بیانیه تحلیلی جمعی از پیروان خط استقلال و آزادی در دفاع از جنبش ۱۸۰ ساله ملی مردم ایران

بیانیه جمعی از فعالین اجتماعی و کارگری شمال استان خوزستان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بیانیه تحلیلی جمعی از پیروان خط استقلال و آزادی در دفاع از جنبش ۱۸۰ ساله ملی مردم ایران

درحمایت از دو تن از فعالین اجتماعی و کارگری اندیمشک و شوش

هم میهنان گرامی!

بر اساس گزارش‌های موثق عزت اله جعفری فعال اجتماعی وکارگری برای گذراندن حکم یک‌ساله و علی نجاتی فعال کارگری برای گذراندن حکم شش ماه، روز شنبه ۱۱/۶/۹۶باید خود را به زندان کرمان و اهواز معرفی کنند
این احکام در صورتی صادر می‌شود که رئیس دولت ”تدبیر و امید“، با عوام‌فریبی از زمینه‌سازی برای ” ایجاد تشکل‌های مدنی، مردمی و انجمن‌های خاص در میان کارگران، سخن می‌گوید. اما عملکرد رژیم این را نشان می‌دهد که رژیم ولایت‌فقیه به هیچ رو پذیرای حقوق بشر،آزادی‌های مدنی، اجتماعی، سیاسی و کارگری نیست و شعارهایی از این قبیل درواقع برای فریب افکار عمومی بوده است.

دولت روحانی باید بداند به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند از مسئولیت خود در قبال وقوع این سرکوب‌های حساب‌شده شانه خالی نماید و آن را به‌حساب نیروهای ”تندرو“ برای ایجاد تشنج و چالش در مقابل دولت و یا رئیس‌جمهور بگذارد.
بر این اساس ما معتقدیم، این احکام، بخشی از برنامه رژیم برای ایجاد جو رعب و وحشت و سرکوب فعالین مدنی و کارگری شمال استان خوزستان می باشد لذا نبایداجازه داد تاریک اندیشان، صدای مخالفان استبداد و ارتجاع را خاموش سازند. باید فعالانه و با استفاده از همه گونه امکانات تهاجمات ارتجاع حاکم را خنثی کرده و ناکام گذاشت وسکوت و مماشات در مقابل سیاست‌های ضدانسانی دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی حکومت جمهوری اسلامی تنها به ادامه ظلم و جنابت یاری می‌رساند.
لذا ما فعالین اجتماعی و کارگری شمال استان خوزستان، تأیید احکام صادره از سوی دادگاه انقلاب برای این دو فعال اجتماعی وکارگری را غیرمنصفانه و ناعادلانه دانسته،و آن را محکوم کرده و خواهان ملغی شدن این احکام هستیم.

تاریخ۱۰/۶/۱۳۹۶

بیانیه جمعی از فعالین اجتماعی و کارگری شمال استان خوزستان

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.