در فرهنگ کهن و پر ارج ایرانی کشتن انسان ها گناهی است نابخشودنی.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بررسی رویدادها با هوشنگ کردستانی: بخش ۲۰۱
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان، بنیاد آزادی اندیشه و بیان ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۲ پاریس

مطالب مرتبط با این موضوع :

5 پاسخ

  1. در همین رابطه برسد بدست جناب مهدی نصیری من نیز به اندازه شما سواد دارم اضافه بر این تاریخ و جغرافیا و جامعه شناسی را هم میدانم. باید بگویم که در همین چند سطری که مرقوم داشته اید واقعا کل مصیبت اسلام اعم از شیعه و سنی را زیر نور افکنده اید. اسلام دینی ست که پیامبر گرامیش و پیامبر رحمتش با دستان خودش و یا با دستان میر غضبش علی تا توانست آدم کشت. طبق اخبار و تاریخ و روایات علی امام اول شیعیان که در ضمن معصوم هم هست! در فقط یک نیم روز سر بین ۷۰۰ نفر چنانکه خمینی گفت و سر هزار و صد نفر چنانکه تواریخ نوشته اند را برید. باز طبق گفتار و نوشتار استادان شما امام علی مظهر عدالت و شهامت و معصومیت در ۴ سال و ۹ ماه خلافتش سر ۷۵هزار نفر را برید. در همین چند خط شما غیر از خون و خونریزی اسلامی شیعی وجود ندارد. بعد کار شامورتی بازی شما و شاید شعبده بازیتان این باشد که هر طور شده وجهه عدالت و معصومیت و مرجع بودن را به اسلام شیعیتان بجسبانید. آقای محترم من به شما پیشنهاد میکنم تا از دایره ی این اسلام نحس و نکبت که شرافتا هم میدانید که آنچه را مینویسم درست است بدر آئید و این نحوست باطنی و این واقعی دانستن مزخرفات و توهمات و رمالی ها و کشتن ها و کشته شدنها و بهشت رفتنها را افشا کنید و بر علیه این دین قیام کنید. آخر ایران ما کی میخواهد وارد عصر روشنائیش بشود. آقا فقط اندکی شجاعت و سخاوت و جسارت میخواهد. شما فقط هخامنشیان و ساسانیان را در نظر بگیرد و قرنها تمدن سازی را و با آمدن اسلام این نحوست محض مقایسه کنید و آنگاه نتیجه بگیرید که چه باید بکنید. علی دشتی در « ۲۳ سال» مینویسد که همبازی عایشه دختر بچه ای که همسر پیامبر اعظم شما بود کهدوستی داشت که دختر بچه ای یهودی بود و در حال بازی بود وقتی علی در حضور پیامبر گرامی اسلام محمد ابن عبدالله (به قول عبدالکریم سروش) بله در حضور پیامبر اعظم شما سر همه را برید ناگهان علی آن دختر بچه ی یهودی همبازی عایشه را صدا زد و آن دختر بچه سرش را به ذوالفقار علی سپرد و علی با شجاعت و عدالت تمام سر آن بچه را که در حال خندین بود هم برید. پس کار حماس طبق موازین شرعی و اسلامی و علوی و شیعی و قرآنی بوده و هست. کاری که حماس با یهودیان بیگناه اسرائیل کرد دقیقا همان کاریست که علی و همه امامان و حتا امام حسین متجاوز شهربانو ساسانی با ایرانیان کردند و در هرکجا تا زورشان رسید تجاوز کردند شکم دریدند و جنین بیرون کشیدند و کشتند و آن کشورها و آن مردمان را مسلمان کردند و آنگاه که زورشان نرسید «شهید» شدند! و وبال گرن ما مردم توسری خور! تا براشان گنبد و بارگاه بسازیم و تا قیامت توی سر خودمان بزنیم. مسجد بسازیم و حسینیه بسازیم امامزاده و امام و از این قبیل. آقا بیدار شوید.

  2. داریوش و وحیده مهرجوئی را کشتند! چه خوب که شما برنامه ای در این مورد گذاشتید. آنها صحنه سازی کردند و شماها هیچ نگفتید! هر انسان آزاده و هنر مند و فیلسوف و سیاسی و مزاحمی را که وزارت اطلاعات و خصوصا وزارت اطلاعات سپاه بخواهد بکشد برایش برنامه میریزد و هر روز این برنامه ریزی پیچیده تر می شود. از پیش از قتل، یک ماه، یک سال، و بیشتر قبل کم کم اجزاء آن را ندارک میبیند و کل ماجرا را می سازد. با واقعیت های موجود در دوروبر یک شخص و یک خانواده اصل ماجرا را تدارک می بینید. سناریو را طبق داده های واقعی می سازد از خود این افراد برای خذف و نابودی و قتلشان استفاده میکند. در یک میزآنسن و صحنه پردازی ست که شخص وحیده خانم محمدی فرد بازیگر قتل خودش می شود. شخص باغبان و برادرش و فرزندش و زنش و ابزار قتاله، همگی صحنه گردان میشوند تا همه چیز روبراه باشد. در ضمن هنرمند شهیر محمدرضا شریفی نیا که از سه نسل از حجتیه ایهاست هم از داریوش و همسرش دل پری دارد و باید این دل پر و سوخته اش خنک و خالی شوند. پس کل ماجرا در این است که ما بدانیم این بازی و ماجرای هیچکاکی چگونه ساخته شود و ساخته شده تا مردم ساده دل آنرا باور کنند. اصل و اساس ماجرا ساخت و پرداخت این قتل و قتلهای دیگر است. اسلام دینی اهریمنی ست. وقتی بر قدرت نیست قتل را همچون قتل کسروی به صورت نمایشی و النصر بالرعب قرانی، آنرا اجرا میکند. و وقتی بر قدرت است آن النصر بالرعب را نه بر کل جامعه بلکه بر فقط آن قشر مورد نطر یعنی هنرمند و فیلسوف و سیاسی و شاعر و نویسنده و روشنفکر سرایت دهد. به ویژه اینک که جامعه از روشنی بینظیری برخوردار است پس صحنه سازی باید خیلی پیشرفته تر و و باور پذیر تر شود. همه ی هَم و غَم کارگردانان در باور پذیر کردن ماجرا ست برای همین اینهمه حواشی برای آن تراشیده اند، و زیرش شمع و پایه زده اند. اینک کاگردان و دستیارانش مورد تشویف و صلوات فرستادن در پستوهای وزارت اطلاعات و وزارت اطلاعات سپاه هستند.
    من از خوانندگان خواهش میکنم تا این نظر را کپی کنند و برای دوستان و آشنایان بفرستند.

  3. همچنین خوب است که شما در تیتر برنامه تالن نامی از داریوش و وحیده می گذاشتید!

  4. همچنین خوب است که شما در تیتر برنامه تالن نامی از داریوش و وحیده می گذاشتید! اینکه تیتر زده اید:« در فرهنگ کهن و پر ارج ایرانی کشتن انسان ها گناهی است نابخشودنی» این میتواند عنوان یک کتاب باشد و نه عنوان یک رو.یداد. این ایده میتواند از میان کارتان و سخنانتان بیرون آید و نه به عنوان تیتر بر یک رخداد چند روز پیش!

  5. همچنین خوب است که شما در تیتر برنامه تان نامی از داریوش و وحیده می گذاشتید! اینکه تیتر زده اید:« در فرهنگ کهن و پر ارج ایرانی کشتن انسان ها گناهی است نابخشودنی» این میتواند عنوان یک کتاب باشد و نه عنوان یک رو.یداد. این ایده میتواند از میان کارتان و سخنانتان بیرون آید و نه به عنوان تیتر بر یک رخداد چند روز پیش!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.