بیانیه در خصوص حمایت از کارگران نیشکر هفت تپه

ما ترور را محکوم می کنیم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بیانیه در خصوص حمایت از کارگران نیشکر هفت تپه

در ایران بار دیگر شاهد فاجعه ای هستیم که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها نفر شده است. این واقعه دردناک درشهر کرمان و در محل یادبود قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و یکی از طراحان عملیات تروریستی با کمک نیروی حزب الله در سوریه، عراق و لبنان، رخ داد و به کشته شدن ۸۴ نفر و مجروح شدن ده ها نفر منجر شد.

حکومت استبداد اسلامی ایران به سیاق سیاست همیشگی اش بازهم نشانه را به سوی اسراییل و امریکا گرفت. اما گفته می شود داعش مسولیت این عمل جنایتکارانه را به عهده گرفته است.

این اتفاق دردناک برای مردم یادآور حمله موشکی سپاه پاسداران به هواپیمای اوکراینی و کشته شدن ۱۷۹ است. هنوز حافظه تاریخی مردم، واقعه سینما رکس آبادان، بمب گذاری در مشهد و تیراندازی و ترور در مجلس و شاهچراغ شیراز را فراموش نکرده اند.

حکومت ایران با استفاده از جو ایجاد شده، قصد سرپوش گذاشتن بر فشار و سرکوب، دستگیری های مداوم، زندان و اعدام را دارد.

ما این حرکت تروریستی، و کشته شدن انسانها را محکوم کرده و عامل اصلی چنین حرکاتی را حکومت جمهوری اسلامی ایران میدانیم که با ایجاد بحرانهای مرگبار و زیان بار در استمرار حکومت سلطه گر خود کوشش می ورزد.

شورای هماهنگی جنبش جمهوری خواهان دموکرات و لائیک ایران

۶ ژانویه ۲۰۲۴

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. پاسخی به «اطلاعیه دوم وزارت اطلاعات درباره حمله تروریستی کرمان + جزئیات جدید» که در سایتها منتشر شده! آقایان ملی ها به خود آئید! وقتی ملی هستید باید چپ و راست مشروطه خواه و جمهوریخواه بینتان باشد.
    فرمانده کل ترور و تروریسم اسلامی محمد ابن عبدالله و علی ابن ابی طالب هستند و دستورالعمل آنها قرآن ضد کرامت انسانی است. این که شما به یک جنایتکار و همدست علی امام اولتان سگدار حاج قاسم سلیمانی یک (ره) هم اضافه میکنید معلوم میشود که به زودی با همراهی کسانی که در کرمان و ایران همچنان احمق و مسلمان مانده اند یک گـُهبد و بارگاه هم درست کنید و او را یک حضرت عباس جدید و مدرن به ایران و ایرانی بچپانید. اما خاک بر سر مردم کرمان و خانواده های قربانیان و کل ایران که به خیابان نمی آیند و بزرگترین حکومت تروریستی جهان و پایه گذار ترزوریسم اسلام همین حکومت نکبت و ضد بشر اسلامی را سرنگون نمیکنند. نویسنده گان این مقاله ی مضحک داعش را آمریکائی معرفی کرده اند اما مردم ایران باید از خودشان بپرسند که چرا داعش و بوکوحرام و القاعده و جهاد اسلامی و حزب الله و جیش المهدی و حماس و جهاد فلسطین و اینهمه تروریست اسلامی پیش از این حکومت ننگین و پیش ار انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ وجود خارجی نداشتند. پس پایه گذار اصلی تروریسم جهانی اسلام آیت الله ها و آخوندان و مداحان و طلاب و فرماندهان پاسدار سرسپرده محمد و علی و قرآن رجیم بوده و هستند و مردم ایران اولین مقصر این میدانند! چرا که این مردم این حکومت را سرکار آورده اند و آنرا تحمل کرده اند. ای ایرانی بیدار شو و از این دذین ضد ایرانی و ضد بشری خروج کن. و آهای خارجه نشینان این قدر تفرقه افکنی و جهالت و خود محمور بین نباشید. ما باید بر چند اصل مسلم دور هم آئیم نخست تمامیت ارضی ایران است که داریم می بینیم چگونه مورد دشمنی هستیم. سپس حکومت مقتدر مرگزی و بازهم داریم میبینیم که دور تا دورمان را دشمنان اسلامیمان فرا گرفته اند سپس پرچم شیروخورشید است که ما در یک سو و بسوی روشنی و همبستگی همگانی رهبری می کند. برسمیت شناختن وجود اقوام عزیز ایرانی که من خودم هم یکی از آنها هستم. دو ستان باور کنید اگر کشور ما همچون آلمان همسایگانی همچون فرانسه و بلژیک و اتریش و لهستان و… داشت من هم فدرالیست میبودم. اما بدبختانه نیست! درود بر خواننده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.