بررسی رویدادها: قرارداد بدون ارزش جمهوری اسلامی و چین

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بررسی رویدادها با هوشنگ کردستانی: بخش هفتاد و سه
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان، بنیاد آزادی اندیشه و بیان ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ پاریس

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

5 پاسخ

  1. دوستان جمهوریخواه. خواهش من این است که به جد سخنان رضا پهلوی را جدی و کارساز بدانید. او را از خودتان بدانید. این شماها این ماها هستیم که میتوانیم هر کسی را از خودمحوری و ارتجاع و دیکتاتوری برحزر داریم و پرهیز دهیم. من به عنوان استاد پرنده و استاد مسافر که به بیش از ۱۷ شهر در رفت و آمدم به شما این خبر را بدهم که زمان اعلام جمهوری خواهی رضا پهلوی بسیار تا بسیار مردمی تر شده و هر روز مردمی تر هم میشود. او را دریابید. لطفا این ویدیو را ببینید. نباید سیاسیون سرشان را چون کبک زیر برفیهای خودشان کنند و او را نبینند. به نظر من با یک نگاه به جایگاه رضا پهلوی در میان مردم وجوب رفتن بسوی او را در خواهیم یافت.
    خواهش می کنم به سخنان او گوش کنید:
    https://www.youtube.com/watch?v=ZtDZdPubQ-Q&t=1s

    جناب رضا پهلوی ارجمند. سخنانتان بسیار خرمندانه است. می خواستم به رضا پهلوی به عنوان یکی از احاد مردم و هم به ملت ایران به خاطر این همه جنایت و قتل عام و قتل خاص و به خاطر غارت کشور توسط آقاها و آقا زاده ها و هم به خاطر تخریب تاریخ و تمدن ایران، به خاطر به فحشاء کشاندن زنان و دختران به اعتیاد کشاندن در صد بزرگی از جوانان کشور تسلیت بگویم. و اما من در اینجا می خواهم به ملت ایران و یکی از نفرات آن که همین رضا پهلوی ست تبریک و شادباش هم بگویم به خاطر این سده چهاردهم که امیدوارم با یک رفراندوم تاریخ ایران از هجری به تاریخ واقعی ایران و یا به تاریخ کشورهای متمدن میلادی تغییر پیدا کند و ساعتمان با ساعت بیشرفی دوست پسر عایشه ۳ ساله و شوهر عایشه ۶ ساله محمد کوک نشود. ما برای بقاء و ادامه حیات راهی جز نابودی این ایدئولوگی اسلامی نداریم، به سخنم برگردم بله شادباش به خاطر نوروز و هم امروز دیدم که شاهزاده فیلیپ مرده است، در سایت جیره خوار ‌انگلیس BBC دیدم که چگونه شجره نامه خاندان سلطنتی را به عنوان ارزش به رخ کشیده. به یاد سخنان شاهزاده خودمان افتادم که با شهامت و شجاعتی امروزه بی مانند، اما همانند پدر بزرگوارش رضا شاه جمهوری خواه است و زمان سلطنت را «درگذاشته» میداند. من به عنوان استاد دانشگاهی در ایران و امروز از تهران برای این خردمندی و زمان شناسی هم به رضا پهلوی و هم به مردم ایران فرخنده باد می گویم. امیدوارم سیاسیون سخنان رضا پهلوی را ارج بنهند. من به ایشون پیشنهاد می کنم تا بیش از این اقدام بکنند و فاصله های سخنرانیشان را کم کنند. همچنین از خیل جمهوریخواهان ـ منهای تجزیه طلبان و فدرالیستها ـ درخواست می کنم تا به جایگاه رضا پهلوی در میان مردم توجه کنند و سخنان او را که در واقع دست دوستی به سوی آنها ست را به گرمی بفشارند. من یکی از اساتید پرنده هستم و دوست استاد «شوریده» با صداقت می گویم که من خودم مخالف سرسخت رضا پهلوی بودم. ولی از زمان اعلام جمهوریخواهی ایشان نه تنها من که سرتاسر ایران نشاط تازه ای ایجاد شده که به گفته یک زاهدانی« این گپ آقا رضا که گفته جمهوری میخام همیجور مثل نفت روی زمین به همه جا نشت کرده و هی داره میره به جلو…». این جمله ی ساده بسیار بسیار پرمعنی ست! خواهش می کنم به سخنان توجه کنید. اگر ائتلافی صورت نگیرد با فروش ایران این حکومت دوباره سالها بیمه خواهد شد.
    خود دانید.

  2. خانمها و آقایان طرفدار کوروش، مصدق، امیر کبیر و دهخدا و…و ایران می پرسم که شما چرا این طومار دادخواست را امضاء نمی کنید و راجع به آن حرف نمی زنید. این طومار امروز بیش از صد و سه هزار نفر امضاء کرده اند و این شرمآور است. می بایست ملیونها نفر آنرا امضاء می کردند. واقعا حجالت آور است. لطفا شماها امضاء کنید. ادرسش اینجاست:

  3. دوستان خوابزده! اولا که من و دوستان چندین بار نوشته ایم که آقایان اپوزیسیون خارج از کشور این عدم ائتلاف و پرهیز از همگرائی و تشکلیل یک اپوزیسیون منسجم از تمامی جمهوریخواهان منهای تجزیه طلبان و فدرالیستها شده شغلشان که تا آخر عمر در شغلی اپوزیسیونی باقی بمانند. حالا یک «سید طناز» و البته تحت تعقیب بسیار برای تجاوزات متعدد… همه نوشته های ما و دوستان را سر هم کرده و مطلبی نوشته که وارد آن نمی شوم.
    و اما:
    به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه «ملت»، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه 22 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری به استناد بند 5 اصل 3 قانون اساسی گفت: سفیر فرانسه در امور داخلی ما دخالت کرده است لذا تذکر می‌دهیم که بالاتر از صندلی خودش ننشیند و در امور داخلی ایران دخالت نکند.

    عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سفیر فرانسه همچنین گفته است که مذاکرات وین و برجام را به سرانجامی خواهیم رساند که بتوانیم در انتخابات ایران دخالت کنیم. این زیاده‌گویی‌ها به آقای سفیر نیامده است.

    نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از سوی دیگر تیم مذاکره کننده ایرانی در وین نباید این موضوعات را «سرّ» تلقی کنند لذا این موارد را باید در اختیار نمایندگان قرار دهند تا اتفاقی مثل برجام رخ ندهد./

    پایان پیام
    و اما:
    این سفیر در واقع سفیر اخطار است! یعنی ای حکومت اسلام ناب بدان که ما داریم کاری می کنیم تا تو در انتخابات بتوانی این مردم همیشه در خواب را خرترتر کنی و بکشانی پای صندوقهای رای، بنا بر این یادت باشد که ما فرانسویهای به عنوان دلاله ی محبت و تعاشقه را در روی کارماندن این حکومت ضد بشریتان را فراموش نکنید و ما را هم در ساختن مساجد و تکایا به حساب بیاوری ما هم در فرانسه ی تحت اشغال اسلام ناب یک مسجد شیعی را به نام شما خواهیم کرد. و این آخوند حرامزاده به او تشر زده که : آقا افشا گری نکن. ما برای بر قدرت مانده حاضریم حتا کپسولهای حلوای هضم شده پوتین و شی جین پینگ، ترامپ، خانم مرکل، حتا مال خشکیده ی یتان یا هو و بایدن را به عنوان وفاداری بخوریم به شرطی که بر قدرت بمانیم و بتوانیم این مردم ایران از پیر و جوان و زن و مرد را زنده زنده بخوریم و دختر بچه ها را و حتا پسر بچه ها را به برادران عرب اهدای سکسی جنسی کنیم. ما با پشتیبانی اروپا و خصوصا فرانسه توانسته ایم مشهد مقدس و قم مقدس را تبدیل به مدینه های منوره ی شهرنو و تایلند اسلامی کنیم. اینچنین برادران متشیع و متسلم می توانند از مائده های بهشتی دختر بچه ها حوری ها و پسر بچه ها غلمان های ایران اسلامی کام بجویند. برای این کار ما تا توانستیم اعتیاد و فحشاء تخریب، کلاهبرداری، بیشرفی، حقه بازی، غارت را در جامعه سرایت دهیم تا جائی که هیچ جایی و جزئی و عضوی از جامعه نیست که نجاست آخوندی ملائی و قرآنی و محمدی در آن دخیل نشده باشد و دخول نکرده باشد. پس آقای سفیر «فاراناسه»* لطفا زبان در کام گیرید و حرف اضافه نزنید ما در خلوت حتا «مال» ماکرون را هم خواهیم خورد. در قرآن اصلا آمده : « ماکارون ماکرون الله، الله ختم ال ماکرون» جناب سفیر می بینید که در قرآن فقط در مورد چین پیشبینی نشده در مورد آمدن ماکرون هم پیشبینی شده تا دسته! پس افشا گری نکنید. همین امشب من با شما تماس خواهسم گرفت…**

    *
    «فاراناسه» یکی از افاضات یک نماینده مجلس بود که با فخر فروشی وقتی نتوانسته بود موزه لوور را درست تلفظ کند مدعی شده بود که نام اصلی موزه لوور «موزه لاووار» بوده و حتا نام اولیه کشور فرانسه «فاراناسه» بوده است. این دروغ شاخدار در هیچ کجا نیامده است.

    **
    همان شب حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی به آقای سفیر تلفن زده و بابت زری که در علانیه زده در غیابیه معذرت خواسته و گفته که حق با شماست اما نباید آنرا بر ای مردم در خواب ایران علنی کنید.

  4. من از این سایت ملی و محترم تقاضا میکنم تا اجازه دهد تا این نظر من در چندین صفحه گذاشته شود.
    در اروپا یک دختر ۱۵ ساله شده نماد جنبش محیط زیست. حالا من دختر ۲۳ ساله هستم البته به خاطر ضدیت با بشر اسلام مجبورم نام و عکسم را فعلا و البته به خاطر خانواده ام پنهان کنم ولی روزی نام و نشان و عکسم را منتشر خواهم کرد. به نظر من آن روز دور نیست اگر چه دیر کرده است. امیدوارم هممیهنان سخن من هممیهن که دختر هم هستم گوش کنند و خصوصا اجرا کنند.
    پس:
    به عنوان یک دختر ایران زمین از هممیهنان خارج از کشور میخواهم تا به پیشنهاد من توجه کنند. پیشنهاد من به عنوان یک دختر جوان و شورشی این است که هر ایرانی خارج از کشور به نوعی ضدیت خود را با این نظام ضدبشری بروز دهد. درسازماندهی و در تظاهرات شرکت کند.باید ایرانیان جسور و جوان در خارج از کشور سطلهای رنگ سرخ، سبزسفید، و زرد = که معنی ضدیت با قرار داد ننگین چین دارد بخرند و مثلا در کیسه های نایلون بریزند و آنرا به دیوار سفارت اشغالی ایران پرتاب کنند یا اصلا جلو سفارت همینطور که آرام رد میشوند به صورت انبوه روی زمین بریزند و کسی باشد که از آنها فیلم بگیرد و آنرا پخش کند. در تهران و اصفهان که من خبر دارم جنبشی به نام «جنبش آتش» تشکیل شده که در آن کتب مقدس اسلام را نیمه سوز در خیابانها رها کرده اند.خودم هم اینکار را کرده ام. اینکه در خانه بنشینم و زانوی غم به بقل بگیریم فایده ای جز مردن تدریجی ندارد! مرگ یکبار، عزا یکبار. ما نمیتوانیم و نباید بگذاریم حکومت ضد بشری از این پیچ خطرناک به سلامت گذر کند. آی اٍی ایرانی، آی اٍی هممیهن «جنبش آتش» و«جنبش رنگ» را به خاطر بسپار.بسوزان،رنگ کن و این پیام را کپی کن و برای دیگران بفرست. شماها که در اروپا و آمریکا هستید به هم بپیوندید و عمل کنید. شماها بیش از ۱۳=۱۴ میلیون هستید.
    شبنم دختر ۲۳ ساله از تهران

  5. من فارسی نه بلد هستم این کار هست کپی کاردم

    بانو شهین از اصفهان

    من هزار در صد با نظر خانم یا آقای « استاد دانشگاه از تهران» از تهران موافقم. و از ایشان بسیار تشکر می کنم که این چنین موجز و رسا نوشته اند. بنده در همین اصفهان غم انگیز دختری داریم که با پدرش از هم جدا شده ایم ولی بسیار محترمانه و دوستانه هستیم. او از این وضعیت اسلام و اسلامیات چنان دچار تشنج و مالیخولیا شده که سه بار دست به خودکشی زده. یکبار هم ما متوجه شدیم که در حال آماده کردن این است که خودش را روی ۳۳ پل به آتش بکشد. اما ما حتا به صورت فیزیکی مانعش شدیم. اما واقعا این دین و این آئین این تشیع و این اسلام نه تنها هیچ چیز مثبتی برای ایران و ایرانی به ارمغان نیاورده بلکه از بدو ورودش تمامی سجایای اخلاقی و انسانی و ایرانی را به همراه مردانی که گردن و زده و زنان و دخترانی که مورد تجاوز قرار داد ه ذبح شرعی نموده است. من از دوستی که مرا در مورد نظر خانم یا آقای استاد دانشگاه از تهران خبر کرد سپاسگزارم. من از مردم ایران التماس می کنم تا از این دین و از این قرآن و پیامبر زنباره اش دست بر دارند. آخر این چه دینی ست که پیامبر ۵۷ ساله اش با یک دخهتر شش ساله ازدواج می کند و این درحالی ست که او سه سال بوده که عاشق و دلباخته این طفل بوده! ای ایرانی فقط کافی یک لحظه فکر بکنی!
    من برای اولین بار به سایت شما آمده ام و راضی شما را ترک می کنم. از دوستان خواهش می کنم تا آدرس این صفحه را برای دوستان، فامیل و آشنایانتان بفرستید.
    شهین هستم از اصفهان و از دوستم که مرا خبر کرد سپاسگزارم
    استاد دانشگاه از تهران

    در مورد «قتل» این خانم یک مسئله مهم تاریخی این است که از پس شکست قادسیه و اشغال سرزمینمان توسط مسلمانان عرب و کشتار عظیم و سیستماتیک مردان و تجاوز هولناک و سیستماتیک به زنان و دختران مسئله ریا و دوروئی همچون دانه های تزویر در روح و روانه زن و مرد ایرانی کاشته شد. این درختان بیماری ریشه دوانیدند و سایه ها و میوه های مسموم دادند و تبدیل به ارثی ژنتیکی شدند. این ماجرای ریا و وانمود کردن و در چنگال بیرحم این ایدئولوژی مرگآور بودن در تمامی کشورهای اسلامیزه شده به زور شمشیر و تجاوز وجود دارد. جالب است که خشونت بی حد و حصر اسلام بر سرزمینهای اسلامیزه شده به زور شمشیر و تجاوز در همه ی کشورها اعم از ایران و مصر و هند (پاکستان) و شمال افریقا و اندونزی و… نتایجی همانند داشته. من به عنوان تاریخدان و جامعه شناس باید بگویم که از آنجا که اسلام تمامی کتابها و اثرات تصویری و نوشتاری را در سرزمینهای اشغال کرده به طور سیستماتنیک و سیستمیک نابود کرده بنا بر این آنچه نوشته شده حتا اگر توسط اشغال شده گان هم باشد دیکته اسلامیون و اصولا خود اسلام است. بنا بر این اصولا «یدخلون فی دین الله افواجا» یک دروغٍ راست است. یعنی در حق مردم تحت اشغال چنان ستمی و چنان خشونتی همه جانبه بکار بردند که این «یدخلون فی دین الله» صورت پذیرفته. بنا بر این به کوتاهی چند جمله بگویم آنچه به ایران ما مربوط میشود روح زبان و شعریت جامعه ی تاریخی ما و تاریخ جامعه ای ما و جنبه های هنریش تمام کوشش را کرده تا از این خشونت محض که اتفاقا سرتاسر اسلام را فرا گرفته تلطیف کند. و تا اندازه ای پیروز شده است. خشونتی که در این ۱۴۰۰ سال حتا یک روز خوش برای نه پیروانش و نه همسایگانش و نه …نگذاشته است. اما بدبختانه با انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ یورش دوباره ی اسلام بر ایران این تلطیف را سقط جنین کرد. آما ایران خانوم دوباره آبستن حواث است…
    اینکه حنیف بودن و رحیم بودن اسلام را مطرح می کنند و به رخ می شکند به خودی خود دروغش در درونش است. یعنی با راستی دروغ می گویند و می گوید! یعنی من و شما و او، و ما و آنها پیش از هر «لحظه ای» در برابر این دین گناهکاریم! بنا بر این، شالوده ی این بنا بر ریا و تزویر است. بر حقه بازی ست. شما اگر یک نگاه ژرف یک نگاه کارشناسانه یک نگاه ژنتیکی و یک نگاه نافذ به کل این دین و این آئین و کاست روحانیت اعم از آیت الله و ملا و آخوند و مداح و طلبه بیندازید در تمامی اجزاء قیاسها، بلاغتها، دیسکورها، مجادله ها، مجاب کردنها و گفتگوها نوعی حقه بازی و ریا و دروغ مثل «الکل» رسوخ کرده است. این اصلا مثل هوا در فضا معلق است. من برای چند کنفرانس هم به کشورهای اسلامی و هم به کشورهای غیر اسلامی اروپائی و حتا ارمنستان و ژاپن و کره جنوبی سفر کرده ام. انصافا و بدون حب و بغض باید بگویم که اگر چه این حکومت اسلامی و این روحانیت و کل سیستمش بلیه ای عظیم هستند بر سر ما ملت اما ورای این حکومت اسلامی ۴۳ ساله این خود اسلام است که چنین زائده و زائیده ای دارد. چرا که اصلا شما وقتی با ملتهای کشورهای اسلامیزه شده حتا با دانشمندانشان هم وارد گفتگو می شوید آن حیله و نفاق و ریای اسلامی را حتا در سخنانی که سر میز نهارخوری رد و بدل میشود را درشان احساس میکنید، چیزی که اصلا در میان لائیکها و کافران و مسیحیان و حتا یهودیان و بودائیان وجود ندارد یا به این صورت حاد نیست. بنا بر آنچه نوشتم خانم آزاده نامداری قربانی این رژیم اسلامی البته که هست اما این خانم در ورای این قربانیت، قربانی اسلام و قرآن است.
    با سپاسگزاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.