جلسه بحث آزاد: تختی سرمایه نمادین پهلوانی ایرانی (بخش نخست)

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

نهادهای جمهوریخواه سوسیال دموکرات و سکولار-لائیک ایران
موضوع: تختی سرمایه نمادین پهلوانی ایرانی
همراه با: حسین موسویان، کامبیز قائم مقام و فرهنگ قاسمی
گرداننده جلسه : اسفندیار خلف، عضو نهاد راهبردی حزب جمهوری‌خواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان بنیاد آزادی اندیشه و بیان ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

4 پاسخ

  1. بادرود به جناب آقای دکتر موسویان و جناب آقای قائم مقام ، خاطرات جالب و مبسوط آنان برای نسل جوان امروز راه انسانیت و جوانمردی از اسطوره کشتی ایران و جهان ، شادروان غلامرضا تختی ، پیروی نموده وآینده خود را با را ورسم آن جوانمرد راستین جهانی هم آهنگ سازند ، درود بی پایان بر تختی کبیر نام و یادش همیشه در تارک تاریخ ایران و جهان گرامیست .. درود بر ملیون ایران وجبهه ملی ایران ، با سپاس عباسی

  2. بادرود به جناب آقای دکتر موسویان و جناب آقای قائم مقام ، خاطرات جالب و مبسوط آنان برای نسل جوان امروز راه انسانیت و جوانمردی از اسطوره کشتی ایران و جهان ، شادروان غلامرضا تختی ، پیروی نموده وآینده خود را با را ورسم آن جوانمرد راستین جهانی هم آهنگ سازند ، درود بی پایان بر تختی کبیر نام و یادش همیشه در تارک تاریخ ایران و جهان گرامیست .. درود بر ملیون ایران وجبهه ملی ایران ، با سپاس عباسی تکراری نیست ، اشکالی نمی بینم .

  3. با سلام

    در سالگرد سرنگونی هواپیمای مسافربری پی اس 752 و کشته شدن 176انسان، انتظار می رود از سوی برنامه ریزان و تهیه کنندگان برنامه های رنگین کمان به این موضوع توجه ویژه ای شود.

    با تشکر

  4. دوستان من البته دلداده ی تختی هستم. اما واقعا برای امروز ایران اینقدر مهم است ! ایکاش این برنامه ها را در بخش مثلا ورزشتان می گنجانیدید. و در پیشخوان سایتتان! ببخشید
    و اما:
    جمهوریخواهان خود محور بین، بنی صدریهای انقلاب اسلامی در هجرت، سلطنت طلبان انگشت رسان، مشروطه خواهان و همراهشان رضا پهلوی خاموش، چپی های متعصب و البته ۹۰ درصدشان خارجه نشین باعث تفرقه شدند و انقلاب زن زندگی آزادی را بردند زیر آب تا خفه کنند و غرقش کنند. اما خشبختانه موفق نشدند. آما آنچه را باید موفقیتشان نامید ترساندن نه من، بلکه ما در ایران بود. من بارها نوشتم که راه بیرون رفتن از این مصیبت حکومت اسلام ضد ایرانی و ضد بشرزی و ضد انسانیت و ضد شرف و ضد وجدان و حتا ضد حیات بر اساس چند اصل است: یکم تمامیت ارضی ایران است، سپش حکحومت مقتدر مرکزی ست، دست آزیدن به پرچم ملی ایران سبز و سپید و سرخ است با علامت شیروخورشید و بدون تاج، این نشان هزاران ساله است و هیچ ربطی به حکومت پادشاهی و سلطنت ندارد،احترام به اقوام ایرانی و رفع خسارت مادی و معنوی از آنها. و سپردن نوع حکومت به صندوق رای و رفراندوم. در اینجا یادآور شوم که دور تا دور کشور ما را دشمنانمان گرفته اند از یک طرف علی اف است، از آن طرف روسها هستند، از دیگر سو رجب طیب ارودغان است، عربستان، طالبان و… هستند و… شاید در صد سال آینده بتوان از فدرالیسم سخن گفت اما اینک حتا بنده که آذری هم هستم چنین خواستی ندارم و نه پدر و پدر بزرگم و مادر و مادربزرگم. البته مثل همیشه منتظر پوئنهای منفی و ناسزاها هستم. در اینجا اعلام میکننم به عنوان باشنده در ایران: تهران و سه شهر، جامعه ی ایران در این دو سه ماه دوباره به خیابان خواهد آمد. احتمالا کشتار کرمان و دست کم سهل انگاری عمدی بر وقع این کشتار برای جلوگیری از به خیابان آمدن مردم است. پس هوشیار باشیم و دوباره فحاشان و ناسزاگویا و انگشت رسانان و مرگ بر سه مفصد گویان و…را از روی دست حزب اللهی ها کپی نکنیم.زنده باد ایرانی لائیک دموکراتیک آباد و آزاد با حکمومتی برآمده از یک رفراندوم. زمانی ما به صلح اجتماعی میرسیم که همگی به رفراندوم زیر نظر سازمانهای حقوق بشری و بین المللی باور قلبی روحی روانی و رفتاری داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.