مبارزه درحال گسترش مردم ایران نیاز به پشتیبانی مالی دارد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

 بنیاد ایران – خارج از میهن

مبارزه درحال گسترش مردم ایران نیاز به پشتیبانی مالی دارد

مبارزات زنان و جوانان ایران علیه دیکتاتوری مذهبی جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد!

اعتراضات و اعتصابات رو به گسترش ایران و پیوستن گروه های تازه ای از جامعه به آن مانند کارگران پروژه‌ای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی بوشهر (عسلویه)، پتروشیمی هنگام، فاز دوم پالایشگاه آبادان و   کارگران پیمانی “شرکت پالایش نفت آبادان” به این جنبش و همراهی و همگامی اعتراضات خیابانی دانشجویان، دانش آموزان و وکلا با جنبش همچنان ادامه دارد.

متاسفانه براثر سیاست ها و عملکردهای جمهوری اسلامی و تحریم های اقتصادی ایران با بحرانهای گوناگون بویژه بحران اقتصادی روبرو است. گروه های وسیعی از مردم دچار فقر و فلاکت هستند و هزینه های اعتراضات فشار جدیدی علیه معترضان که اغلب از طبقات متوسط، تهی دست، بیکاران و جوانان هستند میباشد. 

بنیاد ایران – خارج از میهن، یک سازمان غیرانتفاعی، ثبت شده در اداره خزانه داری، ایالات متحده امریکا می باشد.
این بنیاد برای کمک به خانواده زندانیان سیاسی، کارگران اعتصابی و آنهایی که در اثر این اعتراض ها با مشکلات مالی روبرو هستند.  ازشما دعوت می نماید که با کمک به گروههای یادشده به سهم خود به گسترش و پیروزی این حرکت اعتراضی و انقلابی، و به پیدایش یک حکومت مردمی و دمکراسی و آزادی در کشور کمک و همراهی نمائید.

شرکت کلیه گروههای مدنی ایران وپیوستن ایشان به مبارزه درحال گسترش زنان و جوانان کشورضامن پیروزی این مبارزه بزرگ براندازی نظام دیکتاتوری مذهبی است. انجام چنین حرکتی، نیاز به پشتیبانی وسیع مالی هموطنان خارج از کشور دارد. خانواده زندانیان سیاسی که امروزه رقم بالائی را تشکیل میدهند به کمک مالی نیازدارند. کارگران و فرهنگیان ایران و سایر بخش های جامعه مدنی، که در گذشته اعتراضات وسیعی برای کسب حقوق از دست رفته خود در جامعه را مکررنشان داده اند، درشرایطی بسرمی برند که شرکت دراعتصاب زندگی خانوادگی ایشان را به خطر می اندازد. کمک لازم مالی به خانواده های این گروهها در شرایط اعتصاب و زندانی شدن ایشان شرط لازم برای شرکت ایشان در این حرکت آزادیخواهی امروز است.

بنیاد ایران – خارج از میهن پس از انقلاب که گروه زیادی از هموطنان از ایران بصورت آواره به کشور ترکیه سرازیرشدند تآسیس شد. و کمک های خود را برای مدت ده سال در خدمت زندگی کودکان نیازمند این گروه قرار داد. برای ایشان علاوه بر کمک مالی جهت غذا و زندگی کودکان، از آنجا که دولت ترکیه اجازه شرکت کودکان ایرانی به مدارس ترکیه را نمی داد، بنیاد کلاس درس با شرکت آموزگاران آواره برای این کودکان را فراهم ساخت. علاوه بر این بنیاد ایران در همان زمان به کمک زلزله زدگان در ایران شتافت و چندین سال با کمک شخصیت های شناخته شده ملی به زندگی ایشان کمک های اساسی نمود. این بنیاد برخلاف سایر سازمانهائی که باین منظور ها تآسیس شده و پس از جمع آوری کمک، با ساختن صورتحساب هاِئی بعنوان مخارج سازمانشان، وجه قابل ملاحظه ای از کمک هائی که برای انجام هدف های سازمان داده شده بود را سازمان دهندگان سازمان بطور شخصی بعنوان مخارج برداشت می کردند، برای جلوگیری از هرگونه برداشت نابجا بنیاد اعلام نموده بود و امروزه هم همان شیوه را اعمال خواهد نمودکه تمام مخارج سازمان، بهر شکل آن، از جانب موسسین پرداخت خواهد شد. و باین ترتیب بود که ده بار مسافرت سالانه به ترکیه من و همسرم که در آن زمان فعال بود، برای سرو صورت دادن به امور کودکان آواره را شخصا پرداخت کردیم. و امروز نیز مخارج سازمان از هر جهت بعهده سازمان دهندگان بنیاد ایران – خارج از میهن خواهد بود.

بنیاد ایران یک سازمان غیرانتفاعی، ثبت شده در دپارتمان خزانه داری و اداره مالیات امریکا می باشد. کمک های به این سازمان شامل پرداخت مالیات آن مبلغ به دولت امریکا نمی گردد.

علاقمندان به کمک، می توانند کمک های خود را مستقیما به حساب بانکی بنیاد که در پائین با جزئیات نوشته شده است واریز نمایند و کمک خود را با جزئیات مربوطه به بنیاد اطلاع دهند تا گواهی لازم برای اطلاع اداره مالیات امریکا را برایشان ارسال گردد. همچنین میتوانند کمک را بصورت چک با آدرسی که تعیین شده برای بنیاد بفرستند تا در حساب بنیاد واریز شود و گواهی لازم برای اداره مالیات امریکا برایشان ارسال شود.

بکوشیم تا مبارزه آزادیخواهی مردم ایران به ثمر برسد و مردم ایران از چنگ دیکتاتوری مذهبی که جنایات و فساد های مالی ایشان از حد بدر بوده رهائی یابند.

بنیاد ایران بر طبق قوانین شرکت های غیرانتفاعی اداره خزانه داری امریکا انتخابات زیر را در میان شورای دیرکتورهای بنیاد انجام داده است:
پرزیدنت و مسؤل امور مالی: دکتر محسن قائم مقام
معاونت بنیاد: دکتر همایون مهمنش
دبیر بنیاد: دکتر خسرو قدیری
شورای دیرکتورها: محسن قائم مقام، دکتر خسرو قدیری، دکتر عزیز کرملو، دکتر همایون مهمنش، اسفندیار خلف.

اطلاعات مربوط به بنیاد ایران- خارج از میهن – شماره بنیاد مربوط به دپارتمان خزانه داری امریکا (EIN)، اطلاعات
حساب بانکی بنیاد. و آدرس بنیاد بقرار زیر است:

نام بنیاد: بنیاد ایران – خارج از میهن

Away from Home- Iran Foundation

سازمانی غیر انتفاعی

در اداره خزانه داری امریکا به ثبت رسیده است

A Not-for Profit Organization,

Registered at the US Department of Treasury

EIN: 13-3172448

حساب بنیاد در چیس بانک در لس آنجلس:  

Chase Bank, Studio City, CA. 91604 

Account Number 899832817; Routing Number 322271627

آدرس بنیاد: 

4170 Fair Ave., unit 105, Studio City, CA. 91602  

با تشکر

محسن قائم مقام

Email: mgam22@AOL.Com

 

متآسفانه من ( محسن قائم مقام) اطلاع پیدا کردم که واتز آپ و Instagram من را حک کرده اند و بنام من از دوستان و آشنایان تقاضای کمک مالی می نمایند.
توجه داشته باشید که محسن قائم مقام برای درخواست کمک به بنیاد نمی خواهد که به شخص او کمک نمائید. کمک های خود به بنیاد برای کمک به خانواده های زندانیان و کارگران و سایر گروههای مدنی در اعتصاب را تنها در حساب بانکی که در اطلاعیه اعلام شده یا به آدرس بنیاد که باز در اطلاعیه نوشته شده است واریز نمائید و یا باپست بفرستید. محسن قائم مقام بطور شخصی از کسی کمک نمی خواهد. تنها شماره حساب بانک چیس که در اطلاعیه پائین اعلام شده و آدرس سازمان مورد قبول است.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.