تعرض جنسی گروهی به صدها زن، آلمان را به شدت بحرانی کرده است

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

2016-01-05T184328Z_383808436_GF10000283574_RTRMADP_3_GERMANY-ASSAULTS

افکار عمومی آلمان به خاطر تعرض جنسی صدها مرد به زنان در شب سال نو شوک زده است. در شب تحویل سال نو صدها جوان که ظاهرا از اعراب شمال افریقا بودند در شهرهای کلن، هامبورگ و اشتوتگارت در گروه های چندین نفره دختران و زنان را به محاصره در آوردند و ضمن غارت کیف و تلفن های همراه، آنان را مورد تعرض جنسی و دست کم در یک مورد تجاوز قرار دادند. آنها مردان همراه دختران و زنان را نیز کتک می زدند.

تا روز سه شنبه (پنجم ژانویه) در شهر کلن ۹۰ شکایت و در شهر هامبورگ ۶ شکایت در مورد تعرض جنسی و یک شکایت در مورد تجاوز جنسی تسلیم پلیس شد. در این روز خانم هنریته رکر شهردار کلان‌شهر کلن با حضور نمایندگان پلیس فدرال و پلیس محلی نشست بحرانی برای پی گیری سریع موضوع تشکیل داد. وزیر دادگستری آلمان و چند مقام دیگر اعلام کرده اند که با متجاوزان و متعرضان به شدت برخورد خواهد شد.

روزنامه کلنر اشتات آنسایگر گزارش داد که گروهی از بوکسورها و نگهبانان دیسکوتک‌های شهر در واکنش به این تجاوزگری اعلام کرده اند که در شهر کلن به شکار خارجیانی خواهند پرداخت که دارای پوست تیره هستند. آن ها گفته اند که می خواهند شهر را از “علف های هرز” پاک کنند.

همزمان همین روزنامه به نقل از یک گروه چپ به نام “اتحاد علیه راست” نوشت که گروه دیگری روز دوشنبه (4 ژانویه) زیر نام “قدم زنی در شهر کهنه” ضمن اعلام موجودیت در فیس بوک افزوده است که حرکتی شبیه شکار سیاه پوستان آمریکا در خیابان‌های مرکزی کلن به راه خواهد انداخت.

گروه دست راستی “برای نوردراین وست فالن” نیز هواداران خود را به تجمعی بزرگ در روز چهارشنبه فراخواند. این گروه گفت که قصد دارد در تظاهرات مقابل ایستگاه مرکزی قطار کلن علیه “تستوسترون شهروندان جدید” دست به اعتراض بزند.

گروه “برای نوردراین وستفالن” در مناطق غربی آلمان  به خارجی ستیزی و به ویژه اسلام ستیزی شهره است.

حرکت زشت و غیرانسانی صدها عرب شمال آفریقا در شب سال نو، فضا را برای نزدیک به یک میلیون پناهجوئی که در سال جاری وارد آلمان شده اند بسیار مسموم کرده است، زیرا گمان می رود که دست کم بخشی از متعرضان به زنان را پناهجویانی از مراکش و چند کشور دیگر شمال آفریقا تشکیل می دادند.

سخنگوی پلیس شهر کلن اعلام کرده که پلیس تهدیدعلیه خارجیان را بسیار جدی می‌گیرد و برای حفاظت از همه شهروندان با تمام توان اقدام خواهد کرد. در پی آزار جنسی صدها زن از سوی جوانان عرب فضای عمومی در کلان شهرهای کلن، هامبورگ و اشتوتکارت چنان سنگین شده است که بسیاری از خارجیان می ترسند تنها در معابر عمومی ظاهر شوند. مقامات آلمانی نیز به شدت بیمناک اوج گیری تنش میان بیگانه ستیزان و خارجیان هستند.

rfi

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.