حجاب اجباری و قتل عمد  مهسا امینی و اعتراضات بر اندازی مردم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

امین بیات

بدنبال  قتل عمد  خانم مهسا  امینی دختر جوان 22 ساله از  کردستان ایران، که توسط عوامل  تروریست ” گشت ارشاد” ناجوانمردانه کشته شد، در کوتاه مدت در شهر سقز محل زندگی مهسا امینی، و در کلیه شهرهای کردستان اعتراضات مردمی و اعتصاب بازاریان و مغازه داران علیه  کلیت جمهوری اسلامی  متحد به خیابان آمدند.

در اعتراض به قتل مهسا امینی دختران در سراسر کشور بصورت اعتراضی رو سری های خود را آتش میزنند.

دامنه اعتراضات به دانشگاهها نیز کشیده شد، عوامل امنیتی و تروریستی آخوندها  سعی کردند که بدروغ قتل عمد مهسا را ایست قلبی  توجیه کنند، در طول اعتراضات متاسفانه بر اساس گزارشات تا بحال 6 نفر بقتل رسیده اند و بیش از 70 نفر زخمی شده اند ، و دستگاه مزدور امنیتی و اطلاعاتی خطوط اینترنتی و تلفن های همراه را قطع کرده اند .

فاجعه قتل عمد مهسا امینی توسط  “گشت ارشاد”  نشان داد  که ادامه حکومت جهل و جنون و جنایت اسلامی  این حکومت ضد ایرانی باید سر نگون شود.

بالاخره آتش زیر خاکستر با  قتل فجیع  و عمد مهسا  امینی مردم در سرتاسر کشور از  قشرهای  مختلف  اجتماعی-جوانان زن و مرد- و  زنان از سن بالا تا مردان در کنار هم  از دانشجو ، کارگر، معلم ، باز  نشسته و… با  شعار های روشن ضد رژیمی ، مرگ بر دیکتاتور ، مرگ  بر خامنه ای، مرگ بر این  ولایت ، و  جمهوری اسلامی  نمی خواهیم در خیابانها و با مشاهده نقش بر جسته و خشمگین زنان مبارز با  شعار زن- زندگی- آزادی، در سرتاسر کشور طنین انداز شده و افکار عمومی جهان را متوجه خشم مردم ایران علیه سیستم فاشیستی اسلامی ، کرده است.

از همبستگی با مبارزات بحق زنان، جوانان در ایستادگی مقابل جانیان آدم کشان اسلامی پشتیبانی میکنیم،و با اتحاد عمل ومبارزه مشترک از همه قشرهای جامعه طلب حمایت کرده، تا راه برای پایان بخشیدن به رژیم تبهکار و قاتل اسلامی آخوندها  هموارتر گردد.

ما از همه نیروهای مدافع آزادی درجهان میخواهیم که از مبارزات حق طلبانه زنان و مردمان ایران که  در سراتاسر کشور ادامه دارد و در جهت صلح -آزادی-دمکراسی و حاکمیت ملی و بر قراری  عدالت  اجتماعی در برابر  استبداد قرون وسطائی،که در مقابل استبداد حاکم ایستاده اند حمایت کنند،  مشکل  مردمان ایران امروز  اسلام و عملکرد جنایتکارانه اش میباشد که باید این دین عربی در ایران برچیده شود و  انقلاب 57 با خواستهای بحقش ادامه یابد  تا عدالت اجتماعی بر جامعه حاکم گردد.

هیچ نیروئی ازجمله سپاه تروریستی پاسداران، بسیج و گشت ارشاد و سایرآدم کشان امنیتی رژیم اسلامی در مقابل اتحاد و قدرت عظیم  مردمی که غیر قابل باز گشت در جهت سرنگونی حکومت اسلام هستند ، قادر به  سرکوب نیستند، و نخواهند توانست آنها را از تصمیم خود باز دارند، بالاخره مردم تصمیم خواهند گرفت که دربرابر یک گلوله صدها گلوله بسمت جنایتکاران اسلام شلیک کنند.

تنها اتحاد و همبستگی نیروها میتواند ضامن پیروزی بر جهل و جنون اسلامی شود.

22.09.2022

Amin.bayat.@googlemal.com

https://facebook.com/amin.bayat.9

https://ragin-kaman.net

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.