با چشمان باز ، سرنگون در چاه کاپیتولاسیون

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

 

56sd4fgsdfg

آقای ریاست مجلس شورای اسلامی و دارای « رکورد جهانی » در رشته‌ی « به تصویب رساندن برجام در20 دقیقه » ، این‌روزها ، بی‌هوده می‌کوشند تا این « زشت‌کاری » را توجیه کنند و خود را مبری نشان‌دهند .

ایشان در آخرین سخن‌رانی خود که با اعتراض‌های زیاد هم‌راه‌ بود ، فرمودند : «‌ کشور باچشم باز این مسیر [‌منتهی به برجام ]‌ را انتخاب کرده است » .

نخست ایشان باید بدانند که کشور ، متعلق به ملت و مردم است و نه گروه‌های حاکمه . مردم برای اداره‌ی امور کسانی را برمی‌گزینند و تا زمانی که مجری خواسته‌هایشان هستند ، آن‌ها را ابقا می‌کنند و چون از مسیر راستای خواسته هایشان منحرف شوند ، آنان را بر کنار می‌کنند . خواست مردم نیز در موارد مهم که با سرنوشت‌ ملی ، استقلال‌ملی  ، منافع ملی و نیز منافع‌حیاتی نسل حاضر و نسل‌های آینده ارتباط دارد ، در « همه‌پرسی » تجلی پیدا می‌کند .

هنگامی که مردم به این نتیجه برسند که دولت توان درک خواست عمومی در راستای نگاهبانی از استقلال ملی ، ‌منافع ملی و منافع حیاتی را ندارد ،‌ خود به گونه‌ی سرراست (‌مستقیم ) اظهار نظر می‌کنند و دولت را مکلف به اجرای آن می‌نمایند .

از این رو ، باید برای آگاهی آقای رییس مجلس شورای اسلامی گفته شود که این « کشور » [ بخوان ملت و مردم ] نبود  که با چشم باز مسیر « اسارت و کاپیتولاسیون سیاسی ـ نظامی ـ اقتصادی ـ اجتماعی ـ‌ فرهنگی » ‌را بر گزید ؛ بلکه        « ‌ترکمان‌چای هسته‌ای » ( برنامه جامع اقدام مشترک برای اسارت و به بندکشیدن ملت و مردم ایران ) از سوی شما و دیگر دست‌اندرکاران به ملت و مردم ایران تحمیل شده است ؟!

سه شنبه 28 مهرماه 1394 ـ هوشنگ طالع

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.