جمعه خونین پاریس و تعلیق سفر روحانی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

139211161705115642060124

جمعه 13 نوامبر 2015  شب خونین و صبح اندوهباری را برای ساکنان پاریس وهمۀ انسانهای داغدار و همبسته با قربانیان انفجارها و تیراندازی های جنایتکارانه دیشب به به جای گذاشت. از دیشب شهر پاریس همچنان در حالت فوق العاده به سر می برد وهمه مراکز عمومی تعطیل یا نیمه فعالند. این ترور و حمله به مردم بی دفاع  و بی گناه توسط تروریست های دولت اسلامی “داعش” بیش از  128 نفر قربانی از خود به جای گذشت. ما به عنوان انسان های صلح خواه و مخالف ترور و آدمکشی و جنایت این اقدام ضد انسانی را به شدت محکوم می کنیم و به خانواده های قربانیان و ملت فرانسه تسلیت می گوئیم.

سفر اروپائی حسن روحانی که، فقط در کمتر از دوسال مسئول نزدیک به 1900 اعدام است، نماینده حکومتی با 37 سال کشتار آزادیخواهان و تجاوز به حقوق بشر در ایران می باشد و در پرونده خود مسولیت دخالت مستقیم وغیر مستقیم ترور آزادیخواهان را دارد، در پی این حادثه شوم و ارتجاعی معلق شد.

بنا بر آنچه گفته شد و با سپاس از افراد، نهادها، سازمانها و انجمن هائی که از “کارزار اعتراضی به 37 سال جنایات رژیم جمهوری اسلامی ایران”  پشتیبانی کرده اند، اعلام میکنیم که  گروه تدارک کارزار اعتراضی، اکسیون های خود را به حالت تعلیق در میاورد. چنانچه تغییری در برنامه سفر روحانی صورت گیرد . ما آماده ایم تا واکنش لازم را نشان دهیم.

کمیته  “کارزار اعتراضی به 37 سال جنایات رژیم جمهوری اسلامی ایران”

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.