روان شناسی سیاسی یا واقعیتی تلخ!!!!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

اشکبوس طالبی 

اجازه بدهید یک واقعیت تلخ را برایتان یاد آوری کنم .
١- متوسط هوش انسان حدود ١٠٠ است که به آن Mean یا Average می گویند.
٢-یک انحراف استاندارد بالای Meanو یک انحراف استاندارد پایین را که از بهره هوشی ٨۵ تا ١١۵ میشود نورمال یا عادی می گویند که حدود ٧٠ در صد هر جمعیت است. بعنی ٧٠ درصد جامعه سیاهی لشکرند. مثل بچه آدم صبح ناشب کار می کنند و پایان هفته هم می روند خرید و یا کار إضافی می کنند تا قسط بدهند.
٣- حدود ١۵ در صد هر جمعیت هوش پایین تر ار نورمال دارند که به آنها کم هوش یا عقب افتاده ذهنی هم می گویند. ١۵ درصد هم با هوش ویا بسیار با هوشند .
۴- این ١۵ درصد همیشه تلاش کرده اند تا فرهنگ خودشان و مذهب خودشان و برنامه اجتماعی و سیاسی خودشان را بر ٨۵ درصد جمعیت بقبولانند و یادرست تر بگویم آنها را گوشت دم توپ کنند و یا آنها را به رفاه و عدالت برسانند.اختلاف آنها در توزیع قدرت و ثروت است.
۵- از این ١۵ درصد جمعیت ، گروهی این پسندند و گروهی آن پسندند گروهی می شوند دارو دسته هیتلر و استالین و صدام و شاه و خمینی که قدرت و ثروت را برای خود و پیروان خود می خواهند( قلعه حیوانات ) و گروهی هم می شوند آلنده ، لنین، گاندی، ماندلا ، مصدق و اوباما و جرج واشنگتن که همه امکانات را برای خیلی های بیشتر می خواهند.
وهرگروه که بهتر بتواند بخش بیشتری از ٨۵ درصد جامعه را با خود همراه کند ، قانون می سازد ، اختلاس می کند شمشیر و پهباد می سازد و یا عدالت و رفاه و آزادی و کرامت انسانی می آورد و غیره
۶- اگر این برداشت درست باشد، ما مردم ایران یعنی ٨۵ درصد ، در طول تاریخ بازیچه بخشی از این ١۵ درصد بوده ایم و همیشه هم کلاه سرمان رفته تا گردن.
٧- در زمان مصدق کلاه رفت سرمان وشکست خوردیم چون با هوش نبودیم که بفهمیم اوضاع چیست دارودسته زاهدیً و آیت اله کاشانی و …باهوش تر بودند و سرمردم کلاه گذاشتند.
در زمان خمینی هم کلاه رفت سرمان که خیلی هم گشاد بود و در این ۴٠ سال تا زانوی مان آمده است . البته هنوز هم هوش کافی نداریم که بفهمیم. (جنگ ، جنگ تا آزادی قدس!؟ یعنی چه).
٨- درحال حاضر متوسط هوش ما پایین تر هم آمده است . (تحقیقات نمونه برداری در دانشگاه تهران نشان می دهد که از ١٠٠ (متوسط هوش) به ٨٩ رسیده ایم). و در حالی که هوش متوسط آمریکایی ها بعد از جنگ دوم جهانی از ١٠٠ به ١١٨ رسیده است!؟ که در هیچ کشوری سابقه نداشته است( مهاجرین + قانونمندی).
٩- فکر می کنم جریانات جدید هم نوعی کلاه گذاری دقیق و حساب شده باشد که در مثلث ( پخت)برایمان پخته کرده اند. و بعلت بهره هوشی پایین تر از ٨٩ ، حالا حالا ها متوجه نشویم! که ( کی بر کی است).
حالا هرچه فریاد دارید بر سر من ببارید ولی ده سال دیگر ما را متهم نکنید که نگفتیم و خاموش بودیم.

سیز ساغ و با اجازه مثلث. ( پخت= پوتین-خامنه ای- ترامپ ) منده سالامت- اشکبوس ١۵ دیماه ٩٨ در مراسم بزرگ تشیع جنازه

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.