فاجعه دردناک کرونا و وضیعت اسف انگیز مردم و کاربدستان مردم ستیز

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

هوشنگ کردستانی
فاجعه وحشتناک و کشنده ای درسیاره ما رویداده است کم نظیر یا بی نظیر که مرز وکشور نمی شناسد و همه مردم جهان را بیکسان مورد تهدید قرار داده و هر روز قربانیان بیشتری میگیرد. در دوران سختی از تاریخ بسرمیبریم ازسویی دوچار ویروس کرونا یی هستیم که جهان را تهدید و از سویی دیگر با سردمداران نظامی ضد ایرانی ومردم ستیز که در قبال جان انسانها کوچکترین احساس مسؤ لیتی ندارند. کمک هایی هم که توسط دولت های خارجی برای نجات بیماران وآسیب دیدگان و جلوگیری از گسترس بیشتر قربانیان میرسد، به عوض درمان ونجات جان مبتلایان، به حساب های بانکی آنان واریز میشود. گفته شده که تنها کمک مالی امارات و دولت ژاپون به تومان معادل هفتصد و پنجاه میلیارد می شود. آیا این مبلغ در راه ایجاد بیمارستان ها ی جدید یا مجهز کردن بیمارستان برای پذیرش مبتلایان ویروس کرونا هزینه شده یا به جیب گشاد سردمداران رفته است؟!! شگفت آورتر آنکه با پیشنهاد پزشکان بدون مرز، برای ساختن بیمارستانی در اصفهان مخالفت و محترمانه آنان را از ایران اخراج کردند. هرآینه این پیشنهاد را پزشکان بدون مرز، به هر دولت دیگری داده بودند بی تردید مورد استقبال واقع می شد. میشود حدس زد که مخالفت با حضور پزشکان بدون مرز و جلو گیری از ایجاد بیمارستان در اصفهان نه کوتاهی بلکه دشمنی سردمداران نظام با جان مردم است، به همان گونه که در مورد سرنگونی هواپیمای اوکراین نشان داده شد. این کوتاهی تنها نسبت به جان مردم ایران نیست بلکه به گسترش فاجعه ویروس کرونا در گستره جهان دامن خواند زد.

میدانیم دزدی که مال دیگران را می دزد، نمی تواند خدمتگزار کسانی باشد که دارایی انها را دزدیده است.
از این رو انتظارآنکه سردمداران نظامی که در چهل سال اخیر دار و ندار مردم ایران را به سرقت برده و به بانک های خارج ازکشور سپرده یا سرمایه گذاری کرده اند، در این شرایط هستی سوز به
یاری مردم بشتابند توقعی بدور از واقعیت و خوش باورانه است. چپاول گرانی که در برابر ویروس کرونا فرار را بر قرار ترجیح داده وهر یک در گوشه ای پنهان شده اند، مراسم مذهبی ونمازهای جمعه را که این همه در مورد ش داد سخن داده و فرضیه الهی می خواندند، تعطیل کرده اند و… هیچ یک از آیات عظام وتولیت ها، انجمن ها وموسسه های مذهبی که سالهاست از جان بلب رسیدگان برای امامزاده ها درخواست پول میکنند، برای مبارزه با ویروس مهلک وکشنده کرونا کوچکترین یاری ای نرسانند و نشان دادند که آخوند دست بگیر دارد و نه دست بده! فاجعه ویروس کرونا هنگامی ابعاد دهشتناک خود را در ایران نشان خواهد داد که شمار مبتلایان چند برابر شود و بیمارستان ها ی کشور، اگر همه آنها را هم اختصاص به بیماران کرونا یی دهند، جای خالی نداشته باشند و شمار زیادی از هموطنانمان قربانی بی توجه ای، عدم مدیریت و بی کفایتی مسؤلان گردند. علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی و نه ایرا ن، آنطور که رسانه “بی بی سی” می کوشد تلقین کند، در سخنانی گفت که ویروس کرونا چیز مهمی نیست، مردم می توانند با خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه آن را از خود دورکنند واضافه کرد که ما از این ویروس خطرناک تر هم داشته ایم !! بخش نخست گفته اش کاملا نا درست وبه دور از حقیقت بود. چون هیچ یک از مراکز پزشکی وآزمایشگاهای معتبر جهان هنوز نتوانسته اند دارویی برای رویارویی ویروس کرونا پیدا کنند. اگر بنا بر ادعای ایشان با خواندن تنها یک دعا میتوان جان انسان ها را از خطر ویروس کرونا نجات داد چرا او خودش را در قرنطینه قرار داده است؟ و برای نجات جان مبتلایان به بیمارستان ها نمی رود؟ و در کنار و هم صدا با مردم این دعای سحر آمیز را نمی خواند؟ و اصولا چرا برای نجات جان ده ها هزار ایرانی مبتلا به این ویروس که در وضعیت میان مرگ و زندگی بسر میبرند برنامه نماز جمعه را برگزار نمی کند تا خود وهزاران روضه خوان معروف به امامان جمعه در حضور و در کنار مردم این دعای نجات دهنده را با صدای رسا بخوانند و نماز گزاران نیز هم صدا تکرار کنند و واقعا چرا خو داری میکنند؟ آیا جان مردم ایران به اندازه جان مردم فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و… ارزش ندارد؟

قسمت دوم صجبت او را انصافا می شود پذیرفت. آنجا که گفت ما ویروس های خطرناک تری را از سر گذرانده ایم. البته آن ویروس خطرناکتر، همان ویروس نابود کننده وایران برباده نظام ولایت فقیه یا حکومت مشروعه است که بیش از جهل سال هم چون کابوسی بر سرزمین ایران افتاده، میلیون تن از هموطنان مان را وادار به جلای وطن کرده وهزاران تن از ایران دوستان را کشته و بقیه
را مجبور به زندگی کردن در زندان ولایت فقیه نموده است. چرا خامنه ای لازم دید سخنانی بی پایه و بی اساسی بگوید که نادرستی آن را خود باور دارد؟!! نخست: به دلیل تخته شدن بساط دکانداران و فروشندگان خرافات. دوم: او به عنوان رهبر عمامه به سران با سخنانی بدوراز واقعیت وعوام فریبانه می کوشد مجددا این دکان و بساط را باز نماید. سوم: عدم قدردانی و سپاسگزاری از تلاش ها وفداکاری های پزشکان، کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانی، پرستاران و فعالان علوم آزمایشگاهی که با بخطرانداختن و فدا کردن جان خود هزاران تن از مبتلایان به ویروس کرونا را نجات دادند، که در اینده بتواند ادعا کند که نجات یافتگان، جانشان را نه در اثر این فداکاری ها بلکه مدیون خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه می باشند. عدم سپاسگزاری از فداکاری ها وجان بازی های دیگران دور از انتظار نبود چون امام ایشان روح الله خمینی هم پس از آنکه خرمشهر در اثر فداکاری و جانبازی دلاوران ارتش و جان باختن ده ها هزار جوان عاشق وطن و جانفشانی مردم خوزستان و به ویژه ایرانیان عرب زبان که در صف نخست دفاع قرار داشتند آزاد شد، گفت این پیروزی در اثر لطف خداوند بود. اگر آزاد سازی خرمشهر تنها در سایه لطف خداوند بود! چرا او خودش را در جماران پنهان کرده بود وتنها موشک ضد هواپیما که از آمریکا خریداری کرده بودند برای حفظ جان او در جماران نصب کرده بودند؟!! این است منطق عوام فریبان ضد ایرانی و مردم ستیزی که بیش از چهل سال است سرزمین ما را اشغال کرده و ایرانیان را به اسارت گرفته اند.
به گفته نظامی گنجوی یکی از شش چشم اندازه ادب ایران »چو بد کردی مشو غافل ز آفات
که لازم شد طبیعت را مکافات
سرای آفرینش سرسری نیست
زمین و آسمان بی داوری نیست«
هوشنگ کردستانی، بیستم فروردین ماه ١٣٩٩

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.