شب گذشته با یورش نیروهای امنیتی تعدادی از کارگران گروه ملی فولاد اهواز در خانه هایشان بازداشت شدند

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

تعدادی از کارگران “گروه ملی فولاد اهواز” با یورش نیروهای امنیتی در نیمه های شب یکشنبه ۲۵ آذر بازداشت شدند. اخبار دقیقی از تعداد بازداشت شدگان وجود ندارد. بنابر گزارش ها اسامی غریب حویزاوی، طارق خلفی، حسین داودی، مصطفی عبیات و کریم سیاحی بازداشت شده اند. کارگران “گروه ملی فولاد اهواز” ۳۷ روز است که برای مطالبات خود در اعتصاب بسر می برند. و خواسته های خود را در خیابان های شهر اهواز فریاد می زنند اما از طرف مسئولین اراده ای برای رسیدگی به مشکلات کارگران وجود نداشته است.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه تهاجم شبانه به خانه های کارگران “گروه ملی فولاد اهواز” و بازداشت شان را قویا محکوم می کند و خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط کارگران بازداشت شده می باشد.

[Weitergeleitet aus کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری]

در پی بازداشت شبانه کارگران فولاد اهواز توسط نیرو های امنیتی ، گروه ملی فولاد اهواز اطلاعیه ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است؛

همکاران گرامی

گناه این کارگران تنها فریاد عدالتخواهی بود ، فریاد هل من ناصر ینصرنی بود ، فریاد هیهات من الذله بر سر مافیا بود و لا غیر . اما عکس العمل نیروهای امنیتی بجای دستگیری و بازخواست مسببین این مشکلات ، بازداشت کارگران عدالت خواه بود . این شیوه برخورد با کارگران و مظلومین هموطن از حکومتی که ادعای ناصر مظلومین جهان را دارد ، دور از انتظار است . بیم آن داریم که مافیا، قدرت امر و نهی در سازمانهای امنیتی را هم داشته باشد که وا مصیبتاست .

دلهره و ترس انداختن در دل دلیر مردان کارگری که برای احیای شرکت خود و  بدست آوردن یک لقمه حلال کفن پوشیدند و دست خالی و بدون هیچ ناصری بجز خدای خود ندارند ، خوابی تعبییر ناشدنی ست . لذا هشدار می دهیم هرچه زودتر و بی درنگ همکاران کارگرمان را آزاد کرده و به دستگیری مظلومان و عدالتخواهان پایان دهید .

اسامی افراد بازداشت شده :

۱) عیسی مرعی

۲) غریب حویزاوی

۳) مرتضی اکبری

۴) امین علوانی

۵) کریم سیاحی

۶) مصطفی عبیات

۷) طارق خلفی

۸) میثم قنواتی

۹) مسعود عفری

۱۰) جعفر سبهانی

۱۱) حامد جودکی

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه]

آخرین خبرها از تعداد کارگران  بازداشت شده در #گروه_ملی  اهواز

بر اساس خبرهای منتشر شده تعداد کارگران بازداشتی  #گروه_ملی_فولاد اهواز به ۳۱ نفر افزایش یافته است. این کارگران عبارتند از:

‏1- میثم علی قنواتی 2- عیسی مرعی 3- امین علوانی 4- مرتضی اکبریان 5- طارق خلفی 6- مسعود عفری 7- جعفر سبحانی 8-مصطفی عبیات 9-غریب حویزاوی 10- کریم سیاحی 11- حامد باصری ۱2- حافظ کنعانی 13- حامد جودکی 14- حسین داودی  15_کاظم حیدری 16-یاسر ابراهیمیان 17- مجید جنادله 18- کوروش اسماعیلی 19- علی عقبا 20- محسن بلوطی 21- محمد پور حسن 22- محسن بهبهانی 23- سید حبیب طباطبائی 24- جاسم رومزی 25- علی اتمامی ‏26- سید علی جواد پور‏ 27- جواد غلامی 28 – عبدالرضا دستی29- سید احمد سید نور 30- فریبرز شیخ رباط 31- احسان یوسفی

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.