جامعه شناسی سیاسی اپوزیسیون ایران: گفتگو با “آقای قاسم شعله سعدی” بخش دوم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

جامعه شناسی سیاسی اپوزیسیون ایران
گرایش ها و آسیب‌ها
برنامه پانزدهم: گفتگو با آقای قاسم شعله سعدی
برنامه ای از جلال ایجادی
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان، بنیاد آزادی اندیشه و بیان
۳۱ مرداد ۱۳۹۹ برابر با ۲۱ آکوست ۲۰۲۰ پاریس

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

3 پاسخ

  1. این سازمان مهمترین مانع دموکراسی در ایران بوده و هست. این سازمان امروز بسیار برای حکومت ضد بشری کارساز است. همچنانکه شاه و سازمان مجاهدین و سازمان چریکها باعث این بدبختی شدند. امروزنیز فرزند شاه، رضا پهلوی و سازمان مجاهدین مانع اصلی پیروزی مردم هستند. اگر امروز فرزند شاه و سازمان مجاهدین و چریکها خودشان را منحل کنند ایران و ایرانیان این حکومت ضد بشری را سرنگون خواهند کرد. چرا که از یک سو رضا پهلوی اصلا جنم وارد میدان شدن ندارد و باعث ترمز حرکت مردم است. سازمان مخوف مجاهدین هم چنان وحشتناک و آدمکش و ضد بشر است که حکومت اسلامنی مدتها می گفت : ما برویم اینها می آیند. برای همین فرزند شاه اگر واقعا خواهان سرنگونی ست باید بگوید اصلا من اینکاره نیستم! چرا که چون شجاعت وارد میدان شدن ندارد پس مردم هم الکی به او امیدوار نخواهند بود. و مردم خودشان وارد میدان خواهند شد.و مجاهدین اگر راست میگویند که خواهان سرنگونی این نظام هستند باید خودشان را منحل کنند. این گروه به مراتب بیشتر از از حکومت ضد بشری مورد تنفر مردمند.

  2. با تائید نظر میمیم من میخواهم به صداقت مصداقی و اسماعیل یغمائی و حنیف حیدر نژاد ادای احترام کنم. برعکس سخنان با بسیار اغماض بسیار خودشیفته و متوهمانه حاج قاسم شعله سعدی، و گرنه که باید سخنان ایشون را بسیار مشکوک دانست. من میخواستم نظری در مورد سخنان ایشون بنویسم خصوصا اسلامیات شعله سعدی که هم از شروورش بیرون می زند و هم از سخنان «اندیشمندانه اش» اما دیدم که کسانی در مورد سخنان ایشون نوشته اند. در ضمن من نمی فهمم کسانیکه در رادیو های خارجه نشسته اند و تریبونی دارند چرا اینقدر با طمطراق و ریتم مصنوعی حرف میزنند. روشنتر بگویم این آقای ناصر اعتمادی چرا اینطور با ادا و اصول حرف می زند. چرا طبیعی نیست!؟ امیدوارم بدش نیاید اما بروید گفتگوی ایشون را با همین حاج قاسم گوش کنید. ملتفط سخنم خواهید شد. در هر حال سخنان سه میهمان مجاهد سابق بسیار درست است. سازمان مجاهدین خلق یک سازمان جنایتکار و آدمکش است. بیشترین قتلها را به سر طرفداران خودش آورده. یعنی رجوی قاتل که نوع بی عمامه و بی سوادتر خمینی ست فکر کرده که لیست کشته شدگان مجاهد عورتش است که هر چه درازتر باشد بهتر میتواند انقلاب ایدئولوگیش را بر زنان انزال کند.همچون پیامبر بچه بازش. همسایه ما که حالا پیرمردی ست یک مجاهد سابق است که برای جبران خسارت روحیش و احتمالا قتلهائی که در مشهد انجام داده به قول خودش تا حالا یک باغ کیوی را تبدیل به تریاک و سپس دود کرده. او خیلی دوست دارد از جزئیات جنایات ملایان و آیت الله و مجاهدین بگوید. او تعریف میکند که چگونه مجاهدین پس از اعلام جنگ مسلحانه هر کس که حتا لباس سپوری به تن داشت را از پشت سر هلش میدادند تا برود زیر کامیون و «له و لورده» شود. بله حاج مسعود رجوی و حاجیه خانم مریم ماه تابان نسخه های رزیلانه تر اسلام ناب و تشیع سرخ علوی هستند.
    کسی نوشته بودک
    مذهب مردم ایران اگر این شیعه گری ست
    بر چنین مذهب و پیغمبر آن باید…

  3. بختیار شخصیت سیاسی و تنهای ایران بود. بدبختانه حتا دوستانش هم شاید از سر حسادت و یا نشناختن زمان او را تحریم کردند. مردم نادان هم با آلت دست چپکی های توده ای شدن و ملایان او را نوکر بی اختیار و تریاکی و…در خیابان فریاد کردند…
    او به نظر من حتا از مصدق هم ژرف نگر تر بود. چرا که مصدق هرگز در برابر مذهب اسلام و شیعه بازی موضع نگرفته بود. اما بختیار با شجاعتی بینظیر در برابر ملایان ایستاد. برای همین هم آن طور سلاخی شد. در ایران شایع است که فرانسویها با قاتلان او همکاری داشتند و پس از قتل او، فرزندش را هم سرطاندرمانی کردند. خوب است در این مورد و چگونگی قتل او و دستیارش و مرگ زودرس فرزندش کسی اگر چیزی میداند بنویسد یا بگوید. در پایان پدر من بگوید بنویسم که:
    سایت رنگین کمان واقعا سایتی ست لائیک و بی پروا و عریان. باید این چنین بماند و از تهمت هائی که به او می زنند نهراسد.

    پدرم دبیر دبیرستانی بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.