سخنرانی دکتر موسویان رییس هیئت رهبری-اجرایی جبهه ملی ایران در مراسم دیدار سال نو جبهه ملی ایران ۱۴۰۳

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

روز جمعه ۳۱ فروردین۱۴۰۳ از ساعت ۱۸ مراسم دیدار سال نو با حضور اعضای شورای مرکزی، هواداران، اعضای سازمان‌ها و احزاب #جبهه_ملی_ایران برگزار شد.
در این جلسه رهبران احزاب ملی، جوامع مدنی، شخصیت‌های سیاسی و دوستداران جبهه ملی ایران حضور داشتند.
در این مراسم چند تن از اعضای جبهه ملی ایران سخنانی در زمینه‌های گوناگون بیان کرده و پیام حزب جمهوری‌خواه سوسیال دموکرات و لاییک ایران قرائت شد.
کمیته رسانه متن کامل این سخنرانی‌ها را متعاقبا منتشر خواهد کرد. این مراسم که نزدیک به سه ساعت به طول انجامید با همخوانی سرود ملی «ای ایران» توسط حاضران پایان پذیرفت.

روابط عمومی جبهه ملی ایران – کمیته رسانه
اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

مطالب مرتبط با این موضوع :

6 پاسخ

  1. با درود فراوان بر شما گردانندگان و نویسندگان رنگین کمان. من امیدوارم شماها نیز دیگران را به حساب آورید. و هم درود بر کوروش گلنام نویسنده مقاله ای که در سایت گویا منتشر شده زیر عنوان:
    فراموش‌کاری ما و اشتباه‌های آقایِ گنجی
    پیش از نظرم بذدانید که اینترنت آنقدر ضعیف است که نمی توانم ویدیو را شارژه کنم و ببینم.
    و این نظر من است نسبت به نوشته کوروش گلنام !
    من بسیار خوشحالم که چنین مقاله ای با این همه روشنبینی نوشته شده. بدبختان جامعه ما و خصوصا بسیاری از کامپیوتر نویسان از میان همه جناحها بسیار گستاخ دریده و فحاش شده اند. حتما اگر روزی در جهان فستیوال فحش و فحاشی بگذارند ایران ما مقام نخست و نخل طلائی را بدست خواهد آورد. من باز هم از نویسنده مقاله و تعادلش و روشنگریش در نوشتن سپاسگزارم و یادآور میشوم که ماهها ست که دیگر نمی نویسم.. آقای گنجی باید دوباره خودش را متعادل کند، همچنانکه بسیاری از نویسنده گان باید یک بازبینی و بازرسی درونی از خودشان بکنند. ماهها پیش نوشتم که به خاطر سکته ای بودن پدرم که کامیوندار است من شاگرد شوفر او هستم و به بسیاری از شهرها می روم و به تهران باز میگردم. باید بگویم که سرتاسر ایران پر است از جمهوریخواه و پادشاهی خواه. پس احترام همدیگر را نگه داریم. آقای گنجی این مقاله را چندین بار بخوان. آن زمان که در اعتصاب غذا بودی من و شوهر خواهرم برایت بسیار زحمت کشیدیم. قدر بدان! بشنو ! شاگرد شوفر پدر از جنوب تهران

  2. برگه ی نخستینتان را نگاه کنید، غیر از ریش و سبیل سرها بی مو نیست. گوئی اصلا زنان وجود ندارند. یک سری پیرمرد جمع شده اید و برای خودتان و دوستانتان مینویسید. و اما قرار است که حکومت وانمود کند که وا داده است ! قرار است یک بازی بین فوتبال بین بازی پرسپولیس – سپاهان فقط با حضور بانوان! بر قرار شود! این البته هم توهین به مردان است و هم توهین به زنان ! یعنی این دو جنس حق ندارند در یک مکان با هم باشند. فقط پیامبر گرامی اسلام بود که در ۵۴ سالگی میتوانست با عایشه سه ساله تفخیذ کند و در شش سالگی او و ۵۷ سالگی خودش او را افضا نماید و خونریزی ها آن کودک را به حساب پیامبریش و باکره شدن آن بچه واریز کند. همچنین امام حسین سالار شهیدان میتوانست شهربانو ساسانی دختر بچه یزدگرد امپراتور ایران را در شش سالگی به غنیمت بگیرد و او را ببرد در رختخواب و به او تجاوز کند و حاصلش بشود امام زین العابدین بیماران ! در آنجا البته اختلاط جنسیتی خوب بود. اینا در نهایت حرامزادگی هستند. عجب بدبخت است اپوزیسیون که با اینهمه زمینه قادر نیست یک ائتلاف گسترده انجام دهد. نوع حکومت را به رفراندوم بسپاریم.

  3. واقعا تاسف آمیز است. اولا با به « نام بخدا» آغاز میکند ! بعد اصلا این آقا اصلا نه تئوریسن است و نه سخنور است و نه دانشمند وضعیت ایران است. اصلا متوجه واقعیتها نیست. ایشون باید بفرماید با کمتر یا بیشتر از نیمی از جمعیت ایران که طرفدار مشروطه است باید چه کرد. آقای محترم یکی از مشخصات یک انسان سیاسی به حساب آوردن دیگران است. واقعا این آقا مثل چپی های عهد بوق و یا شاه اللهی های عهد قدیم و یا چپی های حماسه سیاهکل سخنانی ناپخته و نه وارد میزتد. انگاری اصلا از داهل ایران خبر ندارد و البته که خبر ندارد ! اصلا سواد و درایت و نزاکت سیاسی ندارد. مثلا به جال تمکامیت اترضل و حکومت مرذکزی با لکنت زبان طرف است. فقط مشکل اصلیش با حکومت شاه است و با حکومت اسلامی. آقای محترم من یک جمهوریخواه دوآتشه هستم اما خواهرم مشروطه خواه است. بفرما من با او چه کنم. چرا مزخرف میگوئی. چرا اشباهات جبهه ملی را برسمیت نمی شناسی ! چرا جرات نمی کنی نام سازمان جنایت کار و تروریستی و یکی از پایه گذاران حکومت اسلامی سازمان مجاهدین خلق را به زبان نمی آوریو پس آخر این چه مدیریتی ست که تو در ‍‍‍‍‍‍رآسش هستی !؟

  4. واقعا تاسف آمیز است. اولا با به « نام بخدا» آغاز میکند ! بعد اصلا این آقا اصلا نه تئوریسن است و نه سخنور است و نه دانشمند وضعیت ایران است. اصلا متوجه واقعیتها نیست. ایشون باید بفرماید با کمتر یا بیشتر از نیمی از جمعیت ایران که طرفدار مشروطه است باید چه کرد. آقای محترم یکی از مشخصات یک انسان سیاسی به حساب آوردن دیگران است. واقعا این آقا مثل چپی های عهد بوق و یا شاه اللهی های عهد قدیم و یا چپی های حماسه سیاهکل سخنانی ناپخته و نه وارد میزتد. انگاری اصلا از داهل ایران خبر ندارد و البته که خبر ندارد ! اصلا سواد و درایت و نزاکت سیاسی ندارد. مثلا به جال تمکامیت اترضل و حکومت مرذکزی با لکنت زبان طرف است. فقط مشکل اصلیش با حکومت شاه است و با حکومت اسلامی. آقای محترم من یک جمهوریخواه دوآتشه هستم اما خواهرم مشروطه خواه است. بفرما من با او چه کنم. چرا مزخرف میگوئی. چرا اشباهات جبهه ملی را برسمیت نمی شناسی ! چرا جرات نمی کنی نام سازمان جنایت کار و تروریستی و یکی از پایه گذاران حکومت اسلامی سازمان مجاهدین خلق را به زبان نمی آوریو پس آخر این چه مدیریتی ست که تو در ‍‍‍‍‍‍رآسش هستی !؟

  5. بسیار جالب است ! ببینید و بشنویدشان ! ایشون مثلا رئیس جبهه ملی ایران است ! اگر شما سخنان و ژست های این آقا را دیدید و شنیدید متوجه خواتهید شد که چرا حکومکت اسلام ضد حیات این بییشن ۴۵ سال است و پیشتر بیش از ۱۳۸۰ سال است که بر کشور ما حکومت میکند. اصولاا یک سیاستمداری که با نام خدا عاز سخن میکند را باید دست کم بدورش انداخت. سپس میرسیم به تجزطیه و تحلیلش و ارائه ی راه حلش. همه ی سخنانش و پا منبری هایش به یک دلار نمی ارزند. حالا فهمیدید چه حکومت اسلام ضد بشر دوام آورده ؟ پاسخش این به خردان و بی سوادان هستند! همین هی میگویند مصدق ! عجب.

  6. آقای دکتر موسویان رییس هیئت رهبری-اجرایی جبهه ملی ایران بفرمائید شمکا دکتر چی هستید ؟ باور کنتید شما حتا بی آنکه خودتان بدانید پشتیبان حکومت اسلامی ضد ایران هستید. واقعا من مانده ام که اولا چرا جبهه ی ملی اینهمه حقیر شده که حتا رئیسش از پس ده دقیقه حرف حجساب بر نمی آید. از آن طرف رفتمک دیدم سخنان سخیف و احمقانه فرزاد نیساری را. واقعا شماها بی آنکه بدانید و شاید بسیار هم میدانمید پشتیبان این حکومت اسلامی ضد ایرانی هستید. وقعا باید به شنوندگان و تماشاگرانی که برای شما کف می زنند تسلیت گفت. تازه به نام خدا هم حرف میزنید و می خواهید سیاست را از دین جدا کنید. اصلا حقیرانه تر از این میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.