بیانیه جبهه ملی ایران- اروپا و آمریکا

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

paris

تروریسم در هر شکل و در هر کجا مردود است!

هم میهنان آزاده

پس از کشتار کارکنان و نویسندگان نشریه «شارلی ابدو» در پاریس، بازهم ترور وحشیانه داعش ( دولت اسلامی) عامل انزجار جهان متمدن گردید. جبهه ملی ایران که همواره به مبارزات مسالمت آمیز اعتقاد داشته و در مبارزات و تنازعات سیاسی خشونت را محکوم و ضد انسانی دانسته است،کشتار پاریس را قویا محکوم مینماید.

مابرآنیم که مشکل تروریسم با محکوم کردن و کشتن تروریست ها از بین نخواهد رفت و در چهرهای گوناگون بازهم ادامه خواهد داشت. اظهار نظر وزیر خارجه عربستان در آخرین نشست وین مبنی بر اینکه “اگر اسد نرود، ما کماکان به مخالفان وی کمک خواهیم کرد” بروشنی نشان میدهد که عربستان سعودی از تروریستهای مستقر در سوریه و عراق حمایت مالی می کند. افزون بر این دیگر بر کسی پوشیده نیست که هدف رجب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، عضو ناتو و «گروه کشورهای۲۰» دلال فروش نفت داعش و مسؤل کشتار کردهای ترکیه، پایدار نگاه داشتن اکثریت دست نشاندگانش در پارلمان ترکیه است. دستکم این دو مثال، ابعاد مشخص و قابل لمسی از تروریسم دولتی را چشمگیر می نمایند.

تروریسم منحصر به خاور میانه نیست که زندگی و امنیت مردم این منطقه را به تباهی می کشاند، بلکه به صور گوناگون در سراسر جهان ظاهر میگردد. وجه مشترک همه این اعمال تروریستی استمرار قدرت و ثروت طلبی و باورها و مسلک های تنگنظرانه مذهبی میباشند که در تمام ادوار تاریخ سرچشمه کشتار بوده و هنوز هم می باشد. تروریسم دولتی در کشور هایی مانند کره شمالی، ایران(کشتار زندانیان سیاسی در دهه 60، قتل های زنجیره ای ، کشتار بیش از ۱۰۰ نفر از جنبش سبز و اعدام های روزانه به بهانه های گوناگون)، همراه با تروریسم مذهبی داعش، بوکو حرام، و کشتار مسلمانان در میانمار از سویی و حمایتهای کجدار مریض و فرصت طلبانه کشورها و قدرت های نسبتن دموکرات را از سوی دیگر، نمیتوان به هیچ عنوان نادیده گرفت.

جبهه ملی، همراه با ملت ایران، همدردی خود را با بازماندگان داغدیده ترور در سراسر جهان، و بویژه در پاریس را به مردم آزاده و فرهیخته فرانسه با این آرزو اعلام میدارد که بشریت با کوشش همه آزادگان و آزاداندیشان جهان هر چه زودتر بر تاریک اندیشی، کوته فکری، قدرت طلبی و ثروت اندوزی به بهای خون انسان های بی گناه چیره گردد.

پاینده ایران

زنده باد آزادی و آزاداندیشی

جبهه ملی ایران- اروپا و آمریکا

۲۷ آبان ۱۳۹۴

http://jebhe.info/

http://www.jebhemelli.info/

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.