داعش طبق آیات قرآن به زنان اسیر تجاوز میکند!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

 یک عضو داعش به قربانیان تجاوز گفته است:در قرآن حق تجاوز به او داده شده،و بعد از آن کنار تخت مشغول نماز خواندن شده و پس از پایان نماز به او تجاوز می کند و دوباره باز هم مشغول نماز خواندن می شود بطوری که تجاوز همراه با اعمال مذهبی بوده است!

همه روزه از جنایات جدید گروه اسلامی/تروریستی داعش تحت عنوان  دولت اسلامی میشنویم که تبدیل شده به اخبار روز دنیا از قتل و غارت مغز شویی  کودکان گرفته تا تجاوز هزاران عمل شنیع دیگر،داعش به طور رسمی از برده‌داری را رواج میدهد و بر این باور هستند که  قرآن اجازه تجاوزبه زنان اسیر کافر را به مسلمانان داده‌است. همچنین اعتقادات آخرالزمانی آنها نیز در این تفکر نقش اساسی داشته است  و دراثبات حقانیت تفکرات خود  به حدیثی استناد می‌کنند که پیش از وقوع آخرالزمان برده‌داری دوباره رواج پیدا میکند.

همچنین گزارش‌های متعددی در مورد آزار جنسی و خریدوفروش زنان و دختران اسیر وجود دارد. به ویژه زنان و دختران ایزدی که در میان اعضای این گروه به صورت هدیه دست به دست میچرخند و یا به فروش میرسند تا مورد تجاوز جنسی قرار گیرند.

در تاریخ ۱۳ آگوست ۲۰۱۵  نیویورک تایمز گزارشی طولانی و تکاندهنده اینکه اعضای داعش چگونه با توسل به الهیات اسلامی بر جنایات جنسی خود سرپوش میگذارند  از چند تن از زنان و دخترانی که در اسارت داعش تحت عنوان برده جنسی بسر میبردند تهیه کرده است  این گزارش به صورت خلاصه  ترجمه شده است که این زنان و دختران  سرگذشت تلخ و تکان دهنده ای را از تجاوزات اعضای این گروه تروریستی تعریف میکنند که چگونه طبق  کتاب قرآن جنایات جنسی خود را مشروع میدانند.

این شیوه برده داری جنسی سیستماتیک از زنان ایزدی در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۱۴ پس از حمله این گروه تروریستی به شمال عراق آغاز شد .

نادیا مراد دختر ایزدی عراقی در اردوگاه پناهندگان که پس از ۱۱ ماه اسارت توانست از چنگال این گروه تروریستی فرار کند سر گذشت خود را بازگو می کند.
او  می گوید زمانی که در اسارت بوده، یک داعشی به او توضیح می دهد در قرآن حق تجاوز به او داده شده،و بعد از آن کنار تخت مشغول نماز خواندن شده و پس از پایان نماز به او تجاوز می کند و دوباره باز هم مشغول نماز خواندن می شود بطوری که تجاوز همراه با اعمال مذهبی بوده است.
مصاحبه با ۲۱ نفر از دختران ایزدی که  توانستند فرار کنند و همچنین بررسی ها نشان می دهد، تجاوز به زنان و دختران در این گروه تروریستی به صورت سیستماتیک می باشد که استفاده از توجیهات مذهبی این اجازه را به آنها می دهد و همچنین از این طریق زنان و دختران ایزدی را به عنوان برده خرید و فروش می کنند که این تجارت به صورت مداوم و شبکه ای انجام می گیرد.
با توجه به گزارشات در سال گذشته از مجموع ۵۲۷۰ نفر ایزدی ربوده شده حد اقل ۳۱۴۴ نفر از آنها توسط داعش به بردگی جنسی برده شده اند از جمله خرید و فروش محضری که توسط دادگاه خودگردان این گروه انجام می گیرد.

همچنین یک دختر ۱۵ ساله دیگر که یکسال پیش در دامنه کوه سنجار اسیر و به یک داعشی عراقی فروخته شده بوده می گوید هر زمان با دعا و عبادت به او تجاوز می شده وی مانند برخی دیگر در مصاحبه با نیو یورک تایمز به دلیل شرم نخواسته  نامش فاش  شود با نام ف در ادامه مصاحبه خود می گوید متجاوز به او می گفته اینکارش عبادت محسوب می شود و طبق آیات قران صحیح می باشد ولی دختر به او می گوید کار تو اشتباه هست و تو را به خداوند نزدیک نمی کند و داعشی در جواب می گوید کارش حلال هست.

این دختر نوجوان که در ماه آوریل با کمک قاچاقچیان پس از حدود نه ماه بردگی توانست فرار کند،این دختر که از وی با نام ف در این مقاله صحبت شده با پدر و برادر چهار ساله خود در عکس می باشد.
گروه تروریستی داعش در ۳ اوت ۲۰۱۴ هنگامی که به روستاهای اقلیت ایزدی های عراق در جنوب کوه سنجار ساکن هستند شدند بطور سیستماتیک و رسمی زنان و دختران را به بردگی گرفتند،اقلیت ایزدی ها ۱.۵ درصد جمعیت ۳۴ میلیونی عراق را تشکیل می دهند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

7 پاسخ

  1. سلام حیفم آمد که نظرم را در اینجا هم نیاورم. چرا که قرآن دستوالعمل قتل و آدمکشی و تجاوز است. امام خمینی لعنت الله فتوای ازاله ی بکارت را بر دخترکان نوجوان سیزده چهارده ساله و حتا کمتر صادر کرد در زندانهای حکومت اسلامی به زنان و دختران قبل از تیرباران پاسداران و بسیجیان تجاوز می کردند. گاهی بیست سی نفر قبل از تیرباران در شبی که صبح زودش قرار بود دخترک تیرباران شود تجاوز می شد. پاسدارانی که امروز پنجاه شصت ساله هستند بیشترین تجاوز را به دخترکان نوجوان انجام داده اند. البته هجاوز در مورد زنان و دختران و مردان و در مورد مردان خصوصا پسرک های جوان به صورت سیستماتیک انجام می شد و حالا هم می شود و فتح المتین بازی ها در وان در جریان جنبش سبز نشان داد که این سیستم همچنان ادامه دارد و تا اسلام حاکم است ادامه خواهد داشت. در اینجا باید دو مسئله را یادآور شوم و آن اینکه باقر قالیباف به صورت صد در صد در تجاز به سس دختر از قبل از اعدام شرکت داشته است. البته چنانکه گفتم این تجاوزات سیستماتیک بوده است. دیگر اینکه در مورد ایزدی ها بدانید که روحانیون شیعه آنها را سزدی خواندند و آنها کم کم به یزیدی معروف شدند. شیعیان همیشه در تحقیر دیگران اسمی را برای آنها درست می کردند و چون یزید ظاهرا آدم بدی بوده. اما تاریخ نشان میدهد که یزید یک شخصیت بسیار فرهنگی و بلند مرتبه بوده است که حتا حافظ نیز در طلیعه ی دیوانش از اولین بیت او استفاده می کند و این فقط مولوی و شمس نیستند که مورد قهر روحانیون شیعه هستند. بنا بر این همچنانکه روحانیون یهودیت را صهیونیست و زرتشیتیت را گبر و بهاییت را نجس میداند لیزدی ها را نیز یزیدی نامیده است. اگر مرک لاریجانی در مجلس آ«ها را دوباره ایزدی می نامد در واقع قر کمر رهبری ست که از در کمر او ملرزد و افاده ی سیاسی ست تا بگوید ما نبودیم. واقعا که این روحانیون در بیشرفی و رزالت دست هیتلر و موسیلینی و پولپت و ماکیاول و چاسشکو و رفیق رهبری خامنه ای استالین را از پیش و از پشت بسته اند. واقعا که برای نابودی کامل اسلام باید رهبری آنرا بدهند بدست توانای روحانیون ایران و پاسداران بیت متعفن امام چهاردهم و معصوم شانزدهم. جالب است که حتا یک روحانی برای پشتیبانی از مولوی و شمس بر نخواسته اند. اینان واقعا اگر یکیشان بگوید نجاست پاک است خوردی همگی آنرا نه تنها خواهند خورد بلکه مزکمزه هم خواهند کرد و به به هم خواهند گفت. شمس و مولوی و شاعران ایرانی همشان ضد اسلام بوده اند و فقط برای حفظ جان گاهی نیز مدعی اسلام هم بوده اند.
    می دانیم که در مورد پیامبر دمدار می گویند که او ذلفی مجعد و بلند دداشته است و ببینید حافظ رند چه می گوید:
    در زلف چون کمندش ای دل مپیچ کان جا سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت
    بله رلف زیبا را نبین که سرها بریده است در پس پشت این زلف پیامبر
    چشمت به غمزه ما را خون خورد و می‌پسندی جانی روا نباشد خون ریز را حمایت
    حمایت از پیامبر و علی را می گوید
    در این شب سیاهم گم گشت راه مقصود از گوشه‌ای برون آی ای کوکب هدایت
    ظلمت سیاه همان اسلام است
    از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود زنهار از این بیابان وین راه بی‌نهایت
    برای این کار باید جلو رفت و به چهارده روایت رسید
    ای آفتاب خوبان می‌جوشد اندرونم یک ساعتم بگنجان در سایه عنایت
    می دانیم که پدران ما تحسین گر آفتاب بوده اند
    این راه را نهایت صورت کجا توان بست کش صد هزار منزل بیش است در بدایت
    هر چند بردی آبم روی از درت نتابم جور از حبیب خوشتر کز مدعی رعایت
    جور حبیب و دوست همدلی و عزای عمومی ایران است در برابر حمله ی اسلام و سرهای بریده که بعد خواهد آمد
    و حالا اگر میخواهی عشق و صفا کنی دست کم قرآن را به چهارده روایت و تفسیر یاد بگیر که اگر بدست خزب الله ایران و لبنان افتادی آنجا بگویی که روایت من همان روایت شماست٬ اگر بدست داعش افتادی بگویی این روایت روایت اصلی ست٬ اگر بدست بوکوحرام افتادی بگویی مال شما اصل و اگر طالبان و ملا عمر و الخ…. ببینید این شاعران تا چه مایه ضد اسلام و ضد پیامبر بوده اند. سلام بر ایران و لعنت و نفرین و نفرت بر پیامبر اسلام و خلفای راشدین و روحانیون و مداحین مفت خور و آدم فروش و ضد انسان.
    سلام من بر این ایزدی و مرامش که از فرهنگ خودمان است. ایکاش ایرانمان آزاد بود تا ما همه ی این رانده شدگان را پناه می دادیم. اما افسوس که تمامی درد منطقه از ایران آمده و از حجاز و نابود باد این دو حکومت و اصل و نسبشان… و زنده باد تمامی مردمان ایران و منطقه و جهان ترک و لر بلوچ و عرب و فارس و ایران سوریه و عراق و افغانستان هندوستان و پاکستان و مرگ بر این اسلام ضد بشر. نگاهش کنید و نظر بدهید.

    1. نظرت فرقی با داعش نداره…اونها هم برداشت انحرافی از اسلام دارند و تنها فرقشان با تو این هست که تو فکر میکنی با این برداشت میتونی دشمن باشی و اونها فکر میکنن با این انحراف میتونن دوست خدا باشند…کامنت بالایی رو بخون

  2. اهمال داعشی ها عین اسلام ناب بوده است. در اسلام و طبق قرآن اسیران زن همانا کنیز و جزد ملک جهادیون هستند. پیامبر خودش هم در جنگها از بهترین دختر بچه ها استفاده جنسی می کرد. بعد از اینی که پیامبر بر آن دختر بجچه تجاوز می کرد دیگر آن دختر بچه حق نداشت که با مرد دیگری ازدواجح کند یا همخوابه شود. بارها اتفاق افتاده بود که دختر بچه ای بعد از تجاوز پیامبر خواهان ازدواج و زندگی عادی شده بود اما جواسیس پیامبر آن دختر بچه را به هر طریقی سر به نیست کرده اند. این دختر ایزدی درست می گوید اما عمق ماجرا بسی دهشتناکتر است.

  3. اعمال داعشی ها عین اسلام ناب بوده است. در اسلام و طبق قرآن اسیران زن همانا کنیز و جزد ملک جهادیون هستند. پیامبر خودش هم در جنگها از بهترین دختر بچه ها استفاده جنسی می کرد. بعد از اینی که پیامبر بر آن دختر بجچه تجاوز می کرد دیگر آن دختر بچه حق نداشت که با مرد دیگری ازدواجح کند یا همخوابه شود. بارها اتفاق افتاده بود که دختر بچه ای بعد از تجاوز پیامبر خواهان ازدواج و زندگی عادی شده بود اما جواسیس پیامبر آن دختر بچه را به هر طریقی سر به نیست کرده اند. این دختر ایزدی درست می گوید اما عمق ماجرا بسی دهشتناکتر است.

  4. قرآن ام الفساد است. قرآن تمامی جنایت مسلمانان را در طول تاریح منحوس و ننگینش تایید و تجویز می کند. ممکن است که جنایات دیگر ادیان و باورمندان به آن از جایی بیاید اما جنایت و نجاست و کثافات جامعه های اسلامی همه و همه از پیامبر و اسلام می آید. افشاء کنیم این دین را و قرآن را و پیامبرش را. این مردک هرزه و ضد زن و ضد انسان را.

  5. سلام آقای فرهنگ قاسمی. پدر من از دوستان شماست. پر بزرگ من پدر شما را می شناخته و در کافه نادری چنیدین بار همدیگر را دیده اند. پدر من و هم پدر بزرگ من هر دو به شما سلام می کنند. از شما می پرسند که شما برای اشاعه این سایت چکارها کذرده و می کنید. آنها به من دیکته می کنند که بگو: این سایت شما از معدود و محدود سایتهای پر کیفیت است اما کسی زیاد آنرا نمی شناسد. شما باید بیشتر تبلیغ کنید. و…
    من خودم به شما پیشنهاد می کنم تا سایتتان را در بالاترین و سایت گویا بگذارید. شما می توانید همچنین چند مقاله را همزمان در سایت گویا سایت امروز و دیگر سایتها و در سایت خودتان بگذارید. پدر و پدر بزرگ و مادر من عمه ی من همگی در اسلامی بودن تجاوز با آن داعشی موافقند. آنها معتقدند که واقعا قرآن تجاتوز را بر اسیران حتا به قول رفسنجانی واجب از روکم کنی می داند. تجاوز به عنف و حقوق دیگران و ایجاب رعب و وحشت همگی از قرآن امده است.

  6. برداشت انحرافی ایات قران باعث دور برداشتن عده ای ملحد و مشرک شده!ابله ها شما که خودتون میدونید که داعش یهو تشکیل نشده و پشتیبانی داشته تشکیلات داشته قدرت داشته و مشتری پراپاقرص فروش نفت و اعضای بدن داشته و…داشته و همه اینها به جز پشتیبان قوی جهانی چیز دیگه ای نمیتونه باشه…حال سوال اینجاست این پشتیبان قوی کیست!؟ریشه این گروه ها از غرب اومده و وظیفه داشتند که اسلام رو خشن جلوه کنند.احمق ها ایات قران برای زمانی بود که مقابل کافر حربی قرار بگیری ولی اقدام های داعش علیه مردم ،جهاد یا نبرد نیست بلکه ظلم هست…شما حرامزاده ها احادیث و توصیه های چگونگی برخورد با اسیر و …رو نخواندید؟اسلام زمانی ظهور کرد که برده داری به روز بود و تا همین چند قرن پیش هم به راه بود و بازار گرمی داشت حتی در کشور های غربی اونوقت انتظار داری اسلام در آن برهه به قلب اقتصادی ان زمان حمله کنه؟در ضمن برده داری و کنیز اتفاقا در آن زمان خیلی هم به نفع طرفین بود میدونید چرا؟چون در امریکا در پی ازادی بردگان سیاه در دوران لینکلن بیش از پانصد هزار گرسنه ازاد شدند و حتی غذایی که از ارباب خودشون میگرفتند رو از دست دادند و باعث ایجاد بحران های زیادی از جمله گرسنگی ،راهزنی ،دزدی و…شدند. حال سوال اینجاست در جامعه اسلام و عربستان آن زمان با آزادی بردگان چه اتفاقی میفتاد؟با ازادی کنیزان این اشخاص راهی جز تن فروشی برای یه وعده غذا پیدا نمیکردند و اسارت و کنیزی بهترین راه برای این بی خانمان ها بودو اصلا جامعه نژاد پرست عربستان این را نمیپذیرفت.شما ابله ها طبق فرموده قران دست از دشمنی بر نخواهید داشت و دقیقا مثل داعش برخورد انحرافی از اسلام دارید و فقط با یک سلاح میتوانید جذب این افراد مثل خودتون بشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.