این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بررسی مسائل روز با فرهنگ قاسمی, برنامه ای از سعید جعفری
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان, بنیاد آزادی اندیشه و بیان اول فروردین ماه ۱۳۹۷ پاریس

مطالب مرتبط با این موضوع :

4 پاسخ

  1. جناب قاسمی عزیز
    من فکر می‌کنم یک رسانه و یک تحلیل گر زمانی موفق خواهد شد و بر شمار بینندگان و شنوندگانشان می افزاید که اخبار درست و واقعی را انتقال بدهد و تحلیل شان بر واقعیت استوار باشد
    تعجبم از این است با اینکه خبرنگاری از طرف سایت و تلویزیون شما حضور داشت و گزارش تهیه می‌کرد و با توجه به اینکه به قول خودتان از نزدیک در جریان روند وحدت بوده اید چگونه واقعیت را وارونه عرضه میکنید.
    ۱- رفیق عزیزمان حماد شیبانی عضو حزب جدید حزب چپ ایران (فداییان خلق ) نیست و اتفاقا منتقد این وحدت بوده است
    ۲- فرخ نگهدار عضو حزب چپ ایران (فداییان خلق )نیست و به صورت مهمان شرکت داشت
    جالب است اسم رسانه تان را هم بنیاد آزادی و اندیشه نام نهاد ه اید

    1. طبیعتاً تا جایی که این حرکت با اصول فکری من که اگر بخواهم آن را خلاصه کنم “سوسیال دموکراسی لائیک و احترام تمام و کمال به حقوق بشر است” هماهنگ باشد از هیچگونه اقدام مثبتی کوتاهی نخواهم کرد و اگر مانند گذشته به گمراهی برود به خود اجازه می‌دهند انتقاد کنند:
      در مورد آقای حماد شیبانی حق با شماست. و از این بابت عذر می خواهم. اما در مورد فرخ نگهدار راستش را بخواهید بسیار شک دارم به تواند افراد مستقل و فداکار فدایی را آزاد بگذارد و از دخالت مستقیم یا غیرمستقیم در پیشرفت کارها شما خودداری کند و سنگ اندازی نکند. شما خود بهتر از هر کسی دیگر او را می شناسید و محتوای سخنرانی برادر در آخر جلسه خواهش می کنم به یاد بیاورید.
      تلویزیون رنگین کمان بنیاد آزادی اندیشه و بیان تمامی فیلم برداری خود را از کنگره حزب چپ ایران فدایی خلق در روزهای آینده در قسمت های مختلف پخش خواهد کرد. با احترام فرهنگ قاسمی

  2. جناب قاسمی گرامی
    ممکن است توضیح دهید چرا ناراحتید از اینکه چند گروه بعد از سالها تلاش توانستن بر پراکندگیشان پایان دهند و به قول شما موش زاییدند، تلاش می‌کنیم در آینده برایتان فیل بزاییم

    1. آقای منصور انصاری گرامی باید خدمت شما عرض کنم که من اصلاً مخالف این جمع شدن نبوده و نیستم. نگرانی من از این است که باز و سالهای متمادی به جای اقدام های عملی علیه جمهوری اسلامی اوقات دوستان و رفقا در جلسات طولانی و خسته کننده و اگر نگویم بدون نتیجه تلف شودمی توانم بگویم که نتیجه بسیار ناچیزی از خود باقی گذاشته است. تلفاتی که داده است و و باعث جدایی های شده است را در اینجا ذکر می کنم.
      از این که گفتم این کوه موش زایید حتماً می‌دانید که این یک ضرب المثل است که در بسیاری از کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد و طبیعتا اگر این حرف درست باشد که ده سال برای جمع کردن تنها ۷۰ نفر صرف شده است این ضرب المثل شامل حال آن جلسه می باشد.
      من هم امیدوارم که با انجام کارهای مفید و با استقلال از جمهوری اسلامی و با دست رد به سینه اصلاح‌طلبی زدن و همینطور با استقلال از کشورهای بیگانه و دفاع از مردم ایران و مبارزه برای از بین بردن فقر و تهیدستی برقراری آزادی‌های و اجرای تمام و کمال حقوق بشر در ایران بتوانید گام های مهم بردارید.
      طبیعتاً تا جایی که این حرکت با اصول فکری من که اگر بخواهم آن را خلاصه کنم “سوسیال دموکراسی لائیک و احترام تمام و کمال به حقوق بشر است” هماهنگ باشد از هیچگونه اقدام مثبتی کوتاهی نخواهم کرد و اگر مانند گذشته به گمراهی برود به خود اجازه می‌دهند انتقاد کنند:
      در مورد آقای حماد شیبانی حق با شماست. و از این بابت عذر می خواهم. اما در مورد فرخ نگهدار راستش را بخواهید بسیار شک دارم به تواند افراد مستقل و فداکار فدایی را آزاد بگذارد و از دخالت مستقیم یا غیرمستقیم در پیشرفت کارها شما خودداری کند و سنگ اندازی نکند. شما خود بهتر از هر کسی دیگر او را می شناسید و محتوای سخنرانی برادر در آخر جلسه خواهش می کنم به یاد بیاورید.
      تلویزیون رنگین کمان بنیاد آزادی اندیشه و بیان تمامی فیلم برداری خود را از کنگره حزب چپ ایران فدایی خلق در روزهای آینده در قسمت های مختلف پخش خواهد کرد.
      با احترام فرهنگ قاسمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.