهور منتخب! زکی!

  2. از این هشتاد و چند سال زندگیش ذره ای نیاموخت! حتا آنقدر پرهیزکاری نداشت که یک عذرخواهی از مردم ایران بکند. تازه امیدوار بود و حتا حواریون او هنوز هم امیدوارند که پیکر خاک شده ی او را از هجرت به ملکت برگردانند و یک جمهوری اسلامی دوم بر پا کنند. حتما تا آن موقع مهدی شان هم ضهور کرده با زوزه ای مسیحائی او را زنده کنند و بر مسند بنشانند. این است داستان ایران ما و آنها که از هزار و چهارصد سال پیش ما را و کشورمان را منطقه را پژمرده و پریشان کرده اند! حاج سید ابوالحسن بنی صدر فرزند آیت الله… داستانی غم انگیز که قرار است چندین حاج آقا از جمله حاج آقا احمد سلامتیان و خانم محجبه شان بروند و برای شادی روح آن مرحوم فاتحه بخوانند. این حاج آقا سلامتیان چند بار در یکی از شهرکهای اصفهان آمده بود برای سخنرانی ما بچه بودیم و میرفتیم ببینیم چه می گوید. او هر بار از ما ایراد می گرفت که چرا وقتی نام از امام خمینی را می برد ما فقط یک صلوات در می کردیم. بایستی سه تا صلوات در می کردیم. مثل تِـلـِنگ!
    داستانی چنین حماقت اهل کتاب
    که نباید ز کسی منت تحمیق کشید
    بله رئیس جمهور منتخب، اگر یک میلیارد بار هم تکرار کنید نه تنها کسی آنرا باور نمی کند بلکه خودتان هم آنرا باور ندارید. در دنیا به کسی رئیس جمهور منتخب می گویند که بین دو ریاست جمهوری انتخاب شده و مثلا قرار است از اول بهار شروع به کار کند!
    پدر نامسلمان من به مادآردو زن میراب ده می گفت: من نمیدونم با این خریت حاج غضنفر چکار کنم! و آن زن که مادر اردوان یا اردشیر بود و اسلام ناب اجازه نمیداد که شیرین خانوم را بنام صدا بزنند چرا که پیشنماز ده گفته بود شیرین اسم زن تحریک کننده است می گفت: اوسا کَسَر خریت شووروم از خریت کدخدا میایهِ خدا این کدخدا رو از میون ورش داره، میفهمیتون!؟
    کدخدا ۷۲ سالش بود و زنش به پیروری از محمد مصطفی ۱۳ سال داشت.
    و البته کدخدا هم برای خودش کدخدائی داشت. اگر بیشتر بگویم صاف ماموران کدخدا در خانمان خواهند بود.
    ممنونم از دوستان و چه سایت خوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.