صدای جنبش زن، زندگی، آزادی در سراسر گیتی باشیم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

یکسال از آغاز جنبش زن، زندگی، آزادی میگذرد و ملت ایران همچنان مصمم به جایگزین کردن جمهوری اسلامی با یک نظام مبتنی بر آزادی، دموکراسی، جدایی دین از حکومت و بر اساس موازین حقوق بشری است. آسیب‌های جبران‌ناپذیر این حکومت جهل و فساد به ساختار اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی ایرانیان فراتر از وصف است و تداوم حیات این نظام منجر به خسارات بیشتر برای ایران و ایرانیان می‌شود.

سازمان‌های جبهه ملی ایران در خارج از کشور و جبهه‌ ملی ایراناروپا خواهان آزادی زندانیان سیاسی، حاکم شدن کلیه آزادی‌های مندرج در اعلامیه جهانی حقوق بشر در کشور و انتخابات آزاد و منصفانه برای تشکیل مجلس موسسان هستند. ما یک نظام جمهوری سکولار دموکرات را مناسب‌ترین انتخاب برای تحقق اهداف جنبش زن، زندگی، آزادی میشناسیم.

ما از همه هموطنان در سراسر جهان دعوت می‌کنیم که در روز ۱۶ سپتامبر و در سالگرد جنبش زن زندگی آزادی به خیابان آمده و خواست‌های این جنبش را با حمل عکس‌های قربانیان راه آزادی ایران و زندانیان سیاسی مجددا در سراسر گیتی طنین‌انداز کنند.

برای اطلاعات در خصوص برنامه تظاهرات در شهر محل اقامت خود به آدرس

http://www.yekseda.org

مراجعه فرمایید.

سازمان‌های جبهه ملی ایران در خارج از کشور

جبهه ملی ایران – اروپا

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. من واقعا نمیدانم چرا سایت شما اینهمه کناره گیر و بین خودیها ست! آقای فرهنگ قاسمی سایتتان را بترکانید. دست از ۲۸ مرداد بالزی بردارید. گوئی شما میخواهید ۲۸ هزار سال عزادار ۲۸ مرداد بمانید. امروز آنهائی که شرف و انسانیت و ایرانیت دارند از جمهوری خواه تا مشروطه خواه و مصدقی و چپی و راستی رادیکال و لیبرال باید همدست همداستان شوند و وجود یکدیگر را برسمیت بشناسند و دموکرات شوند و نوع حکومت را به رفراندوم و نتیجه آن بسپارند.مگر شما خارحج نشینان در همان کشوری که هستید همه ی این نحله ها را با هم ندارد و مگر نه این است که همه همدیگر را برسمیت می شناسند! پس جمهوریخواهان باید موجودیت مشروطه خواهان را با نامبردن هم برسمیت بشناسند. مشروطه خواهان و خصوصا آقای رضا پهلوی باید با نام بردن موجودیت جمهوریخواهان را برسمیت بشناسد. چند شب پیش ما چند جمهوریخواه بودیم و دوستانی مشروطه خواه در یکی از محلات تهران. واقعها همه ی ما در عذاب بودیم که چرا در خارج از کشور نمیتوانند چپ اللهی ها و شاه اللهی ها کنار زده شوند و یک صدا بدور تمامیت ارضی و حکومت مقتدر مرکزی و پرچم شیروخورشید و رفراندوم و هزار البته رفع تبعیض،جبران خسارت از هممیهنان قومیتی، زبانی دور هم جمع شوند. و با وقار و سربلندی داوری نوع حکومت را به صندوق رای و نتیجه آن و احترام به آن بسپارند. باور کنید تنها راه همین است. حتا اگر جمع اشتباه هم بکند عیبی ندارد. چرا که در آینده میتواند اشتباهش را جبران کند. امروز پیش آنی که ما جمهوریخواه و یا مشروطه خواه باشیم باید رفراندوم طلب باشم! زنده باد ایران با همه ی اقوام و گروه های سیاسی دموکرات و آزادیخواهش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.