جبهه اتحاد ملی ایرانیان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

جبهه اتحاد ملی ایرانیان
مهمانان: آقایان پرویز ضرغامی و فرزاد نیساری
مجری برنامه: اسفندیار خلف
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان، بنیاد آزادی اندیشه و بیان ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۲

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

3 پاسخ

  1. کارتان بسیار خوب است. چرا که به رفراندوم نیز اشاره کرده اید. اما باید دید برد سخنان شما تا کجاست. چه کسانی این ویدیو را دیده اند. چند نفرند؟ در یوتیوب دیدم فقط ۷۰ نفر آنرا دیده اند! درجه تبلیغات شما چند است. چرا فقط ۲ نفر در این برنامه هستند؟ چرا فقط یک نفر نیست، چرا ۳ نفر و ۴ نفر و… نیستند. چرا سایت شما اینهمه مهجور است؟ چرا زبانزد خاص و عام نیست؟ چرا سایت شما مثلا در لیست سایت gooya.com نیست؟ چهره های مهربان شما سه نفر بسیار خوشایند است اما خوب است چند جوان نیزبه نشستهاتان دعوت شوند. سخن و ایده و مفهوم خوب شاید زیاد باشد اما باید تمامی زمینه ها و زمانه را سنجید تا بیشترین گوش و چشم را برایش پیدا کرد و گر نه زمرد و الماس در بیابان و نادیده و ناشنیده ماندنشان برابر است با همان خاک کویری که درش افتاده و آرمیده اند. من خودم از اقوام هستم اما در اینجا به شما پیشنهاد میکنم تا بر حکومت مرکزی تاکید نمائید. چرا که من درست سه ماه پیش در خراسان بودم. جخ پر است از طالبان! باید اینرا همه ی مردم ایران و دست اندر کاران بدانند که ما در اروپا زندگی نمی کنیم. شما دوستان که در خارج هستید حکومتهای غیر مرکزی را میبینید، مثلا آلمان را می بینید که پس از جنگهای فراوان با فرانسه اینک در حالت فدرالی و غیر مرکزی اداره می شود. اما همسایه های المان را با همسایه های ایران مقایسه کنید. همین حالا خراسان ما پر است ازاعراب و طالبان، ببینید ما در مرزها با کدام کشورها هستیم. روسیه پوتین و یا هر روسیه ای دیگر از یک طرف، افغانستان طالبان در سوی دیگر، آذربایجان علی اف، ترکیه اردوغان، عربستان بن سلمان، عراق، سوریه کشورهای عربی خلیج پارس و…پس حکومت مرکزی با تاکید به احترام به اقوام لازمه امنیت ملی ست. اینرا باید عمیقا مورد مداقه قرار دهیم. شاید در صد سال آینده و اتفاقات مثبت در کشورهای همسایه ما بتوانیم نوع دیگری برخورد داشته باشیم، اما امروز و اینک نه! نداشتن حکومت مرکزی مقتدر برای ایران خطری بسیار مهم و حیاتی ست. این البته به معنای عدم احترام به اقوام نیست، اتفاقا بر عکس برای امنیت آنها و کل ایران است. ایران همانند پارچه ای تنیده در هم از اقوام مختلف است. اگر زن و مرد لرستان و کردستان و اذربایجان و بلوچستان و خوزستانی و..و. بتوانند در همه ی امور شرکت کنند رئیس جمهور و نخست وزیر و فرمانده کل قوا و پادشاه و… بشوند و تبعیضی نباشد آن وقت دیگر اصطکاکها به مرور بر طرف خواهند شد.
    تا چه در نظر آید!

  2. چون بحث اتحاد ایرانیان است. باید در مورد دریافت جایزه نوبل نرگکس محمدی بگویم که و بیغرض هم بگویم که کار گلشیفته خودشیفتگی و بسیار احمقانه بود. ایشون خب البته هنرپیشه است و در اینجا نشان داد که حتا هنرپیشه خوبی هم نیست. کسانیکه از سرحمفاقتی مضاعف هر کس ایرادی بگیرد را به رضاپهلوی وصل میکنند نیز همانقدر بیمارند که این خانم با ادا و اطوار عجیب و غریب نشان داد تا جائی که مادر بزرگ پیر من میگوید :« با این کارش این خانم حتما چیزی زده!». کار ایشان آنقدر زننده است که حتا میشود از نگاههای عجیب و تحقیر آمیز آن مردی سر میز و و در صحنه ی پشت سر این چهار زن است بازشناخت. اما اگر روزی برسد که جماعت ایرانی خارج نشین این همه دریدگی و وقاحت نداشته باشد و هی با چپول نامیدن این و آن یا با توهین به رضا پهلوی دست بردارند آن روز روزی نوین خواهد بود. و ما در ایران خوشحال خواهیم شد…

  3. بسیار تعجب میکنم که در این اصول این جمع به تنها دستاورد انقلاب ۵۷ ایران یعنی جمهوریت اشاره نمیکند و جمهوریخواهی را در از یکی از اصول نمی‌گذارد. عدم ذکر جمهوریخواهی یعنی تائید امکان به قدرت رسیدن سلطنت است. من با نظر آقایان به شدت مخالفم و این مواضع با خط رنگین کمان بنیاد آزادی اندیشه و بیان که ارگان حزب جمهوریخواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران در مغایرت کامل است. هرگز چنین انتظاری را نداشتم و این برنامه مورد تائید من نیست.
    #فرهنگ_قاسمی_رئیس_و_سخنگوی_حزب_سوسیال _دمکرات_و_لائیک_ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.