بیانیه پنج نهاد سوسیال دموکرات لائیک-سکولار ایرانی: نرگس محمدی سرمایه نمادین ملی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

نرگس محمدی، مبارز سرسخت که تلاش برای آزادی‌ و عدالت خواهی را از دادگاه‌های فرمایشی جمهوری اسلامی ایران شروع کرد، دلیرانه در برابر بیدادگری‌ها ایستاد، در کوچه و خیابان از حقوق مردم دفاع کرد، هر آینه که امکان داشت با دادخواهان همراه شد و به آنان یاری رساند و علیه ستم فریاد بر آورد.  او رفتار و کردار خشونت بار و بی‌عدالتی‌های حکومت اسلامی را از داخل زندان در سطح جهانی نقد و افشا و رسوا کرد، نوشت، گفت، به تصویر کشید، با شجاعت کم نظیری شکنجه سفید را در سلولهای دهشتناک ولایت فقیه فاش ساخت و در نبرد با رژیم هرگز لحظه‌ای آرام نگرفت.

در مصاحبت ناخواسته با زنجیرهای زندانهای هولناک جمهوری اسلامی خود پولادی آبدیده شد. او در این فراروند ارزش آفرید، خود ارزش شد، ارزشی نمادین که به قول پیر بوردیو جامعه شناس سرشناس فرانسوی نه تنها تبدیل به “سرمایه نمادین” ایران گردید بلکه فراتر رفت، “نیروی نمادین” مبارزه برای رهایی زنان از زیر ستم  واپس‌گرایان را، در جهان گسترانید.

کمیته اعطای جایزه صلح نوبل، اعلام کرد که نرگس محمدی جایزه صلح سال ۲۰۲۳ را از آن خود کرد. این گزینش به راستی پشتیبانی ارزشمندی از مبارزات مردمان ایران است که  خستگی ناپذیر هزینه ها دادند و با شعار زن-زندگی-آزادی بذر رهائی از سلطه را در ایران و جهان پراکندند و نرگس محمدی یکی از نمادهای انکارناپذیر این مبارزات است. پیکار نرگس محمدی و دیگر زنان دلیر و رزمنده با همراهی تمامی مردمان ایران ادامه خواهد داشت. ترس از همین تداوم و پایداری، لرزه بر اندام رژیم جمهوری اسلامی انداخته و از هر ترفندی برای سرکوب مردم استفاده می‌کند.

ما جمهوریخواهان سوسیال دموکرات و سکولار-لائیک ایرانی، تا پیروزی نهائی همراه با زنان و مردان مبارز برای استقرار آزادی و رفاه، آگاهی و شناخت، دموکراسی و سکولاریسم-لائیسیته تلاش می کنیم.

هفتم اکتبر 2023

اندیشکده آگاهی و شناخت

حزب آزادی و رفاه ایرانیان ( آرا)

حزب جمهوریخواه سوسیال دموکراتیک و لاِئیک ایران (عضو جبهه ملی ایران)

صدای زنان سوسیال دموکرات ایران

همگرایان سوسیال دموکراتیک ایران

مطالب مرتبط با این موضوع :

14 پاسخ

  1. بادرود به تمام آزادیخواهان ایران بویژه شیر زن مبارز و خستگی ناپذیر ایران و جهان خانم دکتر نرگس محمدی ، سالار زن ، افتخار تمام بشر دوستان و آزادیخواه ایران وجهان ، که مایه سر بلندی و سرافرازی همه ی جهانیان شده ، زبان قاصردر برابر بزرگی و شامت ومبارزات او ، خانم نرگس محمدی ، ملت ایران و جهان درمقابل سر معظم و ادای احترام بی پایان دارند . شما چهره همیشه ملی ایران وجهان هستید . تمام ملیون ایران به شما تبریک و تهنیت میگوئیم . سپاس عباسی

  2. نرگس محمدی شیرزن شجاعی است که مبارزه‌اش را با رژیم جاهل و استبدادی فقاهتی نه تنها برای برقراری مساوات میان زنان و مردان، که برای برقرای رژیم جمهوری سکولار دموکراتیک آغاز کرد و شجاعانه و استوار ادامه داد تا امروز و ادامه هم خواهد داد. امروز در حقیقت افتخاری نصیب مقامات بین‌المللی نروژ و اروپا و جهان شد که با گزینش خانم نرگس محمدی برای جایزه‌ی صلح نوبل، برای خود نیز آبرو و حیثیتی به‌هم رساندند!
    پیروز باد مبارزات شجاعانه‌ی زنان و مردان ایران! برقرار باد آزادی، دموکراسی و جمهوری! نابود باد جهل، خرافات، ستم استبدادی و بی‌قانونی.

  3. من نیز به نوبه ی خودم بسیار از اینکه خانم نرگس محمدی جایزه نوبل را دریافت کرده خرسند و خوبختم و به ملت بزرگ و نجیب ایران و شخص خرگس خان خجسته باد و فرخنده باد میگویم.
    سپس میخواهم از شما یک ایراد هم بگیرم که سایتتان را نمی شناختم و این تقصیر من نیست کوتاهی از سوی خودتان است. دیگر اینمکه شما چرا هنوز از حملات حماس اسلامی شیعی ملائی به اسرزائیل چیزی ننوشته اید. در حر حال آقای حسن یوسفی اشکوری زیر پرسش برد یک رویداد و رخداد تاریخی مبنی بر همکاری آیت الله محمد الامین الحسینی را فقط به این خاطر که نتانیاهو آنرا تکرار کرده زیر پرسش برده و آن را «دغکلکاری تازه نتانیاهو نامید. میتوانید مطلب یوسفی اشکوری در اینجا بخوانید:

    من پاسخی برای او نوشته ام که در اینجا میگذارم. آمیدو.ارم آنرا منتشر کنید. و آن این است:
    البته من نیز مخالف بسیاری سیاستهای اسرائیل هستم. ضد نتانیاهو هستم. اما در اینکه نخست وزیر اسرائیل گفته حتا اگر صددرصد هم با او مخالف باشیم باید این حرف درست و مستند او را بپذیریم. در این گفته او که آیت الله یا مفتی ذو در هر حال روحانی اعظم اورشلیم محمدالامین الحسینی که اتفاقا از نامش الحسینی بر می آید که شیعه هم بوده و با هیتلر همکاری کرده و او را راهنمائی کرده اصلا شکی در آن نیست. اصولا جناب اشکوری من شما را بارها در تهران دیده ام و یادم است که یکبار حالتان به خاطر دیابت در یکی از جلسات بد شد و این موضغ را کسی با شما در میان گذاشت. و آن کشتار منحصر به فرد یهودیان و غنیمت گیری زنان و دختران آنها را یادآور شد. امام علی هم در زمان پیامبر و هم در ۴ سال و ۹ ماه خلافتش دهها هزار یهودی و کافر و… را از دم شمشیرش گذرانده! کلیه ی روحانیون اعم از اصلاحطلب و اصولگرا و نواندیش و کهنه اندیش در پی نابودی اسرائیل هستند. اینکه همین امروز آنچه بر سر هم یهودیها می آید و هم فلسطینی ها همه و همه از دسیسه های همه ی ملایان و مداحان و طلاب حوزه های علمیه شیعه می باشد اصلا مگر شکی و شبهه ای درش هست! شما خودتان پیرو امام خمینی بوده اید. شما میدانید که همه ی آیت الله ها و ملایان و مداحان و طلاب در پی نابودی اسرائیل و در نهایت قوم یهود هستند. شما حتما سخنان امام خمینی در مورد یهودیان بنی قریظه را بیاد دارید. در جاههائی گفته و نوشته شده که امام علی در یک نیم روز ۱۱۰۰ یهودی بنی قریظه را گردن زده. علی دشتی در ۲۳ سال مینویسد که حتا امام علی دختر بچه ی همبازی عایشه زن آینده پیامبر را نیز گردن زده در حالی که در حال بازی بوده و با نشاط رفته سرش را به شمشیر علی سپرده. شما اولا بروید آن بخش از کتاب ۲۳ سال علی دشتی را بخوانید و در ثانی سخنان امام خمینی در این مورد را در همین آدرس بشنوید.
    youtube.com/watch?v=0EmAxl1Ksv0
    نتانیاهو با همه دست راستی بودن و محکوم بودنش و محکوم کردنش در این مورد بسیار درست میگوید.
    دوست قدیمی ببینید در این ویدیو که زمان دیگری از امام خمینی گرفته شده ایشون بر این کشتار یهودیان زن و مرد و و بزرگ و کوچک پای می فشارد و حتا گمان می برد که باشندگان در اسرائیل از نسل همان یهودیان بنی قریظه باشند. ببینید.
    youtube.com/watch?v=C8nX-IZiWFY
    زنده باد اسرائیل و زنده باد فلسطین! و البته زنده باد ایران آزاد و آباد و لآئیک با تمامیت ارصی و حکومت مقتدر مرگزی و پرچ شیروخورشید و رفراندوم برای نوع حکومت. مشروطه یا جمهوری ایران!
    ابراهیم امامی نام مستعار از تهران

  4. توجه
    توجه
    توجه! ایران در خطر است. خطری حتمی! حمله حماس به اسرائیل پیشدستی و صحنه سازی عظیمی ست تا همه ی آنچه خامنه ای و روحانیت شیعه اعم از آیت الله تا مداح و طلبه آنراجبهه مقامت اسلامی می نامند را نابود کنند. با این نابودی بخش مهمی از ثروت باقی مالنده ی ایران نیز نابود خواهد شد.
    احتمالا اسرائیل به نظر همه ی عالم و آدم مهمترین سیستم جاسوسی و اطلاعاتی جهان را دارد در عمق ماجرا به نوعی مخصوصا چنین اجازه ای را به حماس داده تا دستش برای پایان دادن به نه تنها حماس و حماسه آن اقدام کند. بلکه اینبار و یکبار برای همیشه سیاست ماشه ی بمب های سنگرشکن را در مورد حکومت فاشیستی و ضد بشری و ضد ایرانی اسلام ناب که ایران عزیز را اشغال کرده بکار برند. این البته بسیاری خسارت جانبی نیز دارد. اما کسانی همچون ثروتمندان و قشر خاکستری که انقلابیون زن زندگی آزادی را در میدان جنگ برای آزادی ایران تنها گذاشتند اینبار آنها نیز هزینه خواهند پرداخت و هزینه ای هنگفت. من بارها به اسرائیل پیشنهاد کرده بودم که عوض حمله به نیابتی ها بهتر است مراکز تجمع روحانیون و حو.زه های علمیه و بیت رهبری و…را هدف بگیرد اما سخنان من یا توسط گویا نیوز و جاهای دیگر سانور و حذف شد و یا با فیلترینگ ویژه گویا اصلا نتوانستم آنرا بفرستم. چرا که من و ما با سایت گویا مشترک نشدیم. در اینجا من اعلام میکنم که مردم ایران خصوصا آنهائی که یا ترسیدند و یا گفتن به من چه و یا در جریان انقلاب مهسا بیغیرتی کردند حتما عمیقا پشیمان خواهند شد. هنوز هم فرصت هست. چرا که تا فردا یا پس فردا مجبورند مرگ آرمیتا گراوند را اعلام کنند. اگر واکنش مردم در حد فاجعه نباشد باید بدانیم که آن حمله خانمانسوز کل غرب بر علیه ایران حتمی ست. حمله ای که نه تنها حکومت اسلام ضد بشر بلکه کل مردم ایران با تحمل چنین نظامی اهریمنی بر ایران و منطقه و حتا جهان دعوتنامه اش را برای غرب فرستادند. بنابر این فرماندهان ایرانی پاسداران و ارتش و زاندارمری و سایر نظامیان و انیروهای انتظامی باید در یک همبستگی برای نجات ایران به مردم بپیوندند.

  5. حقیر می بایستی شخصا سر نرگس محمدی کافر را می بریدم اما در برابر الله خونخوار توبه میکنم. در اینجا یه یهودیان میگویم ای یهودیان من حرامزاده نبیره امام علی هستم که در یک نیم روز ۱۱۰۰ یهودی از کودک تا پیر و زن و مرد را سربرید و خونشان را سرکشید برای همین خونخواری و نوشیدن خون حلال است و شراب حرام! اما بزرگوار ما مولای متقیان حتا به دختر بچه ی همبازی عایشه ی شش ساله همسر و مورد تفخیذ و سپش منفتضای یعنی مورد افضای آن حضرت همبستر پیامبر گرامی اسلام هم رحم نکرد و خونش را سرکشید. تا اینجای مطلب را داشته باتشید تا بفهمید که حقیر حاضرم نه تنها پیشانی و باوزان حماس قهرمان در تروریستی را ببوسم، بلکه حاظرم در برابر امام ج ل ق کون حماسه سازان حماس را بلیسم. تازه این که چیزی نیست من برای ماندن بر قدرت قادرم کون ترامپ و جو بایدن و نتانیاهد گندم را هم در موقع دفع بلیسم. حقیر با شجاعت اعلام میکنم که در مدت روی کار آمدن این نظام اهریمن اللهی من و زیر نظر من و امامن ج ل ق هرگز تا این حد یهودیان و فلسطینیان کشته نشده اند. من در پیشگاه الله ظلمان و رجیم توبه میکنم که هنوز موفق نشده ام به پای غلی ابن ابی طالب برسم که شخصا بیش از صد هزار نفر را که عبارت است از سر یهودیان و مکافران و زرتشتیان و مسیحیان برید. من امیدوار پزشکان یهودیان موفق شوند این دست راست مرا معالجه کنندتا بتواند در حضور امام ج ل ق و از پشت بانی حاج سعید طوسی و سید محمد خاتمی هرزه سر هر چه یهودی و زرتشتی و کافر و مسیحی و بودائی هست را ببرم.

  6. با حمله ی تروریستی و کشتار بیگناهان و سربریدن بچه ها و درآوردن جنین و کشتن جنین حتا! اینها همه تله ی بزرگی است که ایران در آن افتاده اما هنوز خبر ندارد. به زودی بیخ گلویش را خواهد گرفت و آن سه قشر بیدار خواهند شد. قشر خاکستری که پدر بزرگ من آنها را قشر خاکبرسری می نامد. قشر غارتگر و البته قشر ثروتمندی که کاخ نشینان محله های شیک و لاکچری تهران و شهرهای دیگر هستند و اروپا نشین و آمریکا نشینند! و تنها دلخوشی ما باید این باشد که آیت الله و ملا و آخوند و مداح و طلبه نابود خواهند شد. بر ارتشیان و پاسداران است که تا دیر نشده به مردم بپیوندند و راه را بر حمله خارجی و تخریب زیر ساختها ببندند. من فرزند یک فرمانده بازنشسته سپاه پاسداران هستم. پدر من چنین امیدواریئی را بارها به من یادآور شده.

  7. مسلمان سابق از قم هستم!
    ای مسلمان مانده های ایران بدانید که همینگونه که میبینید حماس در حال اسلامی کردن و مسلمان کردن یهودیهای اسرائیل است ما را مسلمان نیز کرده اند! هر مسلمانی باید از خودش بپرسد چرا مسلمان است و چرا مسلمان مانده است. شما فکرش را بکنید که این حماسه سازان حماس کل اسرائیل را بگیرند و به اینان تجاوز کنند و آنرا را مجبور به قبول اسلام بکنند. در چند نسل آینده همین سرسپردگی ای به وجود خواهد آمد که ایرانی های مسلمان و همین حماسی ها. این حماسی ها همشان همان تجاوززاده های صدر اسلام ضد بشرند. ای ایرانی بیدار شو. ای پاسداتر ای بسیجی ای ارتشی بیدار شو. بیدار شو بیدار شو. بیدار بیدار شو. بیدار شو شوبیدار شو. بیدار شوبیدار شو. بیدار شوبیدار شو. بیدار شو

  8. آذربایجانی از تهران هستم درست پیش از کرونا براتان نظر فرستادم که نمیدانم منتشرزش کردید یا نه. و حالال این نظری دیگر است!

    با درودهای فراوان به همه و همچنین به سایت رنگین کمان، سایت گوشه گیر! و آما آنچه در اسرائیل و غزه اتفاق آفتاده ما ایرانی ها به صورتی بسیار درد آور نقطه ی آغازش هستیم تمامی اتفاقات سرتاسر منطقه و جهان پیش از انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ برابر با 1979 وجود نداشته! نه یازده سپتامبر نه کشتار لندن و مادرید و پاریس و کشتار عراق و سوریه و جنگ ۸ ساله و.. بنا بر این ما مقصریم. من میخواهم به نادانی و موج سواری عده ای فرصت طلب که با نامهای گوناگون انقلاب زن زندگی آزادی را به زیر خاکستر بردند انتقادی سخت بکنم. کسانی همچون عبدالله مهتدی که اصلا واقعیت جامعه ی ایران را نه میداند و نه میخواهد بداند. حزب دموکرات کردستان، حزب دموکرات کردستان ایران که با خود بزرگبینی و خشونت کلامی و سرسختی اصل و اساسش بر جدائی طلبی و تجزیه طلبی ست و اصولا نمیتواند واقعیت جامعه ی ایران را ببیند. همه ی اینها یک سری نَشتی هم دارند که به صورت فشار اسموزی دملهائی ازشان روئیده. یکی از این دمل های شورای مدیریت گذار است. شورائی که آدمهای واقعا نادانی درش هستند که غیر از نفاق و تفرقه چیزی ازش ساطغ نیست. مجمع جمهوریخواهان که هزار بار تشکیل شده و دوهفته بعد وا رفته! از همه مضحک تر و بی تدبیر تر و یا حتا خیانتکارتر شورای ملی تصمیم است با منشی گری دکتر مسعود نقره کار. این شورا را مردم ایران و خصوصا دانشگاهیانی که ما میشناسیم، اعم از دانشجو و استاد که در میانشان اقوام مختلف نیز هستند این شورا را «شورای تصمیم به تقسیم ایران» می نامند. با آن لوگوی مسخره و توهین آمیز! استادان و دانشجویان در ایران آنرا نه تنها ناکارآمد، بلکه فنتنه انگیز و خود محور و رویا پرور و متوهم میدانند. در این میان باید به مرده پرستی و توهم خاندان جلیل حاج سید ابوالحسن بنی صدر نیز اشاره کرد. چند نفری هستند از جمله حاج سید محمود دلخواسته، حاج سیده خانم فیروزه رجوی بنی صدریه مصطفوی، حاج سید مهران مصطفوی و حاج آقا سید حنیف یزدانی و…و تعدادی از کسانی که وانمود میکنند جمهوریخواهند و در آن روزهای داغ چندین اعلامیه دادند و سپس که کارشان در تخریب جمعیت بزرگ ایرانیان خارج از کشور و وقتی تفرقه شان موفق شد رفتند در لاک خودشان و خفقان گرفتند. در اینجا باید اشاره ای نیز به ملی ها و ملی مذهبی های مذبذب و همچنین ۲۸ مردادیهای که اینک همچنان در آن روز چسبیده اند و البته مصدقی ها. که تا امریکا دیده که مردم از جماعت دناامید شده دوباره آنرا مطرح کرده اند تا اینان باز هم به تفرقه انگیزیشان ادامه دهند و…به اینها باید انگشترسانان پیرو شاهزاده رضا پهلوی و سکوت او را نیز اصافه کرد. از مجاهدین خلق دوستان و دربانان اتاق خواب صدام حسین و پسرانش که بگذریم باید اشاره ای نیز به حماسه سرایان سیاهکل این فدائیان خلق نیز بکنیم. همچنین خانم مسیح علینژاد نیز با فریاد هیجانیش مبنی بر «رهبر منم ،رهبر توئی، رهبر همه» نیز نقش تفرقه انگیزش را خوب اجرا کرد. آدم دیگری که میتوانست در جایگاه خودش بسیار موثر باشد اما در جایگاه و در پست خودش ناگهان هوائی شد و خیال کرد که میتواند خودش را بدون هیچ پشتوانه رهبر کند و آن شخص که اگر فقط در جایگاه خودش بود بسیار موثر بود حامد اسماعلیون بود که او نیز ناگهان فکر کرد رهبر شده، اما بدبختانه او هم جو گیر شد و توهم برش داشت. در هر حال همه ی اینها دست بدست هم دادند و خاکستر ریختند روی آن آتش و میبینیم که امروز چه وضعی به وجود آمده. وضعی که همه ی آنها را یاد کردم ما را در ایران ترساندند، از جنگ داخلی از تجزیه ایران از فدرالیست بازی و نتیجه شد آنچه را که میبینیم. حالا پیشنهاد من این است که همه یادشده گان از این تجربه درس بگیرند و بدور فقط یک نفر جمع شوند و نیروی خودشان را به فقط آن یک نفر بدهند. رهبر نه منم و نه توئی و نه همه هستند درست نیست. اصولا همه میتوانند خودشان را در یک نفر یا در یک شورا باز شناسند! رهبر هند ماهاتما گاندی یک نفر بود با مشاورینس، رهبر شیلی یک نفر بود، رهبر افریقای جنوبی یک نفر بود، رهبر حکومت اسلامی که ایران را ویران کرد یک نفر بود، جنرال دوگل یک نفر بود، توماس جفرسون یک نفر بود. طبق نظر من که در ایران هستم و بین تهران و شهر ری خانه دارم و زندگی میکنم بین ۴ تا ۷ روز در هفته را مسافر کشی میکنم میخواستم دکترای جامعه شناسی بگیرم اما دانشگاه را رها کردم. برادرم هم همینکار را میکند ووو. طبق نظر من آن یک نفر برای نترساندن ما داخل نشینان حتا اقوام که بنده هم یکی از آنها هستم، بله آن یک نفر فرمانده و رهبر و یا شورای رهبری که باز هم یک نفر در رآس آن است باید پیشنهادش حتما بر چند پایه ی اساسی سوار باشد:
    یکم تمامیت ارضی ایران بدون لکنت زبان
    دوم حکومت مقتدر مرکزی بدون اما و اگر
    سوم پرچم شیروخورشید بدون اختلاط و البته خنثی از جمهوریت و پادشاهیت
    چهارم جبران خسارت برای مرز نشینان و اقوام که تکرار کنم خود من و خانوده ام یکی از اقوام هستیم
    پنجم تعهد به رفراندوم و اجرای آن و گردن نهادن به نتیجه انتخاباتی زیر نظر سازمانهای بین المللی که عبارت است از حکومت جمهوری ایران و یا حکومت پادشاهی مشروطه.
    اگر چنین کاری شده بود و بیانیه ای در این مورد داده شده بود حتما ما امروز در چنین مردابی نمی بودیم. آقایان و خانمها حتما باید وارد چنین جایگاهی بشویم. من برای همه آنهائی که مورد انتقاد من هستند و نامشان را بردم احترام دارم و مطمئنم که اینان اگر بتوانند واقعیت جامعه ایران را، بافت ایران را و تاریخ و تمدن و اهمیت زبان پارسی را به عنوان زبان پیوند دریابند حتما دور آینده ی خیزش میتواند پایان کار این حکومت ضد ایرانی و ضد بشری اسلام را رقم بزند. در غیر این صورت ما ده سال دیگر نیز در گیر این حکومت اهریمنی خواهیم بود. ایکاش این نامبردگان یک انتقاد از خود میکردند. من منتظر فحاشان از نوع هستم.
    با احترام مجدد به همه و با سپاسگزاری از سایت رنگین کمان

  9. عطا‌ء‌الله مهاجرانی در اعتمادآنلاین نوشته: بدون شک «توفان اقصی» معجزه است. یعنی هر کس که پدیده روز شنبه ۱۵ مهر ماه (هفتم اکتبر) را با دقت و شکیبایی بررسی می‌کند، نمی‌تواند مبهوت نشود! بله واقعا از بیشرفی اسلام و مسلمانی و اینکه نهایتی درش نیست انسان شُـکه و مبهوت میشود

    حمله حماس و روحانیت شیعه در حقیقت، ریدن سر بالا بود توسط امام خامنه و در حضور امام جلق بود مکه اتفاقا ریش ایشان را هم به گُـه ملبس کرد. اما جلق حتا زبان درازشان را از دهان گُـهشادشان بیرون آوردنمد و اضافات را لیسیدند!
    بله من هم مبهوت شدم. چطور ممکن است رهبری با مقعد خودشان بریش خودشان ب ر ی نند! آن هم گـُهی خونین برنگ خون رگهای گردن پاک امام حسین، خونی عاشورایی و حسینی. خواهید دید چگونه این گـُه سر بالا بریش همه و حتا مقدسین نیز سرایت خواهد کرد!

  10. داریوش مهرجوئی و همسرش را کشتند. سرشان را بردیدند. آنها را ذبح اسلامیشان کردند. او گفته بود این سینه من بیائید آنرا بدرید! فرزندان گُه نام امام جلق هم گوش کردند و آمدند سرش را بریدند، برای اینکه شاهدی بر ماجرا نباشد مگر اسلام ناب سر همسرش را هم بریدند. مقداری هم دزدی کردند تا ماجرا را لوث کنند! قرار اسلامیون بر این است که در ماجرای گرم حماس الله و حزب الله و اسرائیل سر چند نفری را ببرند. داریوش قرار بود افشا گری مفصلی در مورد قتل عباس کیارستمی هم بکند. اگر چه در همان جمله ای که گفته بود افشا گری کرده بود. تازه داریوش تا اندازه ای به اسلام این مظهر بیشرفی اطمینان کرده بود.

  11. سایت محترم سایت کوچه در گویا ویدیوئی را گذاشته با عنوان:«رادیو گیلان: قتل داریوش مهرجویی؛ پیامی از طرف یک ‌جریان فاسد امنیتی؟» آدرسش هم این است:
    news.gooya.com/2023/10/post-80345.php

    پس از آنی آنرا دیدید بروید به آٔرس پائین همین نظر و نوحه خوانی جدیدش را هم در مورد ذبح اسلامی شرعی و ناجوامردانه و فتوائی داریوش مهرجوئی ببینید و بشنوید! من چنین نظری دارم:
    جناب خانم تو کوچه. شما چندی پیش در کمال وقاحت و بیشرمی به ساحت هنری داریوش مهرجوئی که زیر تهدیدات بود مثل سگ حمله کردید. حالا زر زیادی می زنید. دوستان خواننده محترم این سایت و سایت گویا، این دو سایت واقعا ایرانی میتوانند. ویدیوی کوچه زیر تیتر : «رم کردن «گاو» وحشی داریوش مهرجویی، فیلمساز معروف ایرانی، در خیابان های لوکزامبورگ!!!» را در اینجا ببینند. سایت گویا این ویدیو را همان روزها منتشر کرده بود و من دیده بودم. ببینید و نظر بدهید. من البته جمهوریخواه هستم ولی به برادران و خواهران و فرزندان ایران زمین که مشروطه خواه هستند نیز بسیار احترام دارم. اما این کوچه واقعا کوچه سقاخانه است! ببینید:

    youtube.com/watch?v=WClSDp6XCXY&ab_channel=Koocheh

    در پایان خوب است حالا کمه سایت بسیار خوب پیک ایران سایتش را تعطیل کرده شما نام سایتتان را به سایت پیک ایران تغییر دهید. همه کار شما سزاوار است و هم حیف این نام است که کسان دیگری آنرا با آن همه آبرو به یغما ببرند و اتفاقان حتما خوانندگان بسیاری نیز خواهید داشت. باید سریع عمل کنید! و خصوصا درسایت گویا نامتان ثبت شود! ببخشید از فضولی من.

  12. در ضمن دوستان واقعا آذربایجانی از تهران نظری بسیار محکم و درست نوشته است!

  13. پاسدار سابق از تهران هستم و امیدوارم این پیام و نظر مرا مکنتشر کنید. دوستان گفتند که شاید منتشر کنید!
    خب انگاری شما برنامه ای را برای قتل داریوش مهرجوئی و همسرش ندارید. و همچنین قرار بر این است که گویا پیامهائی که از ایران میرسد را منتشر نکند. اما من باز هم پرروئی کنم و نظرم را بنویسم. وزارت اطلاعات سپاه پاسداران حکومت اسلام ناب و البته ضد ایرانی داریوش مهرجوئی و همسرش را ذبح شرعی کرده و موبایل دزدیدن و جارو برقی و چرخ گوشت را دزدیدن فقط برای این است تا وانمود شود ماموران بیت رهبری و سپاه پاسداران نبوده اند بلکه دزد بوده اند. آنها بارها چنین ترفندهائی را در مورد قتلهای سیاسی و عقیدتی ذزده اند. اینان داریوش و همسرش را گشته اند تا به زعم خودشان بقیه حساب کار خودشان را بکنند. البته مردم ایران نیز تا بتوانند خودشان را به خواب و رخوت می زنند. قسر خاکستری و ثروتمندان که مردذم کوچه و بازار آنها را قشر خاکبرسری می نامند فعلا در خوابند. آنها نیز به زودی قربانی میشوند. البته یکی یکی چون جربزه با هم آمدن و میلیونی به خیابان را ندارند. زمانی بیدار خواهند شد که خیلی دیر شده است. اینان همانند حماس رفتار کرده اند. فقط مانده بوده دل و روده داریوش و زنش را بیرون بیاورند و همچون برادرانشان در حماس بر جنازه ی آنها ادرار بکنند که شاید کردذه باشند. من خودم پاسدار ۱۷ سال خدمت هستم و میدانم چه جنایتکارانی در سپاه مشغول خدمت به امام زمان و نایبش و کل روحانیت و مداح و طلبه هستند. در راین رابطه حتما باید از محمد رضا شریفی نیا به خاطر سابقه ی بسیار درخشان او و رفت و آمدش در بیت حضرت آقا و دستگاههای اطلاعاتی و میکروفونهای تعبیه در جاهای مختلف نیز کسب اطلاع کرد!
    پاسدار سابق از تهران هستم و امیدوارم این پیام و نظر مرا مکنتشر کنید. دوستان گفتند که شاید منتشر کنید!

  14. خانمی با نام مننضوره حسینی یگانه در سایت اسلامگرای زیتون مطلبی نوشته زیر عنوان:« بدن زن، سرزمینی که باید فتح شود.» من نظری نوشتم که در آنجا منتشر نشده. خواهش میکنم از آنجا که خانم نرگس محمدی زن است و نام خانوادگیش آلوده ی نام محمد است که در واقع جای زخم حمله اسلام به ایران این نظر مرا در مورد مقاله ی این خانم منتشر کنید. من برایش نوشته ام:

    خانم محترم شما جرات نکردی اصل ماجرا را و سرچشمه ی این تصاحب و عنیمت گیری را بررسی کنی. زندگی پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد ص را واکاوی کنی. غنیمت گیری و فتح دخترکان یهودی توسط بزرگان دین اسلام و پایه گدارانش را بپژوهی، بردن دختر بچه یزدگرد ساسانی شهربانو و خواهر و برادرش به مدینه و برادری که در راه میمیرد و خواهری به یکی از سرداران مسلمان عرب داده می شود و شهربانوئی را که به عنوان غنیمت برای امام حسین ع برده میشود مورد تحقیق قرار دهی. بروید خانم جان تحقیق کنید و واقعیت را بنویسید. اگر نمیدانید بدانید و اگر میدانید چرا سانسور میکنید. اینرا که هم شیعیان عزیز و هم سنیان عزیز تر در قم و مشهد و غزه و عربستان میگویند و عمتل هم میکنند. بروید در همین انقلاب زن زندگی آزادی ببینید چگونه حتا دختر بچه ها را به غنیمت گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.