فراخوان صدای موج آزادی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی زن در لندن ۲۰۲۰

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

تبریک و شاد باش بمناسبت روز جهانی زن به تمامی مبارزان راه آزادی بویژه زنان آزاده، غیور و هوشیار میهنمان ایران ، که برای دستیابی  به برابری ، آزادی و رفع تبعیض‌ها  از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.
زنانی که همواره در نظام جمهوری اسلامی با شجاعت تمام  به افشاگری قوانین ضد زن و ضد انسانی پرداخته و در مقابل بی عدالتی‌ها و نابرابری‌ها ایستادگی کرده‌
 و با وجود تمامی مشکلات، نابرابریها و سرکوبهای وحشتناک، زنان در صف اول مبارزه پیشقراولان مردان شده اند. این نشانه بارزی از  ایستادگی و عزم راسخ انان در برابر زور و جبر حاکم است.
جمهوری اسلامی با سرکوب سیستماتیک، زندان و شکنجه و انواع آزارهای جنسی، در تلاش است تا فریاد حق طلبی  را در گلو مبارزان راه آزادی خفه کرده تا بتواند به حکومت ننگینش ادامه دهد.
جمهوری اسلامی از ویروس کشنده کرونا و بحران ناشی از آن، جهت منحرف کردن افکار عمومی جهان، بویژه مردم ایران، استفاده میکند تا شرایط را برای درهم شکستن  مقاومت مبارزان در زندانها فراهم کند.
 بر ما ایرانیان خارج از کشور است که دراین شرایط بحرانی سخت وطاقت فرسا، زنان آگاه و مبارز میهنمان را تنها نگذاریم و همصدا با آنان “آزادی” و “عدالت” را فریاد زنیم.
صدای موج آزادی در جهت «رفع تبعیض جنسیتی»، «برابری بین زن و مرد در قانون و در برابر قانون》، 《حق برخورداری از امکانات اجتماعی و اقتصادی برابر با مردان در جامعه» و «جدایی دین از نهادهای حکومتی» که اساس استقرار آزادی و ایجاد دموکراسی پایدار در میهنمان است، دعوت می کند، ضمن گرامیداشت روزجهانی زن  و پشتیبانی از مبارزات مردم ایران، باهم همگام و همراه شویم.
بیائید با هم یک صدا فریاد بر آوریم “نه به سیاست های زن ستیز نظام استبدادی جمهوری اسلامی”! “نه به سرکوب، زندان و اعدام در ایران”! “آری، به همبستگی با جنبش های مدنی و آزادیخواهانه و ضد تبعیض”، “آری، به آزادی و دموکراسی در ایران”.
وعده ما:
یک شنبه: ۸ مارچ  ٢۰۲۰ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ میدان ترافالگارلندن
Trafalgar Square
 صدای موج آزادی

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.