حذف علیرضا فغانی از لیست داوران جام جهانی توسط جمهوری اسلامی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

حذف اسم علیرضا فغانی داور جام جهانی توسط جمهوری اسلامی ایران به خاطر پیوستن برادرش محمدرضا فغانی به کمپین #اتحاد_برای_نوید

این خود جمهوری اسلامی است که نمی‌خواهد ایران در جام‌جهانی داور داشته باشد!

محمدرضا فغانی ‏برادر علیرضا فغانی به کمپین⁧ #اتحاد_برای_نوید⁩ پیوسته بود و گفت (سیاسیون باید از ورزش اخراج شوند تا چوبه دار برپا نکنند! شرم)

کمیته داوران تصمیم به خط‌زدن نام علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی ایران گرفته؛ تصمیمی که اعتراض‌های زیادی را در پی داشته است.

علیرضا فغانی از سال گذشته تصمیم به مهاجرت گرفت و ایران را به مقصد استرالیا ترک کرد. این داور بین‌المللی فوتبال ایران که در سال‌های اخیر مسابقات بزرگی را قضاوت کرده، در یک‌سال اخیر در لیگ فوتبال استرالیا سوت زده، اما با نام ایران در مسابقات بین‌المللی حضور پیدا می‌کند.

حالا بعد از گذشت یک‌سال خبر رسیده که فدراسیون نام این داور را به دلیل حضورنداشتن در ایران از لیست بین‌المللی خارج کرده است؛ اتفاقی که تبعات زیادی برای فوتبال ایران دارد.

در واقع نه‌تنها فغانی دیگر شانسی برای قضاوت در جام‌جهانی 2022 قطر نخواهد داشت؛ بلکه هیچ داوری از ایران در سال‌های اخیر نتوانسته در مسابقات بین‌المللی سطح بالا قضاوت کند و شانسی برای قضاوت در جام‌جهانی ندارد.

حذف علیرضا فغانی از لیست داوران جام جهانی توسط جمهوری اسلامی

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.