دانلود سریال اسرائیلی تهران توسط موساد

سریال اسرائیلی “تهران” توسط موساد + دانلود

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

دانلود سریال اسرائیلی تهران توسط موساد

معرفی سریال “تهران” ساخت کشور اسرائیل

تهران (طهران) یک مجموعهٔ تلویزیونی ساخت کشور اسرائیل در ژانر ماجراجویی درام و جاسوسی است که توسط Moshe Zonder برای کانال همگانی Kan 11 تلویزیون اسرائیل ساخته شده است.

این سریال توسط زوندر، عمری شنهر به کارگردانی دانیل سیرکین ساخته شده است، دربارهٔ جنگ نیابتی ایران و اسرائیل میباشد. تولید از ۲۸ اکتبر ۲۰۱۹ آغاز شد. این سریال در آتن پایتخت یونان فیلمبرداری شد.

بلافاصله پس از پخش قسمت های اول سریال و موفقیت چشمگیر آن در تلویزیون اسرائیل، تهیه کننده اسرائیلی خیلی زود توانست سریال را به قیمت هر اپیزود یک و نیم میلیون دلار به اپل بفروشد و برای تولید دو فصل دیگر از آن قرارداد ببندد. اپل حق پخش و توزیع بین المللی سریال اسرائیلی تهران را برعهده دارد!

سریال “تهران” در آتن فیلمبرداری شده است و سازندگان تلاش کرده‌اند پایتخت ایران را با وسواس بازسازی کنند: نرده‌های دانشگاه تهران، خیابان انقلاب، فضای داخلی اداره‌ها، فرودگاه‌ امام خمینی و همچنین جزئیاتی مثل صندوق صدقات.

این سریال افزون بر شبیه سازی شهر تهران از حضور بازیگران سرشناسی چون نیو سلطان، مناشه نوی، شان توب، نوید نگهبان و لیراز چرخی بهره می برد. موشه زوندر اعلام کرده‌است که هدف نخستین او از سریال، «مقابله با تصویر منفی از ایران بود که هدف اصلی اش نابودی اسرائیل است».

 

سریال اسرائیلی تهران
پوستر فصل یک سریال؛ برج آزادی به شکل فرسوده و کهنه به همراه افکت رنگی ویژه در زمینه نمایان است.

 

تهران سریال درامی است که در مورد سفر یک هکر موساد به تهران برای نفوذ در سیستم پدافند هوایی ایران و مهیا کردن موقعیت برای حمله جنگنده‌های اسرائیلی به تاسیسات هسته‌ای ایران می باشد.

داستان فیلم اینگونه است که : تامار رابینان، یک زن یهودی زادهٔ ایران، است که در اسرائیل بزرگ شده و یک عامل موساد است. او برای غیرفعال ساختن یک راکتور هسته‌ای در ایران وظیفه دارد. به شکل دقیق، مأموریت وی خنثی سازی پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران است تا هواپیماهای جنگی اسرائیل بتوانند یک راکتور هسته‌ای را بدون تلفات بمباران کرده و مانع از دستیابی ایران به بمب اتمی شوند. پس از ناکامی مأموریت، ربیعیان در سرزمین کودکی خود گیر می‌کند، جایی که او ریشه‌های محلی خود را کشف می‌کند و با فعالان خواهان دموکراسی ایرانی دوست می‌شود.

 

رویارویی تازه موساد و اطلاعات سپاه

پخش سریال “تهران” در تلویزیون اسرائیل هم زمان شده است با انفجارها و آتش سوزی در تاسیسات نظامی و صنعتی ایران بخصوص در دو هفته اول تیر در ایران؛ انگار رخ‌دادهای سینمایی و سیاسی این روزها موضوعی واحد را تقویت می‌کنند: عملیات‌ موساد در ایران و رقابتش با سپاه و سازمان اطلاعات.

از این نظر آیا سریال تهران پیامی سیاسی دارد؟

از نکات جالب این سریال، ارائه تصویری متفاوت از مأموران امنیتی اطلاعات سپاه است. مأموران امنیتی و پلیس ایران در این فیلم زبده، کارآزموده و تا حد زیادی شبیه به کارآگا‌هان مجرب و باهوش فیلم‌های هالیوودی تصویر شده‌اند.

یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم فراز کمالی، مأمور اطلاعات سپاه ، کاراکتری است منحصر به فرد که خیلی زود دست موساد را می‌خواند، تا حدی مستقل از سیستم عمل می‌کند و رابطه عاشقانه مدرنی با همسرش دارد.

در صحنه‌ای از فیلم همسر فراز کمالی افسر اطلاعاتی ایران خطاب به مدیر موساد می‌گوید “جنگ هم قواعدی دارد” و دشمن سراغ خانواده نمی آید. چنین تصویری برای بینندگان اسرائیلی ممکن است تازگی داشته باشد اما دستکم برای منتقدان حکومت ایران تکان‌دهنده است. این موضوع چنان پررنگ است که حتی برخی از رسانه‌های داخلی نزدیک به حکومت ایران روی آن دست‌ گذاشته‌اند. اما نباید فراموش بکنیم که جمهوری اسلامی نیز در ارتباط با مخالفین خودش و همینطور گروگان ها که به شکل های مختلف در زندگی نکبت بار خود از چنین سیاست هایی استفاده کرده و نه تنها قواعد جنگی را زیر با گذاشته است بلکه منشور جهانی حقوق بشر را نیز رعایت نکرده و نمیکند.

به طور خلاصه سایت رنگین کمان، بنیاد آزادی اندیشه و بیان باور دارد که این دو کشور هرکدام به شکلی قوانین حقوق بشر و اخلاق انسانی را فدای قدرت و ثروت کرده اند و میکنند.

 

دیپلماسی سینما، تبلیغ سریال تهران در توییتر رسمی وزارت خارجه اسرائیل

سریال تهران در اسرائیل سر و صدای زیادی به پا کرده است. اما جدای از جذابیت های سرگرم کننده، اهمیت سیاسی این سریال در حدی است که توییتر رسمی وزارت خارجه اسرائیل بارها آن را تبلیغ کرده و از مخاطبان فارسی‌زبان نظرشان را پرسیده است !

 

دانلود فصل اول سریال تهران (طهران) با کیفیت 720p WEBRip :

دانلود قسمت اول  |  مشاهده آنلاین

دانلود قسمت دوم  |  مشاهده آنلاین

دانلود قسمت سوم  |  مشاهده آنلاین

دانلود قسمت چهارم  |  مشاهده آنلاین

دانلود قسمت پنجم  |  مشاهده آنلاین

دانلود قسمت ششم  |  مشاهده آنلاین

دانلود قسمت هفتم  |  مشاهده آنلاین

دانلود قسمت هشتم  |  مشاهده آنلاین

همه چیز درمورد سریال جدید تهران ساخت اسرائیل

سریال اسرائیلی “تهران” توسط موساد + دانلود

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.