صعود مرغان دریایی: احمد خلیلی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

Capture d’écran 2016-01-11 à 23

بدون مقدمه چینی عرض می کنم ، در این مجال قصد ندارم رجز خوانی نسبت به پروسه ی جرقه زدن ، بالانس ذهنی نسبت به مخاطرات در کمین نشسته ، اتود گذاری فکری ، نوشتن تا انتشار نهمین رمانی که اکنون پیش روی تان قرار گرفته با عنوان ” صعود مرغان دریائی ” را بر زبان ساری نمایم . اما جهت تنویر ذهن شما دوستان گرامی باید بگویم ؛ من با چشمان باز در فضای خفقان و سانسور ، انگشت بر تابوئی گذاشتم که به قیمت کنده شدنم از مام میهن و آوارگی و پا در هوا ماندنم انجامید . سرم را بالا گرفته ام و هرگز ناراحت و یا پشیمان نیستم از به یادگار گذاشتن این میراث معنوی برای نسل های آینده که از منظر جامعه مدنی به روایت تیپیک سیگنال های مشقت زا و پراسترس زندگانی هم میهنان مظلوم و بی آزار دین بهائیت به آن دست یازیدم که چگونه حاکمیت غیر دموکراتیک شیعه ، زگهواره تا پس از گور ، حقوق بنیادین آنها را با نعلین خرافات پوسیده له می نماید .

خوشبختانه این پرستوی مهاجر پس از طی راه طولانی ، در انتشارات وزین ” اچ اند اس مدیا لندن ” منتشر شد و توزیع نسخه کاغذی و الکترونیکی آن به شرکت معتبر ” آمازون ” و … سپرده شده است . و اکنون از شما هم میهنان عزیز ، فرهیخته و دوستان همدل و همراه همیشگی ام تمنا دارم در این روزهای سرد با نگاه گرم و پر مهر آن را به خانه های گرم خودتان دعوت نمائید تا در راه بالندگی اش بتواند با بال های قوی حمایت شما صعود نماید و بر فراز آسمان آمازون انگشت نما گردد .
در ضمن دوستان در ایران می توانند مبلغ پنج هزار تومان به حساب یک موسسه خیریه غیر دولتی واریز و فیش پرداخت آن را به آدرس support@handsmedia.com ارسال کنند تا ناشر محترم ، نسخه الکترونیک محافظت شده این کتاب را از طریق فروشگاه کتاب گوگل به دست آنها برساند .

لینک نحوه دسترسی به این کتاب صعود مرغان دریایی

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.