سخنان مهران مصطفوی در نخستین کنگره حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

مهران مصطفوی: کنشگر سیاسی، استاد دانشگاه، پژوهشگر کنشگر سیاسی دین باور (پاریس)نخستین کنگره حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران (همسازی ملی جمهوری خواهان ایران)
حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران – همسازی ملی جمهوری خواهان ایران – در روزهای ۲۴ و ۲۵ ژوئن ۲۰۲۲ میلادی برابر با سوم و چهارم تیرماه ۱۴۰۱ خورشیدی نخستین کنگره خود را در پاریس برگزار کرد.
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان بنیاد آزادی اندیشه و بیان سوم تیر ماه ۱۴۰۱ پاریس

مطالب مرتبط با این موضوع :

5 پاسخ

  1. ناصر مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعه در سخنانی به مناسب فرار رسیدن ماه نکبت و نحوست محرم گفت: «اگرچه ما به نابسامانی‌های اقتصادی وگرانی‌های افسارگسیخته رسمیت داده ایم و با تبکاری و حرامزادگی تمام مردم ایران را بنام محرم و امام حسین عنیمت گیر شهربانو ساسانی و سید ساز تاریخ ایران کشتیم، مورد تجاوز قرار دادیم، شکنجه کردیم، ازاله بکارت کردیم، سنگسار کردیم دست راست و پای چپشان را به خاطر نان دزدیدن بریدیم کشورشان را غارت کردیم، در آقا و آقازاده سازی، در تخریب تاریخ و تمدن و فرهنگ ایران هیچ کم نگذاشتیم و امروزما در رفاه کاملیم و در حال معاشقه و دلالی محبت و تبدیل ایران به تایلند تشیع، در حال استمناء و استغناء هستیم، البته مردم به‌ شدت دررنج ند ولی این مردم همیشه در غفلت و در عاادت به توسری خوری و نان به نرخ روز خوری و فراموشکار تاریخ و تمدن و فرهنگ و دین پدرانشان و…ولی این مسائل نباید شورعزاداری‌ها حسین شوهر شهربانو را تحت‌الشعاع قرارداده و ازحرارت آن بکاهد. باید مردم سینه بزنند و لباس سیاه بپوشند و خودزنی کنند وبرای متجاوز به شهربانوساسانی ۵ـ۶ ساله عزادار تا ابد باشند!» پایان نقل قول حقیقت!

  2. عکس این کنشگر سیاسی، استاد دانشگاه، پژوهشگر کنشگر سیاسی دین باور (پاریس). چه شباهت عجیبی با یک از پیشگامان انقلاب اسلامی دارد، کسی که اینک همچون امام دج در چاه سامراء پنهان است، یا همچون حسن صباح.
    پرسش و پرسش ها این است که:
    آیا ایشون با سربریدنهای بیش از صد هزار نفر، از تجاوزات و تحمیل کشتارها سبعانه به جملی ها صفینی ها و نهروانها و کشتار یهودیان بیگناه بنی قریضه که حتا دختر بچه ها را هم علی مظهر عدالت سربرید (هم در ۲۳ سال آمده و هم در جاهای دیگر)، بله بدستان علی، با سربریدنهای پیامبر اعظم با بریدن پاهای شتردزدان از زانو و با میله سرخ از داغی و فرو کردن در چشمانشان با دستان پیامبر رحمت، میفهمید بدست شخص پیغمبر، موافق است؟ با تفخیذ نزدیک به وطی این پیامبر مظهر عفت و شرم و حیا و و قانونگذار حجاب و تقوای زنانه با عایشه سه تا شش ساله و تجاوز به او در شش سالگی موافق است!؟ اگر با اینها موافق نیست باید آنرا در ملع عام بگوید. اگر نگوید علمش همانند علم یک نازی مورد قبول نیست. چرا که از زمینه و شالوده انسانیت تهی ست. اینکه بگوئیم ایشون با خامنه ای موافق نیست که درست هست و نیست. چرا که امروز اگر هیتلر و مسیلینی و پلپوت و استالین هم سر از خاکستر برآورند خامنه ای را به تندروی محکوم میکند! من به آقای مهران مصطفوی پیشنهاد میکنم تا نام دیگری را برای اعتقاداتش برگزیند. چرا که دین باور بسیار بوی خون و تعفن و سید بازی و اسلام بازی میدهد. سیدی که امروز همه از خجالتِ تجاوززادگی که حاصل تجاوزات مکرر به دختر بچه یزدگرد ساسانی ۵-۶ساله را تداعی میکند پرهیز و دوری میکنند. گفته میشود که حاج سید عطاء الله مهاجرانی و حاج سید ابراهیم نبوی و حاج سید سعید طوسی و حتا حاج سید محمد خاتمی هم از نامهای خودشان سید زدائی و نبوت زدائی و الله زدائی و کرده اند. طوفانی سهمگین در کمین است و خوب است حاجی شدنها را هم پنهان کرد. من که در تهران زندگی میکنم ثروتمندان دیروز را که به حاجی بودن و سید بودن خود افتخار میکردند حالا اگر بهشان بگوئی سید و حاج بدشان می آید چرا که غارتها را با نزدیکی با رژیم کرده اند و حالا که گند اسلام متعفن در آمده و تشت بیشرفیش از بام نبوت و امامت بر زمین پر خون ایران خورده اگر شما بهشان بگوئی حاج ترا به آقا مهندس و آقای دکتر رهنمون میکنند. پس لطفا این دین باوری و تعلقات به اسلامتان حتا در نام مصطفوی که تداعیگر محمد مصطفی رسول الله است را باید فکری اساسی برایش بکنید. یا آن مهران را تبدیل به محمد بفرمائید.
    با احترام فراوان «کاف» از تهران زیر نفس نحس محمد مصطفی و علی مرتضی و مهدی دج

  3. اسلام جرثومه فساد نیست! چرا که از فساد نوزاد زایش می یابد! و از فساد گیاهان گیاهان دیگری میرویند، از فساد حتا یک انسان مرده تولید خاک می شود، از فساد میوه ها و پوستشان تولید خاک های زایا می شود. اما از این اسلام ضد بشر و ضد حیاط و ضد وجود غیر از نیستی و قتل و کشتار دروغ و دوروئی و ریا و دزدی و غارت و تجاوز و غنیمت گیری دختر بچه هاو غلملن گیری پسر بچه ها نیست. این دین این فرقه چنان سبعیتی و دریدگی و درندگی ای در خود دارد که تجسم ذاتی سم مهلک ضد زندگی ست. اینرا سیده خانم بنی صدر که پزشک است باید بداند و به شوهر خودش که عالم اتمیک است بیاموزد. اگر چه اینها معتقدند که علم اتم را امام صادقشان و باقر العلومشان که حتا اتم را هم شکافته کشف کرده بوده است! طبق همان کشف است که آن دختر بچه احمدینژادی هم در آشپزخانه اتم را کشف کرده بوده و اسرائیل در صدد دزدیدن این دختر بچه بوده و اینک این دختر بچه که همچنان دختربچه مانده دارد در فردو سرود «اتم فرمانده» میخواند! اسلام ضد بشر چنان ترسی در خون و ژن اسلامیزه شده ها ریخته که حتا برخی از آنهائی که وانمود میکنند بیدین هم هستند سرانجام در بهشت زهرا باز هم برای مرده هاشان تلقین میخوانند و نوحه سر میدهند. برای همین حتما این آقای دکتر مهران مصطفوی و خانم دکتر فیروزه بنی صدر علاوه بر سید بودن و مادربزرگی چون شهربانو ساسانی و پدر بزرگی چون سید الشهداء داشتن چند بار هم در معیت حاج سید ابوالحسن بنی صدر مرحوم به زیات قبر خدا در مکه معظمه رفته باشند.
    سخن آخر اینکه: وقتی نازیها به قدرت رسیدند در آلمان یک دو قطبی ایجاد شد: یا نازی بودند یا نبودند. در ایران هم امروز همین امر اتفاق افتاده و دارد همه گیر میشود. یا شما مسلمانید و پیرو علی و پیامبر و آئمه و آخوند و ملا و مداح و طلبه ضد بشر و یا نیستید. اینکه میگویند مثلا آیت اللهع شیرازی نیست و یا آن یکی قرائت دیگری از اسلام دارد. دروغ محض است. چرا که آنها همشان قرآن و پیامبر و علی و عمر عثمان و خالفا و تمامیت ضدیت باشبر این دین و پیامبرش و علی و و…را قبول دارند. چرا که اسلام همین است که میبینیم. اینکه عده ای یا احمق و یا ترسو می گویند این اسلام نیست، اسلام واقعی چیز دیگری ست. همان جمله ایش که تمامی گروههای مختلف طالبان و داعشیان و بوکوحرامی ها و بسیجیان و پاسداران و بوکوحرامی ها سعودیها و یمنی ها و شیعیان لبنانی و حتا دراویش هم میگویند. چندی پیش یکی از طرفداران صادق عنقا در تهران در یک شب نشینی حضور داشت و او هم برای خودش پدیده ای بود که اسلامی پاک و مطهر را ارائه میداد. او حتا خودش را در جایگاهی ورای همه ی حضار میدانست. او معتقد بود که ما باید تمامی دانشمان را دور بیرزیم و از نو از دانش او و عنقا و شخصی به نام سید مصطفی آزمایش خودمان را پر کنیم. جالب است کسی که این سید مصطفی آزمایش را از دیر باز میشناخت میگفت که ایشون که در کار تجارتهای مهم بوده و در اروپا و خصوصا فرانسه دارای املاک بسیار است پیش از این اصلا سید نبوده و برای تعمیق تحمیق مًرًده یک سید هم به اسمش اضافه کرده. البته این اولین باری نبود که ما با این نوع دراویش روبرو میشدیم. اینان چنان در یقین خود غوطه ورشان کرده اند که به قول خودشان هیچ طوفانی نمی تواند آنان را به کفر آلوده کند!
    نوشتم شاید منتشرش کردید و کسی آنرا خواند. در پایان این سایت شما را باید معرفی کرد. من آنرا دور زدم و دیدم که کل سایت از درستی و پاکی برخوردار است. باید آنرا در جلوخان سایت گویا گذاشت. من از گویا میخواهم تا این کار را بکند.

  4. من به نظر نویسان اشاره کنم که این اسلام مثل تشعشعات اتمی و یا مثل اشعه ی خورشید بدخیم این مسلمانان را بیمار کرده. درست مثل هر بیماری دیگر. شما مثلا فکر کنید که کسی در منجلابی افتاده و قرار است در منجلاب تولید مثل کند. خب او هعمان را تولید میکند که از آن منجلاب جذب کرده. در غیر این صورت چرا کسی که در یک محیط دیگر بدنیا می آید جور دیگری ست!؟ فقط انسانهای بسیار مستقل هستند که خودشان را در معرض خرد و پرسش و کنجکاوی قرار میدهند. اینکه ایشون مثلا استاد دانشگاه هست یا نیست اصلا مسئله فرق نمی کند. او این اسلام مثل رنگ پوست بدنش که از پدر و مادرش اترث برده آنرا وارث است. همین. برای بیرون رفتن از این بادیه و از این وادی بسیار جرات و بسیار شجاعت می خواهد! که همه ندارند . اصلا هم فقط به دانشگاه رفتن نیست. به فقط کتاب خواندن هم نیست. به تجزیه و تحلیل است. و گر نه این اسلام حتا یک بعد قابل دفاع ندارد. آنچه را مسلمانان به اسلام میچسبانند و آنرا تمدن× فرهنگ و علم و هنر اسلامیش می نامند. همه اش مربوط میشود به دوره ی اشغال تمدنها و فرهنگ ها و کشورها توسط مسلمانان وحشی و تصاحب آن و آنرا اسلامی نامیدن. و گر نه دینی که پیامبرش با یک بچه سه ساله تا شش سالگی تفخیذ کاری میکند و در شش سالگی او را مورد تجاوز قرار میدهد و خودش سر می برد، خودش و.. اینها را من در همین صفحه خواندم و رفتم تحقیق کردم و درست…و علی ای که قصاب تمامی تاریخ است قصاب نه گوسفند و گاو شتر قصاب انسان است چطور شما میخواهید چیز مثبتی تولید کند! این آقای مهران مصطفوی که خودش را دین باور نامید از بدنامی اسلام نگفته مسلمان است. درست مثل یک بیماری از بیماریش خجالت بکشد. اینرا بسیاری دیگر هم میگویند. چرا کمه میتوپانست بگوید مثلا خدا پرست است! اما دین باور یعنی چه٬

  5. تبریک به خاطر سایتتان. بسیار عالیه. مرسی از شیدا که آدرستون را به من داد! مردم از اسلام و تشیع و قرآن و دین متنفر شدند. این دستاورد ۱۴۰۰ سال تجاوز به ایران و ایرانی ست. من به عنوان یک دختر ۲۶ ساله ضد اسلام و ضد تشیع هستم و اینرا با شجاعت میگویم. این اسلام غیر از جنایت نکرده و غیر دروغ نگفته و غیر از تجاوز نکرده و غیر از غنیمت نگرفته و غیر از قتل و کشتار و غارت و سرقت و تخریب تاریخ و تمدن و فرهنگ نکرده است. من فقط به خدای ایرانی و زرتشتی باور دارم. اسلام را باید از ایران ریشه کن کرد. زنده با کافران به دین اسلام. حالا این آقا بر خودش مدعی دین باوریه. خب خیلی شجاعت میخاد که از جنایات محمد و علی عمر و ابوبکر و داعش و طالبان و القاعده و بسیجی و مجاهد و پاسدار دفاع کرد. نه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.