تسلیت به ملت بزرگ ایران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

هموطنان عزیز!

طی چند روز گذشته همه ما در میهنمان شاهد رویدادهای تلخی بودیم که قلوب ملت ایران را جریحه دار نموده است . در زندان شهر قم یک زندانی سیاسی که به شرایط زندان خود معترض بوده واز دو ماه قبل به تنها وسیله اعتراض یک زندانی یعنی اعتصاب غذا دست زده بوده است ، با مرگ روبرو می شود .

در شهر زاهدان در یک مدرسه پیش دبستانی به علت استفاده از بخاری نفتی قدیمی وخارج از رده ، چهار کودک خردسال 6 ساله طعمه آتش شدند و جان خود را ازدست دادند . واقعه ای که چندین بار نیز قبلا در شهر های مختلف رخ داده است . 

در تهران در مرکز علوم و تحقیقات وابسته به دانشگاه آزاد که به علت قرار گرفتن در ارتفاع بسیار زیاد ، اصولا فاقد استانداردهای لازم جهت در نظر گرفته شدن برای دانشگاه بوده است ، اتوبوسی مستعمل و نامطمئن حامل دانشجویان می شود تا آن ها را از جاده پر پیچ و خم وبدون حفاظ به محوطه ی کلاس های آموزشی برساند . این اتوبوس ارابه مرگ دانشجویان می شود ودر سقوط آن به دره ده نفر از دانشجویان که سرمایه های ملی و آینده سازان این کشورند جان خود را از دست داده وتعدادی نیز مجروح ومصدوم بر جای میمانند .

در اهواز و هفت تپه ده ها نفر از کارگران شرافتمندی را که ماه ها از دریافت حقوق خود محروم بوده اند ، بازداشت وبرخی را مورد ضرب وشتم و شکنجه قرار داده اند .

در اصفهان معلمان ارجمند و فرهیخته را که با ندای حق طلبی و اعتراض به وضع معیشتی خود به خیابان آمده بودند با گاز اشگ آور و سایر وسایل تهاجمی مورد حمله قرار داده و تعداد کثیری از آنان را بازداشت وروانه زندان کرده اند .

بدیهی است که این رویداد های نا گوار ، علتی جز ناکار آمدی حاکمان و سوء مدیریت آنان وبی توجهی به امور مربوط به زندگی ورفاه ملت ایران ندارد . این حوادث سبب تاثر وتالم شدید جامعه ایران گردیده است .

جبهه ملی ایران وقوع این حادثه های دردناک و اندوه بار را به ملت بزرگ ایران  به ویژه به خانواده هایی که در این حوادث مستقیما آسیب دیده اند تسلیت می گوید . وهیئت حاکمه و مدیریت کشور را مسئول پیدایش این رویداد های نا گوار میداند . آیا نباید در این لایحه بودجه سال 98 که در آن هزاران میلیارد تومان به نهادهای ایدئولوژیک اختصاص یافته اندکی هم به تجهیز مدارس و وسایل گرمایش استاندارد برای آن ها وتامین اتوبوس برای مرکز علوم وتحقیقات و حفاظ جاده کوهستانی آن واندکی هم برای پرداخت حقوق معوقه کارگران زحمتکش و مطالبات معلمان شریف اختصاص داده میشد ؟ زمامداران کشور باید به این پرسش پاسخ دهند .

                                                                                       هشتم دی ماه 1397 

                                                                              تهران–شورای مرکزی جبهه ملی ایران        

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.