بیانیه جبهه ملی ایران- اروپا وآمریکا بمناسبت سالروز ۱۶ آذر، روز دانشجو

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

16 azar_0

هموطنان آزاده،

با به گل نشستن کشتی دولت« تدبیر و امید» و ادامه کماکانِ سیاست سرکوب، زندان، شکنجه، حبسهای طولانی، بطور کلی زیرپاگذاشتن حقوق شهروندی مردم درجمهوری اسلامی، هنوز هم مهمترین رسالت جنبش دانشجویی میتواند در کنارمبارزه برای تحقق بخشیدن به همه آرمانهای والایی چون آزادی، دمکراسی، حقوق بشر، عدالت، قانونگرایی، صلح، توسعه و پیشرفت ایران، رفاه و امنیت ایرانیان، تعالی و عزت و شرف ملی، حفظ تمامیت ارضی، در نکته استبدادستیزی خلاصه شود. جنبش دانشجویی ایران همانگونه که از ۲۸ مرداد۳۲ تا به امروز در دربرابر استبداد ایستاده، ازین پس نیز بی هیچ تردید همچنان در برابر تاریک اندیشی، ظلم و خودکامگی خواهد ایستاد.

هنوز هم دانشجویان زندانی هستند تا دیگران از سرنوشت دردناک آنها عبرت گیرند و مانند یک سرباز ساده و سربزیر به دانشگاهی که هنوز هم دانشجویان ستاره دارش از تحصیل، و استادهای دانشمند و آزاده اش از تدریس محرومند، تن بدهند. غافل از اینکه جنبش دانشجویی ایران هیچگاه نایستاده و همواره در اشکال گوناگون در برانگیختن دیگر جنبشهای مردمی برای آزادی، استقلال و عدالت اجتماعی نقش آفرین بوده و خواهد ماند.

در سالروز شانزدهم آذر جبهه ملی ایران پشتیبانی خود را از جنبش دانشجویی ایران اعلام می دارد و خواهان آزادی همه زندانیان سیاسی و عقیدتی، بویژه دانشجویان زندانی می باشد.

پویا و پابرجا باد جنبش دانشجویان آزادیخواه ایران

پاینده ایران

۱۶ آذرماه ۱۳۹۴

جبهه ملی ایران آمریکا و اروپا

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.