تحریکات امام جمعه اصفهان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

دوستى از ایران در پیامى براى ما چنین مى نویسد: این مطلب را از سایت انتخاب برداشتم؛ خطبه های دیروز نماز جمعه اصفهان؛ برای نمونه هست بقیه شهرها هم همین مدل هست بهتر نیست:
امام جمعه اصفهان:
اگر بی حجاب هایی که با سفره ماه رمضان عکس می گیرند را دستگیر نکنید، خیانت کارید / باید مجوز مغازه ای که زن بدحجاب در آن کار می کند، لغو شود / چرا حزب اللهی ها حساسیت نشان نمی دهند؟ / همین کارها را می کنید که زاینده رود خشک می شود .
اسیدپاشی اصفهان از همین مدل حرفها شروع شد؛ دوباره بچه های ساده دل حزب اللهی را وسوسه میکنند که حساس شوند تا زاینده رود خشک نشود!!!؛ بعید نیست دوباره فجایع دیگری ایجاد شود.
خشکی زاینده رود نتیجه………. حماقت تا به کجا ؟ ۳۸ سال حجاب اجباری و…….
واقعا نیاز به روانپزشک دارند؛ خیلی هم فوری؛ نیاز هست اینها رو بگیرن و ببرن برای درمان؛ از تهران تا ……..؛ هوا گرم شده دوباره داغ کردند و جوش آوردند؛ والله خطرناکه!!
رنگین کمان

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. با سلام اینها اصلا و ابدا بیمار نیستند اینها بیشرفند٬ اینها فرزندان پیامبر اسلامند یعنی حرامزاده یعنی امامزاده٬ اینها اسلام نابند. بیمار ما مردمیم که به خیابان نمی آییم و بساط این بیشرفان را جمع نمی کنیم. اینان به حق بسیار هم سالمند اما بشرفیشان همانند امامشان و امامانشان است. اگر کسی فرصت کرد برود و نظرات امام حسین در مورد ایران را از زبان آیت الله محمدهادی معصومی بخواند که برای پاسداران زاویه دار در کرج سخنرانی کرده بخواند. امام حسین ما را کنتر از انسان میداند که مردانمان برای غلامی خوبند و زنانمان برای کنیزی و ارضائ شهوت اعراب. مرگ بر اسلام و مرگ بر روحانیت بیشرف.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.