دعوت به کنفرانس حزب سوسیال دموکرات و لاییک ایران‎‎

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

با بهترین درود ها

از شما دعوت میشود در جلسه فردا شب ( جمعه شب ) حزب سوسیال دموکرات و لاییک ایران شرکت کنید.
موضوع سخنرانی و نام سخنرانان را در آفیش زیر ملاحظه کنید .
حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران
همسازی ملی جمهوریخواهان
آدینه ها با همساز ها
امشب تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲
نشست عمومی زوم حزب ورود برای همه آزاد است
موضوع : اقتصاد ایران و حضور ابراهیم رئیسی در محل سازمان ملل متحد
ساعت ۱۹۳۰ تا ۲۲۰۰ به وقت اروپای مرکزی
  کد زوم
با مهر احترام از سوی نهاد راهبردی
فرهنگ قاسمی

مطالب مرتبط با این موضوع :

نوروز خجسته‎

از سینه‌ی فراخ زمین، زین مادر زمان، بهار، از بهار، نوروز آمد به بار. آوردی ماندگار، نیکی و داد را یادگار، رُفت تاریکی ، شُست

مطالعه بیشتر

2 پاسخ

  1. آیت‌الله اسدالله بیات زنجانی، از مراجع تقلید شیعه، برخورد با مهسا امینی را محکوم کرده و با ابراز تاسف از مرگ او، گشت ارشاد را «نامشروع» خوانده است.

    بی بی سی مزدور حکومت اسلاتمی از نوع اصلاحطلبی آن – زنجانی گفت: «”آیۀ کریمه لا إکراه فی الدین” با اطلاقی که دارد به صراحت و شفافیت تمام، مؤمنان کس کش را از توسعه قهری و ترویج ستم‌گرانه و ظالمانه‌ارزش‌هایی که آنها را دینی و اخلاقی می‌پندارند شدیدا وا داشته است حتا اگر با ریا و تزویر و تحمیق مردمان آنرزا نهی سطحی کردذه بلاشد.»

    او همچنین گفته که گشت ارشاد به جز اینکه شرعی ست، قانونی وعقلانی سیعی نیز هست.

    بسم الله الرّجمان الرّجیم

    انّا لله و انّا الیه راجعون

    در ارتباط با اتفاقی که پس از مواجهه‌ی گشت ارشاد، برای دختر جوان‌ ایرانیان مرحومه مهسا امینی رخ داده است عرض می‌کنم که مجموعه‌ی رفتارها و وقایعی که موجب این اتفاق ناگوار و تأسف برانگیز برای مردم ایران و خانواده شده ما ملایان و مداحان و طلاب اتز این بابت بسیار خشنودیم و آنرا از برکمات پیامبر شوهر عایشه سه ساله و تجاوز به او شش سالگی میدانیم و البته بسیار هم قانونی است، هم اسلامی شیعی عُقلائی است و هم مشروع است.

    قانونی است از این حیث که در اسلام قانون فقط ضدیت با انسان و خصوصا زن است! و قانونیست چرا که اسلام قوانینش الحکم بالرعب است! مأمورین ارشاد سرابازان امام تجلیق یعنی جلق زدن هستند و کارشان تربیت شهروندان است؛ و البته عُقلائی است از آن حیث که تا جایی که می‌دانیم و در تاریخ دیده‌ایم این قبیل تلاش و تقلّاهای قهری هیچ وقت در هیچ جامعه‌ای موجب گسترش و استقرار پایدار و ماندگار هیچ ارزشی از ارزش‌های الهی و انسانی نشده است ( در اینجا این بیشرف میخواهد بگوید که این ارزشها نیک است اما مردم لیاقتش را ندارند) و نیزمشروع است چون همان‌طور که بارها گفته‌ام آیۀ کیرمیه «لا إکراه فی الدین» با اطلاقی که دارد به صراحت و شفافیت تمام، مؤمنان را از توسعه قهری و ترویج ستم‌گرانه و ظالمانۀ ارزش‌هایی که آنها را دینی و اخلاقی می‌پندارند بازداشته است، اما این سطحی و سوری ست و مومنین باید تا میتوانند با هر نوع خشونتی شده این دین کثیف را به مردم تحمیل کنند!چون این عین تناقض است و تناقض در هیچ کجای عالم بقاء ندارد، اما ما باید به قول آیت الله قتل عام رئیسی همه چیز را به این مردم حقنه کنیم!.

    خداوند إن شاء‌الله این رعب را با قتل این دختر در دل آزادیخواهان قرار بدهد تا کسی دیگر جرآت نکند بر قرآن و عترت پیامبر بریند! اما از قرار معلوم به مرور هر ساعت و هر روز بر رینندگان به اسلام و پیامبر و علی و قرآن افزوده می شود و این نشان دهنده ی اعجاز پیامبر اگرم شوهر عایشه سه ساله است. ببینید این حرامزاده برای خانواده ی مهسا« صبر و اجر آرزو میکند و به لطف یا به قهرش حقیقت کلام امیرالمؤمنین سلام‌الله‌علیه ( ببینید حرامزاده را که به یک قصاب بینظیر تاریخ ما را مراجعه میدهد) به آمران و مأموران این قبیل حوادث القاء بفرماید که مقام و قدرت اگر ماندنی بود به شما نمی‌رسید.
    واقعا این اسلام یکی از بدخیسم ترین و بیشرفانه ترین ایدئولوگی های جهان است.
    زنباره تز و بیشرفتر و خونخوارتر از پیامبر و علی و خلفای راشدین و امامان شیعه وجود ندارد. هیتلر با همه ی کشتارهائی که از یهودیان کرد هرگز خودش شخصا نکشت. آمام علی که شوهر بیوه زنان ده دوازده ساله تا حد اکثر پانزذه ساله بود نه یکی بلکه خونخوارترین و سفاکگترین و بیشرفترین قصاب انسانی بود که در همه تاریخ شناخته شده. ممکن است کس دیگر نیز این چنین بیشرف بوده باشد اما دیگر نه امام است و نه رهبر و نه مظهر عدالت و نه ووو مرگ بر اسلام و تشیع و نابود باد پیروان این دین بیشرفی و ضد انسانی!

  2. باید گفت رادیو BBC در بیشرفی و قوادی و حرامزادگی دست ملایان را از پس و پیش بسته است. وقتی کسی مثل آن علاک طلبگی مسعود بهنود درش کار کند و حکومت اسلام ضد بشر را پاس دارد حساب بقیه روشن است. مثل قتل مهسا را چنین تیتر زده :
    مهسا امینی؛ شب دوم اعتراضات در سنندج و تماس رئیسی با خانواده امینی!
    معنیش فروکاستن این فاجعه قتل مهسا ژینا ست بدست بازوی سرکوب شیعه اثناحشر و نه عشر و تلطیف آن با تلفن آدمکش خونخوار حاج سید ابراهیم رئیسی به مادر مهسا ژینا ! و باز بیشرفتر از BBC حاج سید عطاء الله مهاجرانی حرامزاده و جاکش ست با آن مادر قحبگیش و نوشته اش. و اما حاک بر سر مرذدذم نان به نرخ روز خور چه فقیر و چه غنی که چنین فجایعی می بینند و تحمل می کنند. آن سرمایه داران بیشرفی که از تهران تا اروپا و آمریکا و ترکیه و دوبی و هر کجا بخواهند اروپا مآب و غربی مآب زندگی میکنند و در این رابطه خفه شده اند. بعد فریاد می زنند که حقوق بشر کجاست! چرا زمان شاه حقوق بشر فریاد می زد حالا فریاد نمی زند. خانم و آقای محترم زمان شاه ایراندوست ملیونها نفر در تهران و سراسر ایران در خیابان آمدند و مرگ بر شاه گفتند و شاه را گریان فراری دادند و این رژیم ضد بشر و غارتگر و تخریبگر را سر کار آورند. حالا هم ما چنین تظاهراتی برپا کنیم همه ما را یاری خواهند داد. این که نمی شود ملتی در کمال حماقت به چپی و مذهبی خائن به ایران گوش کند و به صپورت میلیوپنی به میدان بیالید و حکومتی را سرکار بیاورد و بعد سازمانهای حقوق بشری را متهم کند که کاری نمی کنند. اگر ما ملت جنم داشتیم با بیش از هشت ملیون ایرانی خارج از کشور میتوانستیم کارهای بسیاری بکنیم. اما کو چنین همبستگی و شجاعتی. آن مردک احمق رضوی فقیه می گوید گفتگو با آدمکشان اشغالگر ایران با اوپوزیسیون خارج از کشور ممکن است ولی گروه تروریستی مجاهدین را در کنار شاهزاده رضا پهلوی و شهبانو فرح قرار می دهد. از سوی دیگر هر نام و لقب این مادر و فرزند و پدرشان را با احترام بیاورد مارک پادشاهی طلبی به او می زنند. مرگ بر اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.