بیانیه جبهه ملی ایران-اروپا درباره حکم اعدام ۱۱ تن از جوانان آزادی خواه قیام آبان ۹۸

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

هموطنان آزاده،

جمهوری نکبت‌بار اسلامی می‌خواهد بازهم درماندگی، نابخردی و بی لیاقتی خود را از حل مشکلات کشور، با قتل‌عمد ۱۱ تن دیگر از جوانان معترض آبان ماه ۹۸ پنهان سازد و چنان وانمود نماید که نابسامانی اوضاع فقط ناشی از تحریم‌های آمریکا و عده ای نادان، خودفروخته و«اراذ ل و اوباش» است. غاصبین حکومت و چپاولگران ثروت ملی کشور باید بسیار نادان باشند، اگر واقعا فکر کنند که بیشترین ایرانیان این ترفند نخ نما و اتهام‌های تحمیلی توسط شکنجه‌های طاقت فرسای جنایتکاران سازمانهای اطلاعاتی و بیدادگاه های جمهوری اسلامی را باور می‌کنند.

بسیاری از شرکت کنندگان در ناآرامی های آبان ۹۸ شهرهای بزرگ ایران گواهی داده اند که چه کسانی با آمادگی و کاملا روشمند به بانک ها حمله برده، دستبرد زده و سپس با انداختن مواد آتشزا محل را ترک کرده اند. زدن اتهام‌هایی مانند «مشارکت در تخریب و تحریق …»، « سرقت مسلحانه‌…» و « ارتباط با مجاهدین خلق» بدرستی توجیه بی پایه‌ای برای اعدام جوانان آزادیخواه در بند و بویژه ترساندن کسانی است که بازهم پروای شرکت در شورشهای آینده را دارند.

جبهه ملی ایران – اروپا خواستار لغو احکام اعدام و آزادی بی قید و شرط همه زندانیان سیاسی و عقیدتی در جمهوری اسلامی است. ملت آزاده ایران فقط با برکنارکردن این «جمهوری» جنایتکار و دزد می تواند به یک جمهوری آزاد و سربلند ایرانی دست یابد. راه گذار از حکومت اسلامی کنونی به جمهوری مطلوب ایرانی می تواند با تظاهرات مسالمت آمیز چندمیلیونی و اعتصاب‌های عمومی هموار گردد.

دریغ است ایران که ویران شود

کنام دزدان و دیوان شود

جبهه ملی ایران-اروپا

۱۵ تیرماه ۱۳۹۹

Zone contenant les pièces jointes

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.