تخریب خانه های ۳۰۰ خانوار در روستای حضرت ابوالفضل اهواز

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

با شکایت بنیاد مستضعفان، دستور تخریب منازل ۳۰۰ خانواده در روستا حضرت ابوالفضل اهواز داده شد

 

خبرگزاری مهر گزارش کرده که بنیاد مستضعفان با ادعای تملک و حق مالکیت اراضی این روستا، اهالی آن را مجبور به تخلیه خانه‌های خود کرده است. «کریم حسینی»، رییس «مجمع نمایندگان خوزستان» هم گفته است پی‌گیر مشکل این اهالی بودیم و بسیاری از آن‌ها از قدیم در روستا ساکن شده‌اند.

«فاضل عبیات»، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان هم گفته است: «این ادعاها در حال رسیدگی هستند و همه مسایل مربوط به این روستا را بررسی و پی‌گیری می‌کنیم.»

خبرگزاری مهر نوشته است اکثر اهالی این روستا بنیه مالی قوی برای خریدن ملک جدید ندارند. برخی ساکنان این روستا گفته‌اند که بنیاد مستضعفان تاکنون چندین خانه روستاییان را تخریب کرده است.

 


 

با حکم صادر شده، بنیاد مستضعفان خود را مالک یک روستا در اهواز معرفی کرده و حالا درحال تخریب خانه‌های ۳۰۰ خانوار روستاست.

اهالی می‌گویند؛بیش از ۱۵ سال در روستاى ابوالفضل منطقه زردشت زندگى مى کنیم و منازلمان را ساختیم و هیچ نهادى اعتراض نکرده است. برخی ساکنین به دلیل ایستادگی در مقابل تخریب خانه‌هایشان دستگیر شده‌اند و اگر بنیاد واقعاً برای مستضعفان است، مستضعف‌تر از این مردم نیست.

پیشتر علی بیرانوند معاون دادستان گفته: برخی افراد به صورت غیر قانونی اقدام به فروش زمین‌های بنیاد مستضعفان در روستای ابوالفضل منطقه زردشت اهواز کرده اند و پرونده اى در مجتمع قضایی امور جنایی و انقلاب اهواز تشکیل شده است.

روستاى ابوالفضل منطقه زردشت در حومه کلانشهر اهواز واقع شده است. اولا دادگاهی که این حکم را صادر کرده بیدادگاه است و ثانیا بنیادی که میخواهد خانه ۳۰۰ نفر را بعدازسالها زندگی در این خانه ها ویران کند بنیاد ضد مستضعفان است و باید بنیادش برکنده شود.

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.