زن امروز در ایران ما

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

“افتخار من این است که چهره و ظاهری کاملا طبیعی دارم بدون دخل و تصرف حتی یک ماده شیمیایی!
با هر چهره و ظاهری که هستم من خودم را دوست دارم ،این به معنای خودشیفتگی و یا اعتماد به نفس کاذب نیست بلکه یعنی من تفاوت را در جهان پذیرفته ام که همین تفاوت باعث زیبایی اش شده. یعنی می اندیشم که همه کس و همه چیز زیباست ،زیبایی متفاوت با دیگری. و من پذیرفته ام که زیبایی به سلیقه هرکس متفاوت است.
طبیعی بودن یعنی من برای خودم زندگی میکنم نه دیگران؛یعنی من معیارهای خودم را دارم سبک زندگی خودم؛سبک ظاهری خودم.
یعنی من هیچ گاه بیهوده درد و رنج را تحمل نمیکنم برای تبدیل کردن بدنم به انبار پروتز و بوتاکس  و مواد شیمیایی.من خودم را رنج نمیدهم برای نزدیک شدن به الگوی یگانه ای که مبدا آمدنش معلوم نیست و قصد دارد زن ها را به کالاهایی که تبدیل کند که درست مثل همند.
من اگر موهای بلند بخواهم موهای خودم را با عشق بلند میکنم؛من اگر ناخن بلند دوست دارم از ناخن خودم مراقبت میکنم؛من صافی و فری موهایم را قبول کرده ام و سعی در تغییرش ندارم؛من رنگ موهایم را دوست دارم و با گفته هیچ کس با اعمال شیمیایی آن را تغییر نمیدهم.
من برای هیکلم ورزش میکنم، نه عمل؛من به دنبال رژیم غذایی سالم هستم، نه رژیم ها و قرص های عجیب غریب لاغری یا چاقی.
من به ظاهرم می رسم اما طبق سلیقه خودم و برای دلخوشی خودم همان طور که برای خودم زندگی میکنم به ظاهرم می رسم همان طور که به باطنم.برای زیبایی کلامم اطلاعات کسب میکنم.مغزم را با شعر و فلسفه تغذیه میکنم.چندین برابر وقت آرایش صورت را صرف کتاب خواندن می کنم.
من درد جامعه برایم صدبرابر مهم تر از، دغذغه پخت و تزئین غذا برای کدبانو بنظر رسیدن در بین فامیل است.من به سیاست و فرهنگ می پردازم من اسیر کلیشه های تعریف شده برای زنان نیستم.من برای اینده ی خودم برای اهدافی والا  برای سعادتم تلاش میکنم  نه برای برنده شدن در بازی خیالی دل بردن از نرها و یا حفظ آن ها به هر شیوه ای…
متن از :فاطمه ابراهیمی.
——☘️☘️یادداشت زنان آگاه: احترام می گذاریم به همه عزیزان و تصمیمی که با هر سلیقه ای برای بدن و چهره ی خود در پیش گرفته اند. قضاوت نمی کنیم اما تنها تلنگر می زنیم برای بیش تر دوست داشتن خود واقعی مان. شما زیبایید، هرآن گونه که هستید

زنان آگاه @zanAneAga

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.