آیا خزان عربی به ایران خواهد رسید و در “جزیره آرامش” طوفان بپا خواهد شد؟

حمله تروریستی سپاه به “شاه چراغ” در شهر حافظ

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

آیا خزان عربی به ایران خواهد رسید و در “جزیره آرامش” طوفان بپا خواهد شد؟

امین بیات

سپاه برای به انحراف کشاندن  معترضین  در خیابانهای سراسر  کشور ، در دانشگاها، در هفت تپه در میان کارگران عسلویه  و…طرح  پوسیده  و  شناخته شده ای را بصورت تاتر  اجراء کرد، انتخاب  این بار حمله  تروریستی  “شاه چراغ” در شیراز بودکه منجر به کشتن پانزده نفر و مجروح شدن نوزده نفر شد.

تروریستهای سپاه با کمک اعضاءتروریست وآدم کش ضد ایرانی “حشدالشعبی”عراق ناشیانه  این عمل جنایتکارانه را تدارک دیدند تا به خیال باطل خود تاثیر منفی بر چهلمین روز کشتن مهسا امینی بگذارند.

آنها هنوز در نیافته اند که دیگر حنای تروریستها رنگی ندارد و  نه پشتیبانی در جهان، که بفوریت بعد از حمله  چه در رسانهای ایرانی و چه در خیابان ها و درافکار عمومی بین المللی برای صدمین بار دستشان رو شد.

عاملین حمله تروریستی  سپاه ، در شبکه ی تلویزیون دولتی ، ترور را به داعش نسبت دادند،و این در حالی بود  که مردم در خیابانها فریاد زدند که داعش خود شما هستید.

مزدورانی چون رئیسی قاتل و قالیباف تروریست،  حمله ی تروریستی را هم به داعش  نسبت  دادند،  و  تحت  نام “اغتشاشات”  و آنرا موجب این حادثه دانستند و  مردم را تهدید به انتقام پس دادن نمودند، و  افرادی که  در این روزها ، بگفته این مزدوران  موچب نا آرامی شده اند را ، مقصر دانسته  به دشمن فرصت  داده  اند که این  توطئه  تروریستی را بصورت تاتر انجام دهند،.

اقدام  تروریستی  سپاه  و  کشتن  پانزده  نفر آنهم در این  شرایط ، مردم را در سراسر  کشور مصمم تر و آگاهانه  و بخوبی  و  درستی  دست چنایتکارسپاه را خواندند و اقدام بیخردانه و  کشتار آنها را  افشاء کردند، سپاه با این عمل شنیع، تبهکارانه خود قصد ترساندن مردم را داشت، اما تمام نشانه ها بسوی سپاه هدف گیری شدند و یکبار دیگر سپاه درمانده  و دستش در خون باقی ماند.

مردم میدانند که سپاه کارش ترور و کشتار است، نمونه های متعدی میتوان از ترور ها  را ذکر نمود:

_ شلیک موشک به هواپیمای اکراینی در بهبوحه اعتراضات سال 98 .

_ بمب گذاری در “حرم امام رضا” در مشهد.

_ به آتش کشیدن  زندان اوین.، به آتش کشیدن  سینما  رکس آبادان. بمب  گذاری  در آرژانتین در  مرکز  تجارت جهانی_ کشتار یگهزار و پانصد نفر در اعتراضات آبان ماه در سال نودو هشت و…

آخوند های مزدور از جمله آخوندهای سربار مردم شیراز از این ترور علیه مردم استفاده کرده  و  دلیل  وقوع  آنرا “اغتشاش”و اعتراضات مردم معرفی کردند،  عمل تروریستی را  به  عوامل بیگانه چون آمریکا، عربستان و  اسرائیل نسبت دادند.

بالاخره روزی فرا خواهد رسید که مردم جواب یاوه گوئیهای این آخوند های مزدور و ضد ایرانی را بدهند و آنها  را بسزای اعمال جنایتکارانه اشان برسانند، مردم در اعتراضات خود با صدای رسا گفته اند که این همه ترور ،اعدام ، تجاوز، شکنجه ، دزدی ثروت مردم،که توسط سپاه ، آخوندها و دستگاههای امتیتی آنها انجام  گرفته را فراموش نخواهند کرد.

روزی  فرا خواهد رسید که چندان  دیر هم  نیست که بساط  ننگین   روحانیت  مفت خور را  ببه آتش بکشند  و حوزه های علمیه را به بندند، و مکانهای شبیه به”شاه چراغ” را تبدیل به کتابخانه ی عمومی کنند، و روحانیت را خلع لباس کنند و…

افکار عمومی در جهان نیز علاوه بر مردمان در ایران دریافته اند که حکومت اسلامی ایران حکومتی تروریستی و آدم کش است و دولت یک دولت تروریستی است، نا امنی در منطقه ایجاد کرده و مدعی تامین امنیت برای مردم ایران است واما در عمل با کشتار زنان و جوانان و کودکان سرگرم است.

چهل و چهار سال حاکمیت ترور وخفقان اسلامی، نفسهای آخر و پایان  راه  پر از خون و  جنایت را  نوید  میدهد ،آخوندها در این دوران نشان دادند که  این حکومت اسلامیشان  صد در صد علیه  منافع همه آحاد مردم  ایران بوده است، و تهدید های جدی برای نسلهای آینده و علیه بشریت هستند.

ادامه راه مملو از خون این حکومت تروریستی منجر به ریختن خون بیشمار بیگناهان از زن و مرد جوان و کودک ایرانی خواهد شد.

هم زمان با گسترش فقز ، بیکاری، افزایش خرافه پرستی، وضعیت زندگی  مردم بیشتر غرق در فقر مطلق میگردد،

ودرمقابل هزینه های سرسام  آور صرف تزئینات حرم ها،مساجد شده و یا به نهاد های دینی و مذهبی مفت خور  و روحانیت مرتجع پرداخت میگردد.

امروز با کشتار زنان، جوانان و کودکان در خیابانها  توسط آخوندها  و  مزدوران بسیجی و امنیتی  در دو ماه  اخیر  اعتراضات ،کلیت حاکمیت زیر سئوال رفته و نشان از آن دارد که حکومت  اسلامی برای  حفظ حاکمیت  ترور و خفقان آخوندها به روش وحشیانه کشتار  ادامه دهند وهر از گاهی برای به انحراف کشاندن  افکار عمومی تاتری تروریستی بازی کنند.

هدف سپاه و آخوند از تنظیم سناریوهای تروریستی و همراه با دستگیری ،شکنجه و کشتار زنان و مردان ، ایجاد ترس در جامعه است  تا مردم را  با  اینگونه ترفند ها و  شیوه  ها  به سکوت  وادار  کنند، اما  هر بار با  شکست مفتضحانه روبرو میشوند وبیشترماهیت تروریستی آنها آشکار ترمیشود، دیگربا هیچگونه ترفندی قادر نخواهند شد که عزم راسخ مردم را  که درجهت سرنگونی  کلیت حکومت اسلامی آخوند ها شکل گرفته  منحرف  کنند  و مردم را وادار به سکوت کنند، امروز مردم در خیابانها شعار میدهند ، “بسیجی – سپاهی،داعش ما شما ئید”  در اکثر شهرها اعتراضات مردم نسبت به حمله تروریستی شیراز، واکنش از خود نشان دادند واین عمل تروریستی  را به سپاه و کار سپاه دانستند و فریاد زدند ” این نقشه ها تکراریه ،داعش خود سپاهیه.”

28.10.2022

Amin.bayat@googlemail.com

https://facebook.com/amin.bayat.9

https://ragin-kaman.net

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.