جبهه اتحاد ملی ایرانیان، چگونگی گذار از رژیم استبداد اسلامی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

جبهه اتحاد ملی ایرانیان، چگونگی گذار از رژیم استبداد اسلامی
مهمانان: آقایان پرویز ضرغامی و فرزاد نیساری
مجری برنامه: اسفندیار خلف
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان، بنیاد آزادی اندیشه و بیان ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

مطالب مرتبط با این موضوع :

4 پاسخ

  1. من بنا نداشتم دیگر چیزی بنویسم. چرا که فکر میکننم سایت گویا نظراتی را که از قم و تهران یا اصولا ایران فرستاده می شود را منتشر نمی کند. اما حیفم آمد ننویسم شاید منتشر کرد…و در مقاله ای زیر عنوان :
    قاضی: از شوهرت طلاق‌بگیر و صیغه من شو.
    /news.gooya.com/2024/05/post-86737.php
    شما نوشته اید : «این حکم که در نوع خود بی‌سابقه است، سطحی جدید از سرکوب شهروندان معترض از طریق صدور احکام فراقانونی و مداخله در خصوصی‌ترین بخش از زندگی آن‌ها را افشا می‌کند…»
    نوشته ی شما غلط محض است !
    اسلام ضد بشر و یعنی ضد ایران هم است. قوانینش همینها هستند. وقتی پیامبر گرامی اسلام غنیمت گیر دختر بچه های یهودی و زرتشتی و مسیحی و بودائی و. کافر بوده، وقتی امام حسینش غنیمت گیر دختر بچه شش ساله ی یزدگرد ساسانی شهربانو ساسانی ست کجای این حکم غیر قانونی ست. اسلام ضد بشر است. اسلام پایه گذار فاشیسم است. مفتی بزرگ اورشلیم، حاج امین آل حسینی، مشاور اعظم هیتلر بود. هیتلر در برابر علی یک ساده لوح است. هیتلر هرگز شخصا سر کسی را نبرید. هلی در یک نیمروز سر بین ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ نفر را برید. در ۴ سال و ۹ خلافتش طبق اخبار خود مسلمانان سر ۷۵۰۰۰ نهر را برید. میشود روز حدود پنجاه سر بریده! پس اینها هنوز به پای جد رهبرشان پیامبر و علی و حسین نرسیده اند ! لطفا انشای نوشته تان را تصحیح نمائید.

  2. آقای فرزاد نیساری. مزخرف می فرمائید. دارید همه را ویران می کنید. در ایران چپ و راست و راتدیکال و لیبرال و مشروطه خواه و جمنهوریخواه باید با هم همکاری کنند. شما اصلا حتا سفطه هم بلد نیستیدو ضد و نقیض حرف می زنید. اگر یک طرف هم از میلانی و مصداقی و رضا پهلوی و نصیری و…را ویران میکنید و. می رانید از طرف دیگر میگوئید اگر بیایند با شما همکاری کنند و. چه و چه و… دیگر اینکه در مورد تمامیت ارضی ایران نیز شما بسیار مشوش و عصبی و ضدونقیض هستید. معلوم نیست اصلا چه میخواهید. مممکنت بفرمائید با در حدود نیمی از مردم ایران که مشروطه خواه است باید چه کرد ؟ و همین پرسش از مشروطه خواهان است باید با خیل بزرگ جمهوریخواهان چه کرد. اصلا شماها ها تفرقه افکن هستید. لطفا بفرمائید من با خواهرناتنیم که مشروطه خواه است و پدرش که جمهوریخواه است چه کنم!! اصلا شماها از مرحله پرت هستید. واقعا حیف وقت.

  3. آقای فرزاد نیساری. مزخرف می فرمائید. دارید همه را ویران می کنید. در ایران چپ و راست و راتدیکال و لیبرال و مشروطه خواه و جمنهوریخواه باید با هم همکاری کنند. شما اصلا حتا سفطه هم بلد نیستیدو ضد و نقیض حرف می زنید. اگر یک طرف هم از میلانی و مصداقی و رضا پهلوی و نصیری و…را ویران میکنید و. می رانید از طرف دیگر میگوئید اگر بیایند با شما همکاری کنند و. چه و چه و… دیگر اینکه در مورد تمامیت ارضی ایران نیز شما بسیار مشوش و عصبی و ضدونقیض هستید. معلوم نیست اصلا چه میخواهید. مممکنت بفرمائید با در حدود نیمی از مردم ایران که مشروطه خواه است باید چه کرد ؟ و همین پرسش از مشروطه خواهان است باید با خیل بزرگ جمهوریخواهان چه کرد. اصلا شماها ها تفرقه افکن هستید. لطفا بفرمائید من با خواهرناتنیم که مشروطه خواه است و پدرش که جمهوریخواه است چه کنم!! اصلا شماها از مرحله پرت هستید. واقعا حیف وقت. تازه این آقای نیساری باورش هم شده که کاره ایست !

  4. واقعا سخنان این آقای فرزاد نیساری گریه آور است. پر از تشتت پر از تفرقه، پر از ضد و نقیض بازی. بفرمائید شما خودتان چه چیزتان بیشتر از ایرج مصداقی ست، من البته نه او را دیده ام و نه میشناسمش. اما بفرمائید شما چکارها که تا کنون کرده اید که ارزشسمندتر از کاری های مصداقی باشد ؟؟؟ همینطور هر کس که دم دستتاان آمده را نفی کردید و با او به ستیز برخواسته اید. آقای محترم. اینک به دلایل مسلم و عدیده رضا پهلوی و خاندان پهلوی در ایران بسیار طرفدار دارند. حالا شما میخواهید با طرفداران آنها چکنید ؟ مگر اینک نام جمهوری بر این حکومت اسلام ضد آزادی نیست !؟ خب پس هم جمهوری و هم سلطنت میتوانند بد باشند. و دوباره پس از این پس هم جمهوری و هم مشروطه نیز میتوانند خوب باشند. بفرمائید رضا پهلوی تا کنون چند نفر را کشته است. اگر میفرمائید از ایران پول خارج کرده بروید سری به هتلهای بالای شهر تهران و شیراز و مشهد و تبریز و اصفهان بزنید و به برجهاشان و آپارتمانهای لاکچریشان و…غارتگرانی را ببنید که در این نظام جمهوری چه جنایتها که نکردند چه فاحشه پروری هائی که نکردند،‌چه رشوه ها که نداند و نگرفتند و روی شاه و خاندانش را یک میلیون بار سفید کرده اند. ایکاش در آنچه با عصبیت میگفتید یک ذره هم عقل و دانش درشان میبود. من که حالم به هم خورد و تا آخر ندیدم. ولی دوست من هم که دیه بود و بسیبار هم خونش سردتر از من است بالا آورده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.