تجمع سراسری آموزگاران ایران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

حزب جمهوری خواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران از تجمع سراسری آموزگاران ایران که توسط شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران در اعتراض به عدم اجرای کامل رتبه‌بندی شاغلان و همسان‌سازی بازنشستگان در روز پنجشنبه ۲ دیماه ۱۴۰۰ دراستان تهران و البرز و دیگر استان ها و شهرستان ها و شهر ها برگزار میشود پشتیبانی میکنیم. هم میهنان، آموزگاران عزیز ما در کنار شما مبارزان هستیم تا حقوق خود را از رژیم ضد بشری جمهوری اسلامی بگیرید.

فرهنگ قاسمی سخنگوی حزب جمهوری خواه سوسیال دموکرات و لائیک ایران

مطالب مرتبط با این موضوع :

13 پاسخ

  1. جناب نویسنده امروز آنچه برای حکومت ضد بشری مطرح است ماندن است. رهبری فرموده دمکراسی همان قرمساقی ست! ایشون فقط فکر ماندن است! امروز شنیده شده که مدفوع چند باره بایدن و ماکارون و مارکال و نفتالین بت را خورده برای ماندن. او با بسم الله الرحمن الرحیم زیارت عاشور را خوانده و بر محمد و آل محمد صلوات فرستاده و بعد خورده و فرموده پس از آن جام زهر امام امت و آن جام زهر امام حسن و زهر حرمله و خوردن ضربت ابن ملجم توسط امام علی یوف و خوردن ضربت شمشیر شمر بر گردن حسین متجاوز شهربانو ساسانی حالا نوبت من است که به اذن الله و امام عج این مدفوع را به عنوان سحری در این ایام فاطمیه و جوادیه میخورم و به شرف نداشته ام قسم میخورم تا باز هعم با همین مدفوعات افطار کنم تا مورد قبول حضرت حق قرار گیرد. ناگهان امام عج ظاهر شدند و فرمودند پس مدفوع پوتین و سی چیکپیک چه میشود حضرت امام خامنه ای فرمود خود سرکار میل کنید چرا که شرکت، شرکت متشیعین ست شما پرچم دار رررید! و هر دو امام و نایبشان آنرا خوردند و مرررریدن و فرمانکانان سپاه و بسیج و طلاب و نوجوانان حرم و حاج سعید طوسی ته بساط را لیسیدند. بنده که در بیت هستم خبر افطارشان را به گوشتان خواهم رسانید.
    از تهران رزالت علی از بیت رهبری هستم

  2. دوستان من نظری ندارم الا اینکه ببینید که امام خمینی با همه مادر قهوه گی و یا مادر قحبگی درجه مادر قحبگیش از امام حسین هم بیشتر بوده. واقعیت این است که تمامی امامان شیعه حتما به خاطر تجاوززادگیشان الله متنجس به آنها حتا ادرار هم نمی کرده چرا که از آنها محافظت ننموده اما از آمام خمینی نجاست الله محافظت نموni. حالا اگر باور ندارید به سخنان این ابله نگاه کنید که مثل فیلمهای بلیوودی هندوستانی نقل میکند که ملائیکه و شخص امام عج مثل اژدها ظاهر شده و دست شاه که برای کشتن امام خمینی نجاست الله آمده بوده خشک کرده. شما ببینید و از خنده روده تان بسوی امام عج خالی شود. آگر این امام شما تا این اندازه معجزه میکند چرا موفق نشده حتا یکبار مرا که در حال ر..ی…د…ن به قبر خودش و جد مکثفم و پاک کردنم با ورق قرآن کیریمش بودم را دستگیر کند. حالا برای دین آماده شوید: اول خودتان را به قبر آمام برسانید و بعد این فیلم را ببینید و خودتان را بسوی قبله و به سوی امام عج خالی کنید.
    کیمیائی ست عجب ریدن به این دین حنیف
    که نباید ز کسی باج به ریدن بر بست
    هر کسی در سنواتی که بریند بر دین
    سند و سالش همه مجذوب پیمبر باشد
    هم علی در پی تجمیع تقودها بود
    هم حسین مظهر ادرار ز بالا باشد
    چون حسین، خوردن پائین و تا بالا باشد
    هم حسن پیرو ادرار من و ریدن او
    حاج سد ابرام رئیسی به تماشا باشد
    چون به مقعد فروران کرد و فرو رفت که هیچ!
    چون به حلقوم بر آمد امام جلق افزون،
    رهبری از پی قوادی آقا باشد،
    به پوتین گفت، بفرما و بکن توش آقا جون
    و پوتین گفت که ما داریم ذَکَر خرد و زلیل
    و باید نره خری در پس آقا باشد!
    که شَلَپَش برسد تو گوش آن زهرا خانوم
    شوهرش از پی ناموس تماشا باشد
    بزند ضربتی تا سخت بزائی پس از این
    هم برینی به قبور شهدا با تمکین
    هم بگیری تو وضو با منیِ سی جین، پوتین
    هم بِایستی به نماز ،هم برینی راه حجاز
    تا که اعمال تو گردد قبول حضرت حق!
    و بیفتی تو خلا از جمکران تا پایتخت
    و از اونجا راهیه کَرب به بالا باشی
    کرب به بالا، معنی کرب و بلا داشت عزیز
    نکند چاکرتم سر به بالا باشی
    و ندانی چه نوشتم، که بخوانی با عشق
    و بدانی و بخوانی تو با ما باشی!

    وسلام علیکم و رخوت الله
    در پایان حتما ویدیوی بول یویدی را ببینید و از خنده به قبور ائمه ببولید! یعنی بول و غایط کند.
    جدا امروز در سراسر ایران فحش و فحش رکیک سکه رایجی ست بر این قوم لواطکار و ضد بشر و ضد ایران و عرب و مسلمان. پس همنراه شو هممیهن برای این کار خیر…و ممنونم از دوست بالائی که خبرم کرد تا دوباره بیایم. باید این سایت را در ایران منفجرش کنیم!
    مردانی از تهران

  3. هممیهنان شما از دموکراسی نوشته اید. بسیار خوب است. برای رسیدن به دموکراسی باید اشتباهاتمان را برسمیت بشناسیم. بزرگترین اشتباه ما رفتارمکان با محمدرضا شاه بود. شاید ما مردم نفرین شده ی او هستیم. من این نظر را هول هولکی و با ترس مینویسم. راستش را بخواهید این روزها از سایه ی خودم هم میترسم. چرا که با دختری اشنا شده ام که فکر میکنم روراست و شفاف نباشد. بروم سر اصل مطلب! البته پادشاه ایراندوست اشتباه بسیار کرد! اسلامپناهیش، مادرم میگوید از زیر قرآن هم ایشون رد شده. آخوند درباری داشتنش. اما این اشتباهات شاید اجباری بود. یعنی جامعه ی اسلام زده و طاعون زده همانند کتاب طاعون نوشته یک فرانسوی که من آنرا خوندم و دیدم که این موشهای بیماری زا کسانی نیستند مگر همین آخوندها و روضه خوانها و مداحان و طلبه ها…

    اما پادشاه ایراندوست محمد رضا شاه در ایران آن روز و پدرش رضا شاه در ایران آن پریزور کاری کردند بینظیر در تاریخ. کسانی از پادشاه محمد رضا شاه ایراد میگیرند که چرا رفت! آنها این پرسش را نمی کنند که مگر این مردم گوسفند بودند که بدنبال یک تلقین خوان بیشرف به صورت ملیونی براه افتادند. من هم اگر شاه بودم این مردم را با رهبر فرزانه شان که به صورت ملیونی و چندین ده میلیپونی به خیابان می آمدند تنها می گذاشتم. مردمی که تا بیخ مغزشان و استخونشان و حتا روشعنفکرانشان مسلمان و شیعه مرتضی علی بودند. پس در نهایت آن مردم و پدران و مادران این مردم لیاقت آن پادشاه را با همه ی اشتباهتش نداشتند. من یکبار به پدر و مادر و پدر بزرگ خودم که در مرگ مادر بزرگم که گفته بود من نه تنها مسلمان نیستم بلکه به این اسلام و قبر محمدش و قبر علیش و قبر همه ی امامانش و به ورق به ورق قرآنش… پس مرا به عنوان کافر به خاک بسپارید. آما آنها باز هم به قول خودشان « جلو فامیل بده…» آن پیر زن شجاع را توسط یک ملای ناپاک و با آن کتاب ناپاک تر بدست به خاکش سپردند. همان جا من به آنها گفتم خاک بر سرتان که دسته جمعی به مادر بزرگم به زنت، به مادرت و به مادربزرگتان به مادر زن و مادر زنِ زنتان و مادربزرگِ شوهرتان خیانت کردید.
    و اما من یک پیام هم دارم برای اسرائیل.
    ای اسرائیل و ای قوم یهود بدان که در هیچ دوره ای از تاریخ شما ها در ایران تا این اندازه مورد دوستی و احترام نبوده اید. من به شما پیشنهاد میکنم تا به جای فکرِ زدن مراکز هسته. مراکز تجمع روحانیون و مداحان و طلاب و مراکز فرماندهی پاسداران و بسیجیان و خصوصا بیت رهبری را بمباران کنید. و بدانید که اگر آیت الله ها و ملایان و مداحان توانش را داشتند حتا یک ثانیه هم تاخیر نداشتند. اینک در ایران این حکومتی را که مردم ضد بشرش می نامند بیش از ۹۰% ضد دارد، و خود اسلام هم نزدیک ۸۰% مخالف دارد. و بدان که چنان که خمینی ملعون و همه روحانیون و مداحان و طلاب بدون حتا یک استثناء بارها و بارها بدون وقفه گفته اند که «اسرائیل باید از صحنه ی روزگار حذف شود»و شخص خامنه ای وبسایتش آفیش درست کرد که او همچون علی و محمد و قتلعام یهودیان بنی قریضه برای اسرائیل هم راه حل نهائی دارد، بله اگر میتوانستند شماها را به قول خودشان از صفحه ی روزگار حذف کنند، حتا یک ثانیه درنگ نمیکردند. پس شما تا فرصت دارید این مراکز را بزنید خواهید دید که مردم یکصدا به خیابان خواهند آمد. در ضمن طبق خبر موثق حکومت ضد بشری میخواست در چند نقطه مثل بازار تهران و اصفهان و شیراز و چند مسجد در جنوب شهر تهران و محله های فقر نشین شهرهای یاد شده بمب گذاری کند و بسیاری را بکشد تا آنرا بیندازد به گردن اسرائیل. اما در اینکار فعلا تردید دارد. چرا که با تناقض مواجه خواهد شد! برای اینکه می گوید با سرکوب مردم امنترین کشور را دارد. و اگر این بمب گذاریها را به نام اسرائیل انجام دهد آن موقع امنیت داریش زیر سوال خواهد رفت. و سخن آخر اینکه ایرانیان به رهبری کوروش بزرگ با فدا کردن بسیاری از جانها یکبار شماها را برای همیشه نجات دادند. اینبار نوبت شما ست تا هم به کمک ما بیائید و هم خودتان را از دست این ضد بشران و ضد اسرائیلیان و ضد ایرانیان نجات دهید. درود بر ایران و اسرائیل با دوستی چندین هزار ساله.

  4. با سلام در همین راستا این فسخن چیزی در مورد قرمساقی اسلام ناب نوشته و از رمال بزرگ هرزت* آلت الله خمینی. که اینجا بخوانید.
    خدائیش خوب نوشته جوابیه ای ست مثبت به حلالزاده بزرگ ** سید***عطا الله****مهاجرانی.
    اینجا
    عطا درست می گوید! گفتن خمینی خالی واقعیت او را نشان نمی دهد!؛ ف. م. سخن

    عطاءالله مهاجرانی، وزیر ارشاد***** خاتمی، که به نظر می رسد دل اش به شدت برای بازگشت به ایران و چند همسری تنگ شده، اخیرا فرموده است که:
    «امام خمینی در جایگاهی از تاریخ ایران و تاریخ اسلام قرار دارد، که با عناوین، شکوه شخصیت ایشان تعریف نمی شود. گو آنکه کسانی بگویند: آقای خمینی و یا خمینی!»

    عطا این بار واقعا راست می گوید و من نیز با او همعقیده هستم که امام خمینی در جایگاهی از تاریخ ایران و تاریخ اسلام قرار دارد که با عناوین،،، «شکوه» شخصیت ایشان نشان داده نمی شود، گو آن که کسانی بگویند آقای خمینی یا خمینی خالی!

    واقعا خیلی بد کاری است این کار که آدم فقط به خمینی، آقای خمینی یا خمینیِ خالی بگوید!

    ما در اسلام عزیز برای هر امام همامی، تا پانصد ششصد لقب داریم که برای ثبت این لقب ها نیاز به چند جلد کتاب هست.

    مثلا همین حضرت علی خودمان غیر از القابی که ما آدم های معمولی برایش قائل هستیم، لقب هایی دارد که به گوش مان هم نخورده است مثلا زوج البتول! یا اَخُ الرسول! (پیش از این که فتوای زدن سرِ ما داده شود توجه کنید که این اَخ با آن اَخ ی که ماها بلدیم فرق دارد!)

    یا امام زین العابدین، که مردم ایران او را به نام امام بیمار می شناسند، یکی از القاب اش ذوالثَّفِنات است! این لقب را قول می دهم که ۹۹ درصدتان نتوانید معنی اش را حدس بزنید 🙂

    ذوالثَّفِنات یعنی کسی که در اثر نماز زیاد خواندن، پیشانی اش پینه بسته است! یعنی نعلبکی داغ چسباندن به پیشانی در زمان آن حضرت نیز ظاهرا اختراع شده بود و برای اش کلمه هم در زبان عربی ساخته بودند!

    خب. حالا از این بحث های فنی بگذریم و برسیم به امام سیزدهم یعنی امام خمینی خودمان.

    این که خمینی را آقای خمینی یا خمینی خالی بنامیم نشان از بد سلیقگی گوینده است و «شکوه» این شخصیت را به ما نشان نمی دهد.

    ما باید حتما پشت خمینی یا آقای خمینی، کلماتی مانند جلاد، آدمکش، خونخوار، قسی القلب، بی احساس، هیچی توو کلامت، بی سواد، یوهان سباستیان باخ نشناس، خدعه گر، چاخان، نامرد… و امثال این ها بگذاریم، تا شکوه این شخص در تاریخ ما جلوه گر شود.

    اینقدر هم به عطا اعتراض نکنید! گاهی وقت ها که جوش می آورد حرف های خوب و قابل تاملی مثل این حرفی که زده است می زند و ما باید از او متشکر باشیم 🙂

    لعت معنی:
    *
    یعنی مظهر هرزگی
    **

    حلالزاده برای رعایت ادب است ولی معنی همان تجاوز زاده میدهد.البته تجاوز زاده ای که به تجاوز مادرش افتخار میکند. چرا که ممکن است کسی تجاوز زاده باشد ولی به پدر متاجاوزش به مادرش افتخار نکند اما ایشون واقعا به سید بودنش مثل سید محمد خاتمی افتخار میکند!
    ***
    حلالزاده، در اینجا یعنی سید و البته تجاوز زاده باز هم مفتخر به این تجاوز.
    ****
    حلالزاده در ایجا برای ادای ادب حرامزاده را حلالزاده نوشته ایم، برای خنده!٬
    *****
    ارشاد همان افساد است
    *****
    الله، همان اهریمن است به زبان پارسی

  5. محضر مبارک حضرت آیت الله امام خامنه ای دامت برکاتو، سلام علیکم.
    پس آروزئی عمیق برای طول عمر این امام همام عرایضی را خدمتتان عرض میکنم.
    ابتدا مکتوب کنم که آن امام راحل در قبرستان بهشت زهرا علیها سلام با مشت به استکبار جهانی زد و پایه گذار این حکومت واقعا الهی محمدی و علوی شد و آب و برق و گاز و پزشک و دارو و از جماع یعنی پس انداختن حلالزاده تا کفن میت همه را وعد داد و البته مثل روز روشن است که اجرا هم شد و هم سعادت دنیا و. هم آخرت ما را تامین کرد و امروز ۴۳ سال از آن روز قیام القیامه میگذرد.
    بنده میخواهم عرایضم را اینطور ادامه بدهم که امام امت پیشین با آن کارهای واقعا بی همتا و با بر آوردن، و وفای به عهد بر پیامبر و قرآن و مفاتیح واقعا ریدند و این نجاست با وجود شخص شما به پهنای ایران رسید و من آنروز که دیدم این نجاست سگ که از دهان سرکار که با رگه هائی از خون همراه است جاری بود مرا به یاد رگهای گردن بریده امام حسین همان امام بزرگواری که به دختر بچه ۵ ساله یزدگرد تجاوز کرده بود و هم خون فرق شکافته ی علی که به دختر ابن ملجم تجاوز کرده بود، و آنگاه به یاد جگر خونالود امام حسن افتادم که جعده به خاطر تجاوز ایشون به دختر ۵ ساله اش مسمومش کرده بود افتادم. با خودم فکر کردم که خون کون سگ از دهان سرکار که در اثر رفت و برگشت های عالم حضور با گردن کلفت های بیت پدرتان و سپس در بیت خودتان و هم تظارب اجناس و تصادف الحام که مراد بنده از اجناس همان جنس است و سکس و الحام هم مرادم گوشت تن و بدن است و اصابت دو تن و بدن به هم دیگر که شما به آن بسیار علامندید، و هم عالم زرع که گویا جبرئیل تنها با زهرای اطهر ۹ ساله رابطه جنسیه نداشته و جبرئیل با ایل زعفر جنی شما را از پس و پیش شلاق باران میکرده. شما با کارهای فرزانگیتان واقعا در قوادی و فساد و بیشرفی و تباهی و لواط و صادرات سکس که البته این دلالگی را از پیامبر اعظم و علی بزرگوارتان آموخته ای و خود شما ای امام امت که زیر نظر مستقیم امام عج فعالیت می کنید از ریاست دلالان سکس و جاکشی و ببخشید کًس کشی گرفته که زیر دستان شما سرداران سپاه فرماندهان بسیج انجام میدهند تا تجارت سکس، تجارت مواد مخدر که بهترینشان تریاک است و فروش ایران به صفتزنانتان سی جینگ یشینگ و پوتین و برادر سید حسن نصرالله حرامزاده و…دست حتا پیامبر اعظم و علی مرتضی و شخس امام کج را هم از پشت بسته اید. ای امام هدا در جاکشی پریروزتان اندکی آبروریزی کردید که جای نگرانی ست. اولا نوچه جاکشان شما فرماندهان سپاه و مدافعان حرم آن دختر بچه ی معصوم غزل یا مونا حیدری را به سمن بخس فروختند اما چون حتا در آنجا هم تقلب کرده بودند و «مال» برابر با عکس نبوده آن دختر بچه مرجوع شده و آن شوهر و آن برادر شوهر که هر دو پسر عمو بوده اند که این سنت ضد اخلاق و زنای با محارم و ازداوج با پسر عمو و پسر دائی از سنن های آن پیامبر بچه باز است پیروی کرده به اذن قرآن کریم آن جوان غیرتمند با بسم الله الرحمان الرحیم سر آن دختر بچه را بریده و همچنان هدیه ای الهی و قرآنی و محمدی در دست گرفته و در کوی برزن خرامیده است. من این کار شجاعانه فرزندان روح الله را به ساهت نجاست و کسافت حضرت باری تعالی و پیامبر رحمت و علی مظهر عدالت تبریک میگویم.
    در پایان از این امام ضد بشر، از این اسلام ضدبشر تر، از این شیعه ی ضد بشر و از این شیعه ضد ایرانی می پرسم که چه جنایتی و چه رزالتی و چه شناعتی و فضاحتی و چه و چه و چه هنوز باقی مانده تا دست از سر ایران بردارید و تسلیم خرد و انسانیت شوید. همچنین از مسلمانان ساکن ایران و منطقه می پرسم که کدام جنایت این دین و آئین محمد ابن رجال این بچه باز اعظم می تواند شما مردم را یکپارچه بیدار کند که نه تنها این حکومت اسلام ضد بشر را برچینید بلکه تمامی نمادها و سمبل ها و علائم این دین ضد بشر را از کشورتان پاک کنید. گو یب حتا محمد بنسلمان هم فهمیده و قرار است به صورت سمبولیک با رنگ زرد تیره روی لااله الی الله محمد رسول الله را رنگ بمالاند. حالا چرا زرد تیره!
    و ال سلام على من التبع الهدا
    فدائی رهبر از قم

  6. رهبر جمهوری اسلامی روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن در در جمع گروهی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، مدعی شدند که جمهوری اسلامی ایران هدف یک «تهاجم ترکیبی جبهه دشمن» قرار دارد و فرمودند: «نمی‌توانیم همیشه در موضع دفاعی بمانیم».

    امام آیت‌الله علی خامنه‌ای اظهار داشت: «ما نیز باید در زمینه‌های مختلف از جمله رسانه‌ای، امنیتی و اقتصادی تهاجم ترکیبی کنیم» و افزود که در این زمینه «به‌خصوص مسئولان، موظف به تلاش هستند». ایشان فرمودند در این ترکیب جدید ما باید فحشا را با اعتیاد و غارت و دزدی و سرقت و خصوصا قتل و اتیران فروشی ترکیب کنیم. البته اینها همه در اسلام ناب هست ولی ما باید در این مورد یک آشپزی جدید بکنیم و آشی درخور آخور این ملت بپزیم. در این مورد ما بالغ بر ۱۲ ملیون دختر را به کشورهای خلیج فارس صادر کرده ایم. برادران عرب ما از دختر بچه های ما خوشخوشانشان می شود. الحمد الله یکی از ترکیبات مهم دیگر ما تبدیل ایرالن و خصوصا مشهد مقدس و قم مطهر به فاحشه خانه ای ست که دیگر باید تایلند را مشهد آسیای دور نامید. و قم را تایلند دوم. تا کنون البته بر عکس بوده.
    باور کنید اینها سخنان شخص رهبری مخنث عنقلاب است.

  7. با سلام من این نظرات را خواندم. از خودم میپرسم که آیا حتا یک نفر نمانده تا در این نظرگاه از اسلام و قرآن و محمد دفاع کند!؟ و آیا آنچه را نویسندگان نظر نوشته اند جای هیچ تردیدی نیست و اعتراضی بر آن وارد نیست!؟ در پایان پرسشی دارم و آن اینکه چه دستهائی در کار است تا آقای خامنه ای را که واقعا بیمار روانی ست را سرکار نگه دارد. کسی که از مرحله ی خنده کارش به مراحل واقعا فوق خطرناک رسیده. آیا او و کل نظام و کل روحانیت و سپاه پاسداران در حال یک خودکشی دسته جمعی نیستند!؟ آیا بر مردم ایران یک واجب حیاتی نیست تا به صورتی یکپارچه به خیابان بیایند. آیا موقع خطیر پیوستگی تمامی دموکراسی خواهان و لائیکها و سکولارها و جمهوریخواهان و چپها و راستها و مشروطه طلبان نیست تا طرحی نو دراندازند. و نوع حکومت را به مثلا شش ماه پس از سرنگونی واگذارند!؟ آیا ایرانیان خارجه نشین که ملیونها نفرند نمی توانند بیش از این کاری بکنند. من امیدوارم کسانی وارد میدان شوند و کاتالیزور پیوند ایرانیان گردند. واقعیت این است که تمامی سایتها که نحله هائی از سیاست را پیشنهاد میکنند اگر چه به صورت فرقه ای عمل میکنند اما شباهت های بسیاری دارند. در عین حال مثل هر فرقه ای در حال ایزولاسیون و نفوذ ناپذیری به سر می برند. اگر چه مجاهدین حلق واقعا یک فرقه ای ست به مراتب خطرناکتر از آخوندیسم و حزب الهی گری و البته در یک محیط بسته و ایزوله و بدون اکسیژن به حیاتی که باید آنرا جانکندن یا مرگ تدریجیش نامید به سر میبرد. اما شما به هر سایتی که بروید همینطور است. تعدادی آدم مشخص می آیند و مینویسند و اطمینان دارند که درست است و ارضا می شوند و می روند. تعدای هم طرفدار دارند که از میان خانواده و دوست و آشنا هستند که به سایت و جای دیگری سر نمیکشند و دیگر هیچ. باید اینان مثل ظروف مرتبطه با هم رابطه برقرار کنند و یکپارچه شوند. برای اینکار باید کسی ابتکار عمل بدست گیرد و در همایشهائی همه را شرکت دهد. کسانیکه سازنده رومها و همایش ها هستند باید از رضا پهلوی هم به عنوان یکی از مهمترین و پرطرفدارترینهای جامعه ایران در این نشستها دعوت کنند. اگر چه این اوست که پیرو مردم است اما چه کنیم رضا پهلوی هم دپر همان ایزولاسیونی که گفتم به سر می برد و اصلا اعتماد به نفس ورود لازم را برای ورود به سیاست رئال و واقعی را ندارد. اما بر ماست که دست کم به خاطر طرفداران پرشمارش در ایران این خود باوری را به او بدهیم.حتما شایسته است تا سایت رنگین کمان این رنگ را هم به رنگهایش اضافه کند و این چنین در ۲۸ مرداد درجا نزند. در پایان من به سپاه پاسداران و و ارتش و حتا بسیج پیشنهاد صلح میدهم به شرطی که پیش از این ایرانی بشوند!
    زنده باد ایران و مرگ بر جهل و خرافات و نه هیچ کس دیگر

  8. اهل نظر نویسی نیستم اما از آنجا که از مونا یا غزل حیدری سخن به میان آورده اند و رابطه اش با دموکراسی و سوسیالیسم و لائیسیته است چند حطی بنویسم. شاید دست کم شما آقای فرهنگ بخوانید و خوب است که قاسمی را تبدیل به نامی پارسی ایرانی بکنید. چرا که شما که صاحب جایگاهی هستید میتوانید نرکز الهامی بشوید برای دیگران. و اما غزل یا مونا حیدری قربانی اسلام است. قربانی قرآن و قربانی محمد و تشیع و تسنن است! اسلام توهینی ست به بشریت. وقتی پیامبر اعظمش در سن ۵۶ یا ۵۷ سالگی شوهر یک دختر بچه ی۶ ساله میشود و پیروانش اینرا با سلام و صلوات و به عنوان ارزش درس میدهند همین میشود که هست. آنهائی که فدرالیست و تجزیه طلب هستند میخواهند در خوزستان حکومتی را بر پایه امر و نهی هائی از این دست برپا کنند. اپوزیسیون های فرقه ای ایران چه در خارج و چه در داخل باید یکدست شوند و یک حکومت لائیک و سکولار بیافرینند و ایران را از دست خرافاتی اینچنینی برهانند. همه ی اینها از دین اسلام سر میزند. در هیچ جامعه ای غیر از جامعه های اسلامی چنین جنایاتی به صورت سریالی و همگانی و همه گیری و مسری وجود ندارد. اگر دارد بفرمائید! وقتی در آموزش و پرورش ما از ابتدا دختر و پسر از هم جدا بار می آورند و به پسر ها وعده میدهند که دخترها را برای تملک آنها پرورش میدهند و و از ابتدا ناموی و عفت وغیرت فریاد می زنند این میشود که هر روز و هر ساعت می بینیم. زنان و دختران ملک تلق مردان می شوند. و هم مرد و هم زن ملک تلق ملایان. بروید ببینید چگونه خمینی زنان ملی گراها را بر مردانشان حرام اعلام میکند.یعنی هم زن و هم مرد ملک آخوند و ملا و اسلامند. به امید آزادی ایران از اشغالگران مسلمان و ایدئولوگی مرگاورش چه شیعه و چه سنی.

  9. امروز ۲۲ بهمن بود!؟‌ حاج ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنرانی خود گفت که ایران در زمینه سیاسی “مستقل‌ترین کشور روی زمین است” اما درباره استقلال اقتصادی افزود که هنوز “راه زیادی باقی مانده است. که قرار است با تناول مدفوع بایدن و ترامپ و پوتین و سی جینگ پینگ حاصل شود”

    حاج سید ابرام رئیسی گفت: “همه بسته های مدفوع رئیس جمهوری های کشور های دوست و. دشمن بدست رهبری و اوتاد حرم امام عج رسیده و قرار در یک مدفوع خواری جماعتی و جماعتین و سحری و افطار آیات الله ها و مداحان و روضه خوانها و طلاب عزیز و کل سیدهای تجاوز زاده همه ظرفیت‌های لازم برای استقلال اقتصادی آماده شود، اما برخی از نگاه‌های غلط و برخی از دلهره‌ها و برخی تردید ها در خوردن مدپفاعات عالیه که تناسبی با نسخه‌های انقلاب اسلامی نداشت، موجب برخی از عقب‌ماندگی‌ها شده است. که انشاء الله با فتوای امام عج و امام امت خامنه ای این گخه خوریها در حال انجام است و فقط افطار آین روزه شکر باقی مانده است”

    او بار دیگر از واکسیناسیون سراسری علیه بیماری کرونا در ایران به عنوان دستاورد دولت خود یاد کرد و گفت: “کرونا مردم را بسیار رنج می‌داد و من وارد میدان شدنم و خوشبختان بسیاری از بیمارات مردذند و دیگر دپردی را تحمل نمی کنند. روزی که دولت را آغاز کردیم، ۷۰۰ خانواده در روز داغدار می‌شدند.” اما امروز با ۷۰۰۰۰ در روز شرایط متفاوت شده است.»

    ایشون ادامه دادند که « امام امام عج و امام امت امام حاج آیت الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی زمستان سال گذشته ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی را بر مردم ممنوع کردذند. اما به حمد الله برای خودشان و امام عج و مداحان اهل بیت و غارتگران ثروت ملی و نوجوانمان حرم و حاج سید سعید طوشی آزاد اعلام کردند، اقدامی که باعث تاخیر دسترسی مردم به واکسن شد و به حمد الله گروهی کارگر و فقیر مردند و تعدادی نان خواه و نانخور کم شد و امام عج نیز از ما سپاسگزاری کرد. با آغاز کار دولت انتصابی حقیر ،امام امت آ سد علی خان خامنه ای اظهارات کردند مکه اینجانب مست دود تریاک بودم اگر گهی خوردنم دادند. واکسن به هر شکل ممکن باید تامین و در اختیار مردم قرار بگیرد. ایشون در مورد هر شکل ممکن توضیح دادند که با خوردن مدفوع بایدن در ملع عام و جلو دوربین تلویزیون و با مریدانشان و آیات الله ها و مداحان اهل بیت و طلاب حوضچه های علمیه و اعلام سرسپردگی به به ترامپ و سی چیک پیک و پوتین و البته بایدن. رهبری با دیدی علوی نبوی و الهی از هم اکنون در عالم خواب ترامپ را دیدند که دوباره خواهند آمد. برای همین از حالا به مدفوعات ایشون و خاندانشان نه نگفتند»
    شعار مرگ بر مفسد اقتصادی در مراسم ۲۲ بهمن و “قطع پخش زنده”

    میثم مطیعی، از مداحان محبوب آیت الله خامنه ای در برنامه امروز در مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی گفت: “حق مردم به خدا زندگی قسطی نیست، حق مردم نه زمین بازی و دست اندازی است، حق مردم نه چنین صنعت خودروسازی است.”
    پیش از پایان گزارش باید گفت که در این مراسم مسعود رجوی با لباس مبدل زنانه با لچک مخصوص حضور داشتند و البته مریم ماه تابان با چادر و مینی ٓوپ ایشون را بادیگاری می کردند. یکی از کسان دیگری که حضور داشت و او البته با عمامه و کروات آمده بود حاج فرخ نگهدار بود که از دور به حاج ابرام رئیسی چشمکی معنادار زد!
    پایان گزارش و نقل قول از میدان ضدبشر تهران

  10. جناب گزارشگر «حفظ نظام از اوجب واجبات است معنیش همین است! یعنی هر حرامزادگی، هر غارت، هر دزدی، هر جنایت، هر دزدی و تخریب و هر قتل و آدمکشی و هر سر بریدن و در خیابان با افتخار گردانیدن و هر به قول تو هر مدفوع خوردی و مدفوع هر کس خوری بر حضرت آقا و مَرَده از اوجبات واجبات است. جناب گزارشگر برو فایل صوتی یا سوتی فرماندهان سپاه پارسکنان را بشنو تا بدانی که که دزدیها و تخریب ها و حرامزادگی ها تا کجاست و که این مردم ما حتما سزاوار چنین حکومتی هستند، اگر نبودند با چنین جنایات روزمره به خیابلان می آمدند. چرا که یکی از این جنایات حتا در نزد مردمان بی فرهنگ و بی تاریخ هم همشان را به خیابان آورده بود! چه برسد به سیل و خیل اینهمه جنایت! اما مردم ما اگر هم غیرتی دارند غیرتشان برای سر بریدن دختر بچه ایست که در ۹-۱۰ سالگی به زور شوهرش داده اند و در ۱۷ سالگی برای بار سوم آبستن می شود و برای بار دوم سقط جنین میکند و فرزندی ۳سال و نیمه دارد! بله این جوان مومن و باغیرت سجاد حیدری که نامش را از امام سجاد امام زین العابدین بیمار گرفته و نام خانوادگیش از حیدر کرار و قاتل یهودیان بنی قریضه و بیش از صد هزار سر بریده می آید که سجاد نیز از اما سجاد بیمار زین العابدین نیز که ثمره تجاوز امام حسین علیه السلام است به شهربانو دختر بچه ی ۶ ساله ی یزدگرد ساسانی. و این بدن مجروح شهربانو ساسانی ست که این جنین را بیمار کرده، و امام همام ما را مالیخولیائی و صرعی و غشیش کرده … و ببینید مردم ایران تا چه اندازه با غیرتند که شیعه شده اند به خاطر قدردانی از تجاوز امام حسین به آن دختر بچه شش ساله: شهربانو ساسانی! و حالا شما برو ببین آقای محمدرضا نیکفر چپیِ مرتضی علی از اسلام چگونه دفاع میکند! آقای محمد رضا نیکفر این کار خجالت دارد و نه افتخار.
    در هر حال حفظ نظام کثیف اسلام ناپاک و اسلام ناپاکان از اوجب واجبات است…
    خاکی ناپاک بر سر مردم ایران که پادشاه ایران دوست محمد رضا شاه پهلوی را با آن همه عیب و آن انبوه حسن این چنین از ایران گریان بیرون کردند و چنین نجاستی را به عنوان تاج برسر نهادند. خودکشی دسته جمعیمان مبارکمان باد ای ما ملت شریف ایران و ای ما خلق قهرمان

  11. با سلام،
    من از درون سازمان مجاهدین خبر کامل دارم که هک های مشهد و فردیس کرج، و…اصلا و ابدا کار مجاهدین نبو.ده و نیست. البته اگر سازمان مجاهدین میتوانستند دست به چنین پخشی بزند حتما آنرا بهتر تهیه می کردند. این کار، کار یک گروه در سپاه است تا مردم را از لولوی سازمان بترساند. چرا که به حق یا ناحق مردم از سازمان مجاهدین و عملکرد آن عمیقا نه تنها دل خوشی ندارند، بلکه از آن عمیقا بیزارند و حتا میترسند و اینرا ما میدانیم. اصولا برای همین هم حکومت اسلامی از نام رجوی و سازمان استفاده میکند. این یک ظبط صدا و پخش سرهم بندی ست و با کپی کاری از صدا ی مسعود رجوی به چنین فایل صوتی و پخش آن رسیده. اینکار درست مثل واکسن است که ویروس ضعیف شده را وارد بدن انسان میکند تا مقاوم شود. حکومت این کار را کرده تا از شعارهای واقعی جلوگیری کند. یعنی وقتی در اینده کسی در میان جمعیت همین شعارها را داد مردم همین واکنش را داشته باشند که الان دارند و در واقع این نوعی به نظر خودشان پیشگیری ست. اما حکومت از ترس جایگاه رضا پهلوی در بین مردم او را هم به میدان آورده. طرح شعار: « نه شاه میخایم نه رهبر ـ مرگ بر ستمگر» از همین زاویه است. صدای مسعود رجوی را که میشنویم صدای سالها پیش است که پیدا کردن مرجع آن حتا در اینترنت هم کار مشکلی نیست. کسی که این طرح را به اطلاعات سپاه داده فکر کرده که شق القمر کرده و الان در حال جشن و تریاک کشی ست. اما مردم البته دست او را خوانده اند. من برعکس کسی که مردم را در خواب و خاک بر سر نامیده بر این باورم که مردم به خوبی میدانند چه میکنند. منتظرند این تِـرَکها تبدیل به شکاف شود، که دارد میشود، تا یکپارچه به خیابان بیایند. همچنانکه در سازمان مجاهدین نیز تِـرَکهای مهمی ایجاد شده و بسیاری از آن بیرون رفته اند و اگر افسار رجوی و مریم و نزدیکانشان برداشته شود سازمان در عرض یک هفته نابود خواهد شد. همچنانکه همینک نیز نابود شده و تنها یک مجسمه موریانه خورده و مترسک سر جالیز باقی ست. اصولا حکومت اسلامی به سازمان مجاهدین نیازمند است. نیازش در همین صداهای پخش شده و استفاده ای که از آن میکند نمایان است. من اینرا یکبار به مسعود رجوی گفتم و او عصبانی شد. مسعود رجوی و خانمش مریم و چند نفری که دور او هستند واقعا بیماران روانیند. نوعی مالیخولیای وحشتناک که خودشان هم از خودشان میترسند و این ترس را به دیگران سرایت میدهند. برای همین آنها از دیرباز زندان و شکنجه گاه، و قاضی و قانون و اعدام و داروهای روانگردان داشته و دارند. برای همین همچون سازمانهای مخوف مافیائی از قانون «ترس» (اومرتا) استفاده میکنند همان قانونی که در مورد سپاه پاسداران و بسیج هم هست و بسیاری از سپاهیان زاویه دار با روحانیت و با رهبر را در سیاهچالها زنده به گور کرده که اولینش سید محمود طالقانی بود تا رفسنجانی و…. ترسی که هم خودشان دارند، چرا که هر لحظه امکان قتلشان از طرف دوستان و نگهبانانشان موجود است و هم استرس جانگاهی که همینطور مثل خون در رگهایشان است. لطفا کسی این نظر را برای سایت کوچه بفرستند
    باسپاسگزاری

  12. سایت رنگین کمان من این نظر را از جائی کپی کردم نام نویسنده « پاداسلام از تهران» است به نظرم بسیار مهم آمد براتان می فرستم شاید خوب باشد آنرا چاپ کنید!

    سایت محترم با درود!
    میدانم که شما دوست ندارید که آدرسی از سایتی دیگر را در سایتتان بگنجانید. اما خواهش میکنم این آدرس را در سایتتان که رابطه با موضوع است را بگذارید. بسیار آموزنده است.
    و من پاسخم به این آخوند هیولا این است:
    البته به امام حسین ِ تو هین نشود، اما اگر آن حضرت برکتی داشت صرف تیغ تیز شمر میکرد تا کند شود و رگهای گردنش رو نبرد! تا تیر حرمله به سپر انسانیش علی اصغر ۶ ماهه اش که از شکم دخترک ۷ ساله شهربانو ساسانی بیرون آمده بود نخوره، کمانه کنه و بر گردد به سوی حرمله! اگر روزی کسانی سیره واقعی امام حسین را بنویسند خواهند دید چه جرثومه ی «پاکی» بوده. بعد میفهمد که اصلا چرا چنین بدبختی بزرگی بر سر ایران و ایرانی آمده. شاید اساسا شمر انتقام آن همه جنات در حق ایرانیان را از امام حسین گرفته. به امید روزی و روزگاری که تارخ نویسی درستکار و بیطرف این موضوعات رامورد بررسی تاریخی قرار دهد بنویسد و جامعه روشن شود. روحانیون چنانکه شجریان این مرد بیهمتای تاریخ ایران میگوید فقط به ما دروغ گفته اند. به امید روزی که با فکر و اندیشه ایرانمان را و روح و روانمان را از این همه پلیدی و این همه خرافات و این همه دروغ پاک کنیم. به امید روزی که مسجد و حسینیه تبدیل به سالنهای تاتر،سینما،کتابخانه شوند. ملایان یا ایرانی شوند و یا به موطن اصلیشان عربستان بروند و یا… گو اینکه حتا بن سلمان هم ماجرا را فهمیده و در حال پاک کردن پرچم است

    من ترجیح دادم تا در سایت شما نظر بنویسم
    این آدرس است

  13. تصحیح شد
    با درود های فراوان به شما و به گردانندگان سایت شما.
    فکر میکنم همه ی ما از این وضعیت در خشم و خروشیم و هم بر این باورم که که در جبهه ی دمکراسی خواهی شما سوسیالیستها که من هم در میانتان هستم و آن دیگرا کمونیست باید به همه ی آنهائی که خواهان ایرانی یکپارچه و دموکرات و لائیک و سکولار هستند و خصوصا انبوه طرفداران رضا پهلوی در ایران توجه کنیم. انبوهی که روز به روز متراکم تر و گسترده تر میشود. تا جائی که حکومت دست یاری به سوی تصاویر شاه فقید و وزیرهای او دراز کرده و در تلویزیون از آنها استفاده ابزاری می کند. هر قدر ما و شما دیرتر به این واقعیت توجه کنیم دیرتر به یک تحول اساسی و یک انقلاب آرام می رسیم. رضا پهلوی نشان داده که آدمی دموکرات با هوش و سیاست مدار و ضد خشونت است. نباید او را با چند شاه الهی یکی دانست و به ویژه نباید او را تنها گذاشت. باید و بایسته است او را به حساب آورد و از او دعوت کرد. او دوسوم زندگیش را در اروپا و آمریکا بوده و سکولاریسم و لائیسیته و دموکراسی را لمس کرده و آموخته است و در سخنانش دیده و شنیده می شود. اینکه او اعلام جمهوریخواهی کرده بسیار مهم است. پس از مدتی منگ و گیج شدن طرفداران پادشاهی و جمهوریخواهان لالئیک و آنهائی که طرفدار تمامیت خاک ایران هستند و حتا دوستانی که من در ایران میشناسم که در تمامی قشرها زندگی میکنند اعم از دانشجو و معلم و استاد و چپی و راستی بر این جمهوریخواهی او دلبسته اند. به نظر من باید به رضا پهلوی به عنوان هم یک سرمایه و هم یک کاتالیزور و هم یک مانع خشونت در اجتماع استفاده کرد. باید واقعیت او را به حساب آورد. ما باید از لجبازی به پهلویها و و ندیدن واقعیت دست برداریم.
    با احترام از ایران ـ تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.