جمهوری اسلامی باید نابود شود نه ملت ایران!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

منوچهر تقوی بیات

خامنه ای و جنگ طلبان آمریکایی قصد نابودی ایران را دارند. چهل سال حکومت ضد انسانی اسلامی نشان داده است که آخوندها نه به مردم رحم می کنند و نه به ایران علاقه دارند. آن ها فقط به فکر دزدی و غارت ایران هستند. آخوندهایی که به خاطر چند سکه ی بی ارزش امام حسین و فرزندانش را هر روز در بالای منبر به فجیع ترین و دلخراش ترین وضع می کشند، هرگز بویی از انسانیت نبرده اند. آخوندها همیشه از کشتن مظلوم ها و انسان های بی گناه بهره برده اند و می برند.
آخوندها در چهل سال گذشته با سوء استفاده از باورهای خرافی مردمان ما؛ کشورمان را غارت کرده اند و خون جوانان میهن دوست ما را در زندان ها و در جبهه های جنگ به هدر داده اند. در کارنامه حکومت اسلامی جز بدبختی و گرانی و خونریزی و ویرانی هیچ نکته مثبتی وجود ندارد. حکومت اسلامی در ایران بهانه ای بوده برای جنگ وناامنی و کشتار بی گناهان و فروش اسلحه برای سرمایه داران جهانی. جمهوری اسلامی برای رونق بازار اسلحه فروشان جهانخوار یهترین جوانان ما را در جبهه های سوریه، عراق، لبنان، یمن و در شهرها و روستاهای ایران بی سر وصدا از بین می برد. لات و لوت هایی مانند قاسم سلیمانی، محسن رضایی، اسماعیل قاآنی هر روز صدها جوان بی گناه را در خاورمیانه به کشتن می دهند و امروز برای کشته شدن قاسم سلیمانی این همه هیای هو بپا می کنند. حکومت از فرصتی برای فریب و غفلت مردم بهره برداری می کند تا بقا خود را حفظ کند. هواپیما در هر جای ایران و به هر دلیلی آتش بگیرد بهانه ای است برای حکومت اسلامی تا عاشوری برپا و از آن بهره برداری کند. قاسم سلیمانی در خانه اش یا در حال خدمت به مردم ما کشته نشد او به بغداد رفته بود تا جوانان معترض و ناراضی عراقی را بکشد. قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس فرمانده آدم کشان حشدالشعبی در بغداد و در جنگ کشته شده اند. این مظلوم نمایی ها هیاهو و نمایش مسخره برای به فراموشی سپردن خون هزاران جوانی بی گناهی است که چند روز پیش آدم کشانی مانند قاسم سلیمانی در تهران کشتند. جوانان بی گناه ما را در خیابان های تهران از پشت سر با گلوله زدند و خانواده های آنان را از عزاداری منع ودستگیر کردند و امروز برای کشته شدن یک آدمکش حرفه ای این نمایش مسخره را به پا کرده اند تا همه به جزخانواده های داغدیده آن جنایت ها را فراموش کنند. در چنین شرائطی رسانه های تبلیغاتی کشورهای سرمایه داری هم می کوشند تا شعله جنگ را بیشتر برافروزند. سرمایه داراران به دنبال بهره برداری از بازار آشفته و غارت و ویرانی کشورهای جهان هستند. آنها پس از دو جنگ جهانی خانمان سوز و کشتار و ویرانی های این جنگ ها، آموخته اند تا آتش جنگ را به دامن کشورهای فقیر بیندازند. جنگ سوریه، جنگ عراق، جنگ افغانستان، جنگ یمن، جنگ های چریکی طالبان، داعش، القاعده، باکوحرام همه برای فروش اسلحه است و اسلام بلای جان مردم فقیر و عقب مانده، شده است. جنایات خمینی، خامنه ای و آخوندهای آدمکش جمهوری فراموش شدنی نیست و ملت ایران هرگز چنین جنایاتی از یاد نخواهند برد.
جمهوری اسلامی جنگ با آمریکا را به این خیال به راه انداخته است تا مردم را از مبارزه برای سرنگونی حکومت باز دارد. غافل از آن که اگر مردم برای جلوگیری از جنگ به خیابان ها بریزند خامنه ای نمی تواند هم در جبهه ی داخلی و هم در جبهه ی خارجی بجنگند. امروز دیگر سال ۵۷ و سال ۵۸ و آغاز انقلاب نیست که خمینی گفت “جنگ نعمت است”؛ امروز هم برای حکومت و هم برای ملت، جنگ نکبت است. دیگر کسی برای خامنه ای و یا اسلام به جبهه نخواهد رفت. اگر مردم ما امروز به خیابان نیایند و جلوی گسترش جنگ را نگیرند فردا فرزندانشان در خانه هایشان در برابر چشمانشان کشته خواهند شد. خامنه ای می خواهد از ایران سوریه ای دیگر بسازد. اگر جمهوری اسلامی با نابودی هزاران جوان ایرانی توانست حکومت بشاراسد را برسرپا نگهدارد دیگر جمهوری اسلامی در منطقه پشیبانی ندارد تا بتواند هم در برابر مردم ایران و هم در برابر دشمن نیرومندی مانند آمریکا مقاومت کند. خامنه ای هرگز قادر نخواهد بود مردم ناراضی و گرسنه را با زور به جنگ با آمریکا وادارد. جمهوری اسلامی این بار با دست خودش گور خودش را می کند.
استکهلم ـ هجدهم دی ماه ۱۳۹۸خورشیدی برابر با هشتم ژانویه ۲۰۲۰ میلادی

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.