سید احمد شمس مزدور وزارت اطلاعات ایران

سید احمد شمس مزدور وزارت اطلاعات ایران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

سید احمد شمس مزدور وزارت اطلاعات ایران

آدم فروشی سید احمد شمس مزدور وزارت اطلاعات در ترکیه, و اکنون در ایران برای فعالین سیاسی و مدنی داخل ایران

 

هشدار به فعالین سیاسی و مدنی داخل ایران

از ارتباط گیری با این شخص مزدور نفوذی رزیم اسلامی اکیدا خودداری کنید!

احمدشمس مزدور وزارت اطلاعات که در ترکیه آدم فروشی میکرد حالا رفته ایران در حال ادم فروشی یه فعالین داخل ایران هست سایتی به نام نگام  و صهبا نیوزرا به اسم سایت خبرهای سیاسی راه اندازی کرده اند که زیر نظر وزارت اطلاعات مدیریت می‌شود. احمدشمس از خطرناک‌ترین نفوذی های رژیم است که با ظاهر خوش و خال برای براندازان دام پهن می‌کند!

قبلا نیز این مزدور اطلاعاتی در سال ۹۷ توسط سازمان امنیتی ترکیه بازداشت شده بود

سید احمد شمس عنصر دوبل امنیتی میت ترکیه و وزارت اطلاعات پس از کشف ارتباطش با رژیم ایران به همراه همسرش «مریم صفایی» توسط سازمان امنیت ترکیه برای ساعاتی بازداشت شد.

سرکوب و فشار بر فعالان مدنی، سیاسی و اجتماعی در سالهای اخیر منجر به گسیل شدن موجی از فعالان به کشورهای همسایه ایران از جمله ترکیه شد بلکه بتوانند از طریق درخواست پناهندگی راهی برای رهایی از فشارها یابند.

به دلیل حساسیت این موضوع، نهادهای اطلاعاتی امنیتی رژیم ایران، تدابیری برای کنترل گذرگاه‌های پناهجویی اتخاذ و همزمان با موج مهاجرت‌ها و پناهندگی‌ها در سال ۸۸، عناصری را برای نفوذ، مراقبت و تحتکنترل گرفتن روند پرونده‌های پناهندگی «فعالان سیاسی اجتماعی» به کشورهای گذرگاهی نظیر ترکیه و قبرس و … روانه ساختند.

بر اساس گزارشات متعدد، بسیاری از پناهجویان در ترکیه که در انتظار پذیرش درخواست پناهندگی‌شان از کشور مورد نظر هستند از نفوذ و رصد نهادهای امنیتی – اطلاعاتی در امان نمانده و توسط عناصر رژیم تحت شناسایی و تهدید و ارعاب قرار می‌گیرند.

از جمله این عناصر می‌توان به شخصی بنام «حجت‌الاسلام سیداحمد شمس» اشاره کرد.

 

 «سیداحمد شمس» کیست؟

حجت‌الاسلام سیداحمد شمس فرزند آخوند «سیدحسین شمس خراسانی» از همسر سوم پدرش متولد ۱۳۴۹ و زاده شهر مشهد است که در زمان انقلاب سال ۱٣۵۷ تنها هشت سال سن داشت و با عزیمت مادرش به شهر قم، تا کلاس دوم راهنمائی در قم حضور داشت و در سال ۱۳۶۶ جهت امور لجستیکی به جبهه اعزام شد.

آن‌طور که در پرونده پرسنلی وی درج شده، «حجت‌الاسلام شمس» برای مدت ۱۸ ماه در جبهه بوده است. سپس در سال ۱۳۶۸ و با اتمام جنگ با دریافت تشویق‌نامه رزمندگی، دروس پایه راهنمائی را بدون گذراندن امتحانات و اخذ مدرک دوره راهنمایی گذراند و در سال ۱۳۷۲ موفق به دریافت دیپلم اقتصاد شد.

وی مدتی مشغول به تحصیل در حوزه‌های غیر رسمی دینی در قم شد و تا پایه‌ای که از آن بعنوان «مدرس دینی» نام برده می‌شود، به تدریس علوم “بظاهر دینی” مشغول شد تا این‌که بعنوان محقق و یا همان مامور تحقیقات دادگاه ویژه روحانیت و بعنوان یک کادر غیررسمی تنها به دلیل حضور در جبهه مشغول بکار می‌شود. با همین پشتوانه در دانشگاه ثبت نام کرد و موفق شد بدون حضور و به‌صورت غیابی لیسانس علوم اجتماعی خود را دریافت کند.

پس از دریافت این لیسانس و به کمک دادگاه ویژه روحانیت در پذیرش وزارت اطلاعات در استان قم پذیرفته شد که همزمان با ورود به وزارت اطلاعات به مدت ۶ سال در بسیاری از ادارات دولتی و غیر دولتی فعالیت کرد.

با روی کار آمدن دولت اصلاحات ماموریت جدیدی در معاونت فرهنگی وزارت اطلاعات به «شمس» محول شد؛ ورود به سازمان‌ها، نهادها و تشکل‌های اصلاح‌طلبان و اصناف از دیگر امور محوله به این عنصر اطلاعاتی – امنیتی بوده است. وی در دوران اصلاحات با ثبت‌نام در دانشگاه‌ها جهت اخذ مدرک دکترا اما هرگز بطور رسمی موفق به اخذ مدرک دکترا نشد. اما با این حال و با کمال گستاخی خود را دکتر علوم سیاسی معرفی می‌کند.

احمد شمس خود را فعال سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مدنی معرفی می‌کند و مدعی است تدریس در دانشگاه و حوزه علمیه را نیز در کارنامه خود دارد. وی پیشتر دبیر اجرایی خانه احزاب ایران، معاون مدیرکل دفتر امور اجتماعی وزارت کشور، نماینده وزارت کشور در کمیته امور جوانان و بانوان مجمع تشخیص مصلحت نظام در دولت اصلاحات بوده است.

، شمس که باتأسیس دفتری در ترکیه تحت نظر سازمان میت، به خرید و فروش اطلاعات پناهندگان تحت سایت‌هایی چون نگام، صهبانیوز و… مشغول به کار بوده، روز جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷، به عنوان «جاسوس دوبل وزارت اطلاعات» برای ساعاتی توسط سازمان امنیت ترکیه بازداشت و آزاد شده است.

«زهرا صفایی» خواهر همسر «سیداحمد شمس» از درجه‌داران قرارگاه ثارالله و برادر همسرش، کاردار سفارت ایران در فرانسه است که وظیفه‌ی شناسایی و برخورد با اپوزیسیون رژیم را بر عهده دارد.

هم‌چنین یکی از برادران «سیداحمد شمس» مدتی در اداره کل اطلاعات قم فعالیت داشته و «سیدکاظم شمس» برادر دیگر او، به عنوان مدیرکل اداره ارشاد اسلامی قم فعالیت داشته است.

حجت‌الاسلام سیداحمد شمس، باجناق سابق سیدمحمدعلی ابطحی معاون وقت سیدمحمد خاتمی در دولت اصلاحات بود که پیش از بازداشت ابطحی، با کارگذاری شنود در دفتر ابطحی، مقدمات بازداشت باجناق سابقش را فراهم کرد.

سید احمد شمس مزدور وزارت اطلاعات ایران

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. سلام آیا اطلاعات درج شده مستند است
    در فضای مجازی ایشان خود را طرفداران دموکراسی و حقوق بشر و جدایی دین از سیاست می داند انسان به شک می افتد کدام سخن درست
    درکلاب هاوس هم جبهه نجات ایران دارد مصاحبه علیه روحانیت دارد اگر محبت کنید طرفداران ایشان ادعا دارند این مطلب دروغ است
    می خواهند او را تخریب کردند به تازگی در تلگرام نگاه او به عنوان مشاور دکتر حاتم قادری برای کادر رهبری می داند آدم گیج می شود لطفا بیشتر راهنمایی کنید تا ازشک بیرون بیاییم کدام را باور کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.